Jannella, 35, on miljonäärien luottokortti kertoo nyt, miten absurdeja asioita sillä saa
Olisinpa yhtä rikas
Kommentit (945)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän vaatimattoman näköinen vaimo. Tuo mies saisi kenet vaan silikoniblondin. Ei ulkonäkönsä, vaan rahojensa vuoksi. Mutta vissiin pitää olla status tässäkin, eli lääkäri-vaimo
Hän ilmaisia selkeästi jutussa, että viihtyy vain statukseltaan samankaltaisien kanssa. Jollakin se on kompensoitava; jos ei ole rikas, täytyy olla koulutettu/hyvältä kuulostava ammatti. Tähän ei oikein Sukupuolielinkonsultti sovi.
Kyllä minäkin viihdyn statukseltaan samankaltaisten kanssa, kuka ei? Jos Janne yrittäisi istua Kallion hanujen seuraan, hänet naurettaisiin pihalle.
Aivan äärimmäisen typerä veto esiintyä tällaisessa lehtijutussa omalla nimellään ja kasvoillaan ihan jo oman ja perheen turvallisuuden vuoksi. Itsellänikin on varallisuutta (onnenpotku+sijoitukset), mutta en ikimaailmassa lähtisi julkisuuteen esittelemään sitä. AIvan ääliö mies eikä vaimollakaan näytä järki juuri kulkevan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan perus elämää meille kokoomuslaisille. Eikö muka jokaisella suomalaisella ole American Expressiä? Ei nyt niin köyhä voi kukaan olla.
Oih, Kokoomusvihaaja iski taas! :)
Ottiko Janne oikein iltapäivälehden toimitukseen yhteyttä elvistelläkseen luottokortillansa? Voi Jeesus mikä hupiukko.
Vierailija kirjoitti:
Riittääkö ne rahat oikeasti vielä 40 vuotta jonka tuo ainakin elää. Niitä pitää olla vähintään sata miljoonaa. Oikeastaan tulee tunne että hän on kyllästymäisillään tuhlaamiseen ja yrittää saada palautetta joka veisi elämän oikeille raiteille.
No laskehan, veikkoseni. Kk-kulutus oli 15 - 25 000 euroa. Vuodessa kuluu siis jotakin n. 200 - 400 tuhannen euron väliltä. Jos hän elää vielä 40 vuotta, tämä on 8 - 16 miljoonaa.
Todennäköisesti kuitenkin omistukset ovat jossakin lisäarvoa tuottavassa, kuten kiinteistöissä, metsässä ja osakkeissa, jolloin omistus ei välttämättä edes tuolla kulutuksella pienene.
Tuolla menolla perintövarallisuus on pian tuhlattu.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme oli tämän jutun pointti? Miksi tää on pitänyt laittaa lehteen?
En usko, että näin lipevä ja rahanhimoinen kuva nuijasta jätkästä ainakaan edistää sen bisneksiä.
No kiinnostavampi tämä oli kuin jonkun duckfacebimbon perseen esittelyt mainintoineen "hänellä on lähes 6000 seuraajaa Facegramissa" -tyyppiset jutut.
Vierailija kirjoitti:
Tunnustan että itse kahdehdin tuollaista elämää, netto mulla 1560. AMK-tutkinto, kokoaikatyö. Ruokakaupassa käynti on niin inhottavaa, että en käy enää kuin kerran viikossa siellä. Joka viikko hinnat nousseet kymmenillä prosenteilla. Olisipa minullakin jättiperintö ja tuo kortti, niin saisin ilmaista ruokaa.
Laskin, että minulla kului tänään ruokaan 3 euroa. Aamulla iso lautanen kaurapuuroa, päivällä kanankoipi, riisiä ja hilloa, illalla iso lautanen kaurapuuroa. Oikeasti satasella saa kuukauden ruoat, kun osaa ostaa. 200 saa jo leipää ja juustoakin.
Eiköhän hänellä ole oma sijoitusyhtiö (ulkomailla) joka hallinnoi omistuksia. Maksaa sitten veroja vasta kun nostaa omaan käyttöön, jos nyt edes tarvitsee nostaa.
Vierailija kirjoitti:
Aivan äärimmäisen typerä veto esiintyä tällaisessa lehtijutussa omalla nimellään ja kasvoillaan ihan jo oman ja perheen turvallisuuden vuoksi. Itsellänikin on varallisuutta (onnenpotku+sijoitukset), mutta en ikimaailmassa lähtisi julkisuuteen esittelemään sitä. AIvan ääliö mies eikä vaimollakaan näytä järki juuri kulkevan.
Niinpä, jotkut hakkerit kohta iskee ja jampan tili näyttää nollaa. No, onneksi vaimolla on ihan hyvä liksa.
En osaa olla kateellinen. Itse olen työtön ja vapaa.
Tulee mieleen vain henkinen tyhjyys.
Alkoholia näyttää tällä pariskunnalla ja etenkin Jannella menevän aika paljon, ehkä kertoo jostain?
Suomessa vihataan yhtä paljon kahta ryhmää, köyhiä ja rikkaita. Köyhiä siksi, kun käyttävät verovaroja, rikkaita siksi kun käyttävät verovaroja.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa vihataan yhtä paljon kahta ryhmää, köyhiä ja rikkaita. Köyhiä siksi, kun käyttävät verovaroja, rikkaita siksi kun käyttävät verovaroja.
Mihin rikkaat käyttävät verovaroja?
Luin tämän jutun. Siinä kirjoitettiin Uotin saaneen omaisuutensa perimällä 23-vuotiaana, kun vanhemmat kuolivat.
Hän on nyt 35-vuotias. Noilla kuluilla siitä perinnöstä ei ole kohta jäljellä mitään. Pidän tuota idiotismina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnustan että itse kahdehdin tuollaista elämää, netto mulla 1560. AMK-tutkinto, kokoaikatyö. Ruokakaupassa käynti on niin inhottavaa, että en käy enää kuin kerran viikossa siellä. Joka viikko hinnat nousseet kymmenillä prosenteilla. Olisipa minullakin jättiperintö ja tuo kortti, niin saisin ilmaista ruokaa.
Laskin, että minulla kului tänään ruokaan 3 euroa. Aamulla iso lautanen kaurapuuroa, päivällä kanankoipi, riisiä ja hilloa, illalla iso lautanen kaurapuuroa. Oikeasti satasella saa kuukauden ruoat, kun osaa ostaa. 200 saa jo leipää ja juustoakin.
Hyi saatana. En kehuisi tuolla ravinnolla. Missä salaatit ja lisukkeet?
Tämä pariskunta näyttää todella rupsahtaneelta ikäisekseen. Vaimon hampaat siltä, että on bulimia.
Vinkkinä Uoteille sekä muille: Lopettaka se alkoholin juominen ja lähtekää lenkille. Tulee hyvä olo eikä maksa paljon.
Minulla olla Kela Gold, edes vanhempilta ei tarvinut peria mitaa.