Pyytääkö mies sinua leikkaamaan hänen varpaankyntensä?
Kommentit (19)
Mun pyynnöt on vajaan metrin varpaiden kynsistä ylös päin. Aina parempi jos tapahtuu pyytämättä.
Ei onneksi ole pyytänyt vaan osaa leikata itse. Minä en toisen jalkoihin koske.
Kyllä, leikkaan välillä sormienkin kynnet. Tykkään hemmotella miestä. Hieron myös usein päästä varpaisiin.
Yäk, ei todellakaan. Enkä leikkaisi vaikka pyytäisi.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti,kun en itse yllä.
Laihduta iso maha pois niin yllät.
Mies on liian läski jos ei itse kykene. Pistä se miehes laihduttamaan.
Ei pyydä, mutta ehdotan itse ja leikkaan, koska tykkään siitä. Samoin finnien puristelu, karvojen nyppiminen, ihon rasvaaminen jne tykkään tehdä hänelle.
Ei ole pyytänyt mutta kyllä oon silti hänen jalkojaan hoitanut, ja mun kokemuksen mukaan usein naiset on parempia näissä hygienia asioissa ja osaa monesti tehdä kotona saman mitä ammattilainen tekisi liikkeessä, joten tietysti hoidan itse kotona ja säästän selvää rahaa. Myös hiukset värjään itse.
Ei pyydä, osaa leikata kyntensä ihan itse.
Leikkaan vain omani ja kissan kynnet.
En osaa kuvitella tilannetta. :D Siis mies iskee suuret jalkansa tiskiin ja nainen tekee jotain, missä asennossa? Eikö se ole vaikeaa jos on väärinpäin suhteessa mieheen vai sängyn reunalla.
Juu ja huutaa pyyhkimään pepun kun käy vessassa. Mistä ihmeestä te oikein löydätte näitä avuttomia miehiä? Ymmärrän jos on vanhus tai mies pyörätuolissa.
Ei pyydä todellakaan, enkä leikkaisi vaikka pyytäisi.
Käyn jalkahoitajalla siinä säästelemättä koska jalat ovat kaikkein tärkeimmät. Yllättävän paljon käy nuoriakin. Aloitin vajaa kuuskymppisenä kun itse hoitaminen alkoi olla jo liian vaivalloista.
jokaisen kansalaisen tulisi käydä jalkahoidossa vähintään kerran elämässään, mieluiten kerran vuodessa ja aina silloin kun jaloissa on äkillisiä kiputiloja tai muutoksia joita ei aikaisemmin ole ollut.
Vierailija kirjoitti:
Leikkaan vain omani ja kissan kynnet.
Tuli hauska mielikuva kun kuvittelen aikuisen miehen siihen naisen syliin kissan sijaan. Nainen yrittää kovasti leikata niitä kynsiä, mutta mies rimpuilee vastaan kissan lailla.
No jos ei jostain syystä pysty (mun puoliso kärsii ajoittain pahoista selkäongelmista eikä oikeasti pysty silloin leikkaamaan varpaankynsiä tai laittamaan kenkiä jalkaan), niin silloin toki voin auttaa ja tarvittaessa leikata ne varpaankynnet. En kuitenkaan normaalitilanteessa.
Minä miehenä pyysin aina ennen, mutta nykyään leikkaan itse, kun ostimme vihdoin sellaiset ns. isot kynsileikkurit. Entiset olivat kirjaimellisesti sellaiset tosi terävät pienet sakset, jotka vähän pelottivat minua.
Onko tavallista? En osaa sanoa.