Kuntosalilla kävijät, näkeekö kropasrasi, että käyt salilla?
Tää avaus oli jo poistettu, ennenkuin näin vastaukset. Miksi, mikä tässäkin nyt muka kiukutti??
Kommentit (23)
No ehkä pikemminkin niin, että näkyisi, ellen kävisi. Eli ei tämän ikäiselle naiselle noin vain tule näkyviä lihaksia tms. Ja joka tapauksessa päällä on vähän liikaa rasvaa, jonka saisi pois vain ankaralla ruokavaliolla. Mutta mielestäni olen kiinteämmän ja ryhdikkäämmän näköinen kuin useimmat ikätoverit ja lasken sen salin ansioksi. Tuskinpa kukaan kuitenkaan minua katsoessaan ensimmäisenä ajattelee, että tuo varmaan käy salilla.
N51
Sanoisin, että näkyy. Tosin treenaan aika usein ja mulla ei ole paljon rasvaa, joten lihakset erottuu senkin puolesta hyvin. Mun mielestä on hienoa, että salilla käy kaikenkokoisia ihmisiä ja vaikka kaikissa se sali ei näy niin, että olisi ihan timmi, niin kuntoon se vaikuttaa ja ryhtiin ja yleiseen hyvinvointiin.
Katkeroituneet kehopositiiviset kokevat kaikki urheilullista vartaloa normalisoivat viestit syrjintänä.
Löllyviä ihroja sen sijaan saa hehkuttaa kritiikittä ja ylistää voimaantunutta laardipalleroa joka on sinut vartalonsa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Katkeroituneet kehopositiiviset kokevat kaikki urheilullista vartaloa normalisoivat viestit syrjintänä.
Löllyviä ihroja sen sijaan saa hehkuttaa kritiikittä ja ylistää voimaantunutta laardipalleroa joka on sinut vartalonsa kanssa.
Kehopositiivinen- palstahullu on näköjään täällä. Yllätyyys🤣
Näkee. Se näkyykö vai ei on aika suora seuraus tulostasosta, ei salilla vietetystä ajasta. Kyykyssä esim. luokkaan advanced - elite, niin näkyy. https://exrx.net/Testing/WeightLifting/SquatStandardsKg
Kyllä toki, sillä olen käynyt salilla jo yli 20 v vakituisesti.
Uskon, että näyttäisin hyvin erilaiselta näin keski-ikäisenä ilman lihasmassaa. Päällä on rasvaakin, mutta en ole löysä. Mallia hylje, heh.
Kyllä ainakin itse näen eron kun aloin salilla käydä, entiseen verrattuna, ja tykkään siitä mitä näen.
Näkyyhän se, kolme kertaa viikossa tunti kerrallaan. Koko kroppa läpi.
Kovat lihakset tuntuvat ällöiltä.
Vierailija kirjoitti:
No ehkä pikemminkin niin, että näkyisi, ellen kävisi. Eli ei tämän ikäiselle naiselle noin vain tule näkyviä lihaksia tms. Ja joka tapauksessa päällä on vähän liikaa rasvaa, jonka saisi pois vain ankaralla ruokavaliolla. Mutta mielestäni olen kiinteämmän ja ryhdikkäämmän näköinen kuin useimmat ikätoverit ja lasken sen salin ansioksi. Tuskinpa kukaan kuitenkaan minua katsoessaan ensimmäisenä ajattelee, että tuo varmaan käy salilla.
N51
Just samoin mulla. Tv. toinen 51v.
Silloin kun kävin, sen näki vain ryhdistä, ei muusta.
Näkyy. Olen paljon saanut kommentteja esim hartijoista ja muuten lihaksikkaasta kropastani.
Vierailija kirjoitti:
N51
Sama täällä. Tosin viime vkolla eräs herrasmies kysyi, mitä lajia harrastan, kun näkee, että olen jalkojen päällä ollut. Eli kyllä lihakset saattaa näkyä, vaikkei itse niin niitä huomioikaan. Mulla on kauniit takareidet, vaikka itse niin sanonkin. Sellaiset "hiihtäjänjalat", vaikken hiihtoa harrastakaan.
N55
No ei se juurikaan näy. Olen hyvin hoikka muutenkin ja todella vaikeaa saada lihaksia lisää. Etenkin ylävartaloon. Kävin aiemmin salilla ja kyllä sen itse huomasi. Nyt aloin uudestaan käymään.
Hyvä lihaskunto ja tasapainoisesti treenattu kroppa näkyy hyvänä ryhtinä, e-pilleristä kuitenkin 6kg nesteturvotusta niin en ole mikään supertimmi. Nyt kun tuli polvivamma niin luojan kiitos on lihakset hyvässä kunnossa, auttaa kuulemma tosi paljon
Vierailija kirjoitti:
-..vaikutat kyllä aika katkeralta. Ettet vaan nyt projosoi omia tunteitasi?
Varmasti näkyy päällepäin että harrastan liikuntaa, mutta millaista, sitä ei varmastikaan moni osaisi arvata. Olen aika siro luonnostani ja voimatreeni tuskin tulisi ihmisille ensimmäisenä mieleen. Kuitenkin varsinkin olkapäistä, selästä, käsivarsista ja vatsasta näkyy hyvin lihakset kun jännittää, ilman treeniä samanlaisia ei ole kenelläkään.
Miehen mukaan mun ryhti on parantunut mutta muuten tuskin huomaa. En ole mikään lihaskimppu vaikka 3 vuotta käynyt, ihan tavallinen kroppa.
Miksi tätä ei saa kysyä?