Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka " tuhlata" säästöt niin ettei jää sossusta saamatta rahat?

Vierailija
23.11.2006 |

Sori että tällaisen alotuksen teen, mutta olis kiva saada pidettyä se 1000¿ hätävarana jos joskus tulee jotain yllättävää menoa.

Tilanne on se, että ensi kuun 8 pvä loppuu äitiyspäiväraha ja tipun kotihoidontuelle (294¿ täällä päin) ja kelassa laskettiin mun tulot asumiskulujen jälkeen ja sanoi, etten mitenkään pärjää että kannattaa sossuun varata aika.

Mut mulla on nyt n.1000¿ tilillä säästössä ja en varmaan voi sitä kerralla nostaa kun vaativat ilmeisesti 2kk tiliotteet??? Oon muuttanut lapsen kanssa kahdestaan asumaan viime kuussa ja 2000¿ paloi jo säästöistä kun mitään kodin juttuja ei ollut valmiina...

Mutta jos jollain olis niitä vinkkejä kuinka kannattaa toimia???

Eikä mitään moraalisaarnoja kiitos. Tää on eka kerta kun joudun sossusta rahaa hakea.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sit vanhempien tilille tosiaan. Itseasiassa ne auttoi osittain... muuten mulle ei olis jäänyt säästöjä. Harmi vaan kun isä otti tietokoneen kuitin omalle nimelle kun sen voi hyödyntää verotukseen. Muuten olisin voinu 800 ¿ nostaa tililtä ja sanoa että se meni tietokoneeseen.

Vierailija
42/43 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuokran jälkeen jotakuinkin 300e käteen kuussa. Ei oo paljo tarvinnu sossun palveluksia käyttää, kuulemma liikaa " tuloja" . Pelkästään sähkö ja puhelinlaskuun menee jo melkeen 100e, joten ei tässä turhia " juhlita" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

322¿ asumistuki.

Ei oo vielä tullut sähkölaskua kun vasta 1,5kk oon tässä asunut enkä tiedä kuin usein tulee. Ja vakuutusta en oo vielä kerinnyt ottamaan. eikä myöskään lääkekuluja oo =)