Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sokoksen yli-innokkaat vartijat

Vierailija
09.03.2023 |

Olenko ainoa, jota Helsingin keskustan Sokoksen vartijat seuraa hieman turhan innokkaasti? Eipä tee enää mieli mennä sinne ostoksille kun heti vartijat tulee viereen tuijottelemaan.

Olen siis ihan tavallinen keski-ikäinen täti jolla on kalliit retkeilyhenkiset vaatteet. Heti jos olen liikkeellä villakangastakissa ja käsilaukku olalla, saan olla rauhassa ja palvelu on ystävällistä. Reppu selässä ja kuoritakissa olen varmaan liian köyhän näköinen, vaikka varustus on taatusti kallimpaa kuin peruspirkolla.

Kohtalotovereita?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat fiilikset! Ei tuu käytyä siellä surkean valikoiman ja noitten kyylääjien takia. Vähän hienovaraisemmin voisi hoitaa sen kyttäämisen, karkoittaa maksavat asiakkaat.

Vierailija
2/28 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reput kiinnittää aina huomion.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna en matkustaisi Japaniin, jos et kestä vartijoita, jotka tekevät työtään... nainen.

Vierailija
4/28 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassuinta noissa kyylissä on että ympärillä pyörii vaikka mitä piripäätä mutta ne saa rauhassa pistää kamaa taskuun kun vartijat keskittyy mun hiillostamiseen. Ja olen siis ihan normaali, työssäkäyvä naisihminen. Näin on ollut jo teinistä lähtien, tosin silloin pukeuduin niin kuin angstiteinit nyt aina pukeutuu.

Vierailija
5/28 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tietää että varakkaat pöllivät siinä missä muutkin.

Vierailija
6/28 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä niissä repuissa on niin epäilyttävää? Sehän pitää erikseen ottaa pois selästä, avata, sulkea ja heittää takaisin selkään. Helpompi olisi olkalaukkuun sujauttaa jotain huomaamatta!

Kieltämättä reppu selässä stevarit saa peräänsä.

N54

Vierailija
7/28 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinuna en matkustaisi Japaniin, jos et kestä vartijoita, jotka tekevät työtään... nainen.

Totta. Japanissa kauppojen työntekijät lähtee noin 99 prosentin tod. näköisyydellä seuraamaan sinua, jos olet länsimaalainen. Se olisi kova paikka näille meidän etuoikeutetuille Ritvoille ja Saaroille, jos heitä epäiltäisiin varkaiksi.

Japanissa 3 vuotta asuneena voin sanoa, että se maa ei sovi suominaisille. Sinua katsotaan. Ja animea näkyy jopa kaduilla. :D M27

Vierailija
8/28 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu on muuten toisessakin liikkeessä keskustassa. esim. Nainen miesten sukkaosastolla on ilmeisesti todella outoa. Olisin halunnut jatkaa vielä muille osastoille ostoksille, mutta alko ärsyttämään sen verran että lähdin kotiin. Nyt olen vaan varannut etukäteen kassalle noudettavaksi mitä olen halunnut, hakenut ne ja poistunut paikalta. Ei oikein tee enää mieli kierrellä ja katsella josko jotain kivaa löytyisi.

Vierailija
9/28 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassuinta noissa kyylissä on että ympärillä pyörii vaikka mitä piripäätä mutta ne saa rauhassa pistää kamaa taskuun kun vartijat keskittyy mun hiillostamiseen. Ja olen siis ihan normaali, työssäkäyvä naisihminen. Näin on ollut jo teinistä lähtien, tosin silloin pukeuduin niin kuin angstiteinit nyt aina pukeutuu.

Voi, voi poloista. :(

Vierailija
10/28 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. Miranda

Vierailija
11/28 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneks on nykyään vartijoita!

Vierailija
12/28 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reput kiinnittää aina huomion.

Ei ole koskaan ollut reppua mukana. Sellainen pieni lantiolla roikkuva käsilaukku, johon mahtuu tasan pieni lompakko, puhelin ja avaimet. Että ei tämä teoria päde.

Vierailija
13/28 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä niissä repuissa on niin epäilyttävää? Sehän pitää erikseen ottaa pois selästä, avata, sulkea ja heittää takaisin selkään. Helpompi olisi olkalaukkuun sujauttaa jotain huomaamatta!

Kieltämättä reppu selässä stevarit saa peräänsä.

N54

En ole huomannut omakohtaisesti mutta nyt kun ajattelee, niin siellä missä vartijat ovat huomaamattomampia, on enemmän väkeä kaupassa. Onkohan varashävikissä eroa?

Vierailija
14/28 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kokenut keskustan tavarataloissa. Ulkoiluvaatteissaa saa vartija kiihkona perään. Kannattaa vältää asiointia oman turvallisuuden takia.

Vierailija
15/28 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne katosivat k-aikana Treella. Taasko palanneet? Erikoista että saa tulla niin lähelle tuijottelemaan. Ihan kuin videokameroita ei olisi. Olisiko parempi taas joku "tautiaalto" jolloin ei näy.

Vierailija
16/28 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne katosivat k-aikana Treella. Taasko palanneet? Erikoista että saa tulla niin lähelle tuijottelemaan. Ihan kuin videokameroita ei olisi. Olisiko parempi taas joku "tautiaalto" jolloin ei näy.

Asiakkaat tuo tavarataloihin vaan hiekkaa lattioille. Koko kupletti pyörii verorahoilla.

Vierailija
17/28 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjuliikkeen myyjät hm, lindex -yksi myyjistä lähtee "varastoon" lue kyttäämään valvontakameraa. Ja kun olen kassalla maksamasa, siten tulee pois myymälään, näytän varmaan myymälävarkaalle. :(

Vierailija
18/28 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjuliikkeen myyjät hm, lindex -yksi myyjistä lähtee "varastoon" lue kyttäämään valvontakameraa. Ja kun olen kassalla maksamasa, siten tulee pois myymälään, näytän varmaan myymälävarkaalle. :(

Minä olin H&M myymälässä hiljaiseen aikaan aamupäivällä. Alusvaateosastolle kun menin niin samassa hetkessä myyjä tuli perässä. Olisi vaikka edes kysynyt että voinko auttaa jotenkin, mutta siinä vieressä muka järjesteli jotain. Tuli sellainen olo, että tuli vartavasten kyttäämään että varastanko jotain, niin lähdin pois ja menin ostoksille toiseen myymälään.  Lahti ja Karisman H%M myymälä kyseessä.

Vierailija
19/28 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni varasti joulukinkun pultsarin näköiseksi naamioituneena. Takin alle kinkku ja ovesta ulos.

Meikäläinen saa rikkaana naisena aina vartijat peräänsä. Kuteet viimesen päälle ja on rahaa, millä mällätä. Köyhiä stevareita kyrsii.

Vierailija
20/28 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että sinua kohdellaan samantien mahdollisena myymälävarkaana kun astut myymälään, saa minut ainakin tällaisia paikkoja. Ostankin suurimman osan netistä nykyään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan