Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset sanovat minulle usein he eivät pysty lukemaan minua?

Vierailija
09.03.2023 |

Vaikka he pystyvät lukemaan muita, minua he eivät pysty.

Mistä tämä voi johtua? Mitä tämä kertoo minusta?

Olen kyllä aina kokenut olevani jotenkin erilainen, olen myös introvertti.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Osaan olla sillä tavalla, etten anna itsestäni mitään.

Mutta tää ei ole kiva juttu pelkästään. Haluaisin olla helposti lähestyttävä, tämän takia en ole.

Vierailija
2/47 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo enemmän niistä lukijoista. Eivät ole niin hyviä kuin luulevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet yhden ilmeen mies niin kuin Sylvester Stallonen tai Arnold swartzeekekker tai joku sellainen.

Vierailija
4/47 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kehon kieli on erilainen.

Vierailija
5/47 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen kuullut tuon kanssa. En todellakaan haluakaan olla luettavissa ja harvat ja valitut saa minut tuntea, joten hyvä.

Vierailija
6/47 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jotenkin autistinen tmv.?

Vierailija
7/47 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet yhden ilmeen mies niin kuin Sylvester Stallonen tai Arnold swartzeekekker tai joku sellainen.

Ei olen vaalea pienikokoinen nainen ja oikeasti olen lämmin ihminen. Mutta ihmisiin en kyllä helposti luota.

Kerran työhaastattelun palaute oli että olet lämmin ihminen, jäi hyvä vaikutelma tms.

Ap

Vierailija
8/47 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ärsyttää nämä ihmiset, jotka mukamas lukevat ihmisiä. Yleensä menee kaikki päin hevon kukkua. Älä välitä.

Vierailija
9/47 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ärsyttää nämä ihmiset, jotka mukamas lukevat ihmisiä. Yleensä menee kaikki päin hevon kukkua. Älä välitä.

Tämä 😂 itseään hyväksi ihmistuntijaksi kehujat eivät koskaan ole niitä.

Vierailija
10/47 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertit ovat erilaisia kuten ekstrovertit.

Kehonkieli on erilainen. Ei ujo. Mutta ei helposti lähestyttävissä.

Ei torju, mutta ei ota uusia ihmisiä liian helposti vastaan.

Analysoi ja arvioi uusia ihmisiä.

Mut kuitenkin introvertin lähelle pääsee tosi helposti, kun on oikeaa asiaa. Ja haluaa ratkaista ongelmia.

Vierailija
11/47 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet burger. Assburger.

Vierailija
12/47 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olen vaalea pienikokoinen nainen ja oikeasti olen lämmin ihminen. Mutta ihmisiin en kyllä helposti luota.

Kerran työhaastattelun palaute oli että olet lämmin ihminen, jäi hyvä vaikutelma tms.

Ap

Mitä tarkoitat sillä, että olet oikeasti lämmin ihminen?

Voi kyllä olla, että työhaastattelun palaute on tuo sama kaikille etkä vaikuttanut erityisen lämpimältä sielläkään...

Vierailija
13/47 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Introvertit ovat erilaisia kuten ekstrovertit.

Kehonkieli on erilainen. Ei ujo. Mutta ei helposti lähestyttävissä.

Ei torju, mutta ei ota uusia ihmisiä liian helposti vastaan.

Analysoi ja arvioi uusia ihmisiä.

Mut kuitenkin introvertin lähelle pääsee tosi helposti, kun on oikeaa asiaa. Ja haluaa ratkaista ongelmia.

Hyvin totta!

Ap

Vierailija
14/47 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten on näitä ketkä lyhyen tuttavuuden jälkeen haluavat tietää kaikki salaisuutesi ja jos vähänkään avaudut huomaat kuinka heikkouksiasi käytetään sinua vastaan.

Vierailija
15/47 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä tarkoitat sillä, että olet oikeasti lämmin ihminen?

Voi kyllä olla, että työhaastattelun palaute on tuo sama kaikille etkä vaikuttanut erityisen lämpimältä sielläkään...

Lämmin, tunteellinen, hyväntahtoinen jne.

Ei kyllä se palaute oli henkilökohtainen.

Vierailija
16/47 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmeisesti hillitty ehkä introvertti. Eikö se ole kohteliaisuus.

Vierailija
17/47 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Olen hyvin yksityinen ihminen tarkoituksella. En avaudu yksityisasioista työkavereille ja jään etäiseksi. Introvertti. Kavereiden kanssa ihan toisenlainen.

Vierailija
18/47 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut tuon itsestäni monta kertaa. Käsittääkseni negatiivisessa mielessä, eli minua on pidetty jotenkin epäluotettavana kun "ajatuksiani ei voi lukea". Jään myös yleensä ulos porukasta, kun muut ryhmäytyvät heti.

Ehkä olen niin auki muille ihmisille, kuuntelen heitä ja pyrin lukemaan heidän ilmeitään ja viihtymistään niin kovin, että jään itse tyhjäksi. Olin etenkin nuorempana pakonomainen miellyttäjä ja hyväksynnän etsijä. Ehkä piilotan itseni muilta niin hyvin ja heijastan heille takaisin vain heitä itseään, että se vaikuttaa jo omituiselta.

En siis ole ollut mielistelijä tai esim. muokkannut mielipiteitäni vastapuolen mukaan, vaan ennemminkin vain kysellyt ja kuunnellut, keskustellut vaikka tuntikaudet antamatta kuitenkaan itsestäni mitään.

Vierailija
19/47 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vastarannankiiski monessa asiassa. Tämän vuoksi minua on vaikea käsittää, koska en noudata yleisiä hyväksyttyjä soidinmenotansseja.

Vierailija
20/47 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut tuon itsestäni monta kertaa. Käsittääkseni negatiivisessa mielessä, eli minua on pidetty jotenkin epäluotettavana kun "ajatuksiani ei voi lukea". Jään myös yleensä ulos porukasta, kun muut ryhmäytyvät heti.

Ehkä olen niin auki muille ihmisille, kuuntelen heitä ja pyrin lukemaan heidän ilmeitään ja viihtymistään niin kovin, että jään itse tyhjäksi. Olin etenkin nuorempana pakonomainen miellyttäjä ja hyväksynnän etsijä. Ehkä piilotan itseni muilta niin hyvin ja heijastan heille takaisin vain heitä itseään, että se vaikuttaa jo omituiselta.

En siis ole ollut mielistelijä tai esim. muokkannut mielipiteitäni vastapuolen mukaan, vaan ennemminkin vain kysellyt ja kuunnellut, keskustellut vaikka tuntikaudet antamatta kuitenkaan itsestäni mitään.

Mielenkiintoista, samaistun ja tästä syystä koen asian negatiivisena - kun muut ryhmäytyvät, jään ulos. Ajan kanssa sitten tutustun ihmisiin ja he vaikuttavat pitävän minusta, varmaankin koska olen luotettava enkä juoruile.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi