Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuntosalilla kävijät, näkeekö kropasrasi, että käyt salilla?

Vierailija
09.03.2023 |

Tää avaus oli jo poistettu, ennenkuin näin vastaukset. Miksi, mikä tässäkin nyt muka kiukutti??

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkä pikemminkin niin, että näkyisi, ellen kävisi. Eli ei tämän ikäiselle naiselle noin vain tule näkyviä lihaksia tms. Ja joka tapauksessa päällä on vähän liikaa rasvaa, jonka saisi pois vain ankaralla ruokavaliolla. Mutta mielestäni olen kiinteämmän ja ryhdikkäämmän näköinen kuin useimmat ikätoverit ja lasken sen salin ansioksi. Tuskinpa kukaan kuitenkaan minua katsoessaan ensimmäisenä ajattelee, että tuo varmaan käy salilla.

N51

Just samoin mulla. Tv. toinen 51v.

Ja mulla myös. Olen ryhdikkäämpi, kiinteämpi ja toimintakykyisempi kuin mitä olisin ilman säännöllistä voimatreeniä. Menen syväkyykkyyn niin että heilahtaa ja pääsen sieltä myös jalkavoimin ylös. N55

Vierailija
22/23 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy. Jaloissa, käsissä, pakaroissa, selässä kauniita muotoja. Salitaustaa 10v.

Itse ainakin näen, kuka ei käy salilla, takareidet heikot ja muodottomat, perse roikkuu/litteä, selkä muodoton tai rasvakertymien muovaama selkä jne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimintakyvyssä se näkyy. Ei oo näkyviä lihaksia, mutta käsivoimat riittää aika mukavasti monenlaiseen. Niska- ja hartiakivuista ei ole tietoakaan, vaikka istumatyö. Paino on normaalipaino ja vatsamakkarasta saa kunnolla kiinni. Tällaisena se pysyy keski-ikäisellä naisella, jos on istumatyö eikä vedä kitudieettejä. Ilman salia uskoisin olevani ylipainoinen. Nukun hyvin ja vastustuskyky on hyvä, samoin mielenterveys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi