Ruskeaa vuotoa RV 5 + 5
Onko kellään kokemusta raskauden alussa ruskeasta vuodosta? Tai oikeastaan vuodosta ei ole kyse, vain paperilla pyyhkiessä jää pieni haalea ruskea jälki. Alkoi eilen illalla, tänään ei ole käytännössä näkynyt. Onko tämä nyt keskenmenon alkua? Kokemuksia?
Kommentit (42)
Mulla oli noilla viikoilla samanlaista. Neuvolan terkkari sanoi, että voi tulla silloin kun pitäisi menkkojen tulla. Lapsi on 19v., että ei ollut keskenmeno.
Ruskea veri on ns. vanhaa verta. Keskenmenossa tuli kirkasta verta.
Pelkään että muuttuu tästä keskenmenoksi tai että keskenmeno keskeytyi kun vuoto vähän niinkuin loppui. Epävarmuus on raskauden hirvein puoli. AP
Vierailija kirjoitti:
On kokemusta keskenmenoista, ihan positiivisia kokemuksia ollu. Mukavaa hommaa.
Etenkin ne läheisyyden hetket ennen raskauden alkamista!
Minulla oireili keskeytynyt keskenmeno noin, ei ollut mitään kipujakaan. Toivottavasti ei kuitenkaan nyt olisi kyse siitä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oireili keskeytynyt keskenmeno noin, ei ollut mitään kipujakaan. Toivottavasti ei kuitenkaan nyt olisi kyse siitä.
Jos keskenmeno keskeytyy niin eikö se ole hyvä asia?
Miettikää Mooseksen elämää, se jätkä sekoili jotain 40 vuotta aavikolla ja ties missä päissään sai lähinnä raapustettua kiviin jotain jumalallisia viestejä.
Itselläni on raskauden alussa ollut hyvin vähäistä vuotoa. Sanottu että johtuu siitä kun alkio kiinnittyy kohtuun. Tiedä sitä mutta sanoisin että on täysin normaalia.
Tosi kiva kun koittaa kysyä vakavasta aiheesta kokemuksia, niin täällä jotkut tekee kiusaa. Toivottavasti ymmärrätte hävetä käytöstänne jos itse joudutte samoihin tilanteisiin. Olette sydämettömiä ja julmia. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos keskenmeno keskeytyy niin eikö se ole hyvä asia?
Ei, koska kun keskenmeno on alkanut, niin raskaus päättyy siihen. Se alkio ei vaan tule itsestään ulos, vaan se pitää tehdä esimerkiksi lääkkeellisesti tai kaapimalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi kiva kun koittaa kysyä vakavasta aiheesta kokemuksia, niin täällä jotkut tekee kiusaa. Toivottavasti ymmärrätte hävetä käytöstänne jos itse joudutte samoihin tilanteisiin. Olette sydämettömiä ja julmia. AP
Jaxuhalit sulle muistahan pyyhkiä persereikä huolellisesti! Ja ei muuta ku uutta suolee ku vanha kuolee.
Se on kyllä totta, että kaikkien ei olisi pitänyt syntyä, mistä olet elävä esimerkki.
Mitä mielenvikaisia tähän ketjuun oikein pesiytyi?!? Toisella oikea huoli ja jotkut vatun vajaamieliset jauhaa vain pjaskasta! Olette kyllä sairaita!
Itselläni tuli ruskeaa tuhrua RV 8. Sanottiin, että voi olla vaaratonta. Se loppui, kunnes tuli RV 10+1 ja alkoi tulla vaaleanpunaista vuotoa. Oli mennyt kesken jo RV 5+6. :( Uutta vauvaa ei enää tule. Mies ei haluakaan
Ketä se nyt haittaa mikäli jää kesken. Yritä uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni tuli ruskeaa tuhrua RV 8. Sanottiin, että voi olla vaaratonta. Se loppui, kunnes tuli RV 10+1 ja alkoi tulla vaaleanpunaista vuotoa. Oli mennyt kesken jo RV 5+6. :( Uutta vauvaa ei enää tule. Mies ei haluakaan
Tätä juuri pelkään. Enkä halua odottaa epätietoisuudessa viikkoja jos kaikki on jo menetetty. Siksi kyselen täällä, koska kun googlaa niin tulee pelkkiä ei hätää juttuja, vaikka todellisuus voi olla jotain muuta. Ei auta kuin odottaa lääkäriaikaa perjantaina. Kiitos kommentistasi ♥
Vierailija kirjoitti:
Ehkä niin oli tarkoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaxuhalit sulle muistahan pyyhkiä persereikä huolellisesti! Ja ei muuta ku uutta suolee ku vanha kuolee.
Se on kyllä totta, että kaikkien ei olisi pitänyt syntyä, mistä olet elävä esimerkki.
Olen nyt kuollut ja kummittelen täälä, meillä on täälä helvetissäkin netti ja tässä just parin keskenmenneen lapsen kanssa chillaillaan.
Toivottavasti on vain jotain verisuonen katkeamista tmv kohdussa nyt. Ettei ole mennyt kesken, vaan olisi ihan perus raskauden oikkua.
Mulla tulee noita keskenmenoja viikoilla 4 ja 5. Juuri saanut plussan, iloitsen ja sitten menee pari tai muutama päivä ja menee kesken. Viimeisin on tältä viikolta ja sitä edellinen joulukuulta. Sitä ennen kesäkuulta ja sitä ennen parin kuukauden välein. Terveydenhoito ei suostu ottamaan vastaan, vaikka yritystä takana puolitoista vuotta. No täytyy vain tyytyä siihen, että ei lasta tule ja hakea ehkäisy. Kropalle joka ikinen kerta todella raskasta.
Sairaita ihmisiä täällä kun tätä ketjua lukee....
Toivottavasti Ap kaikki menee hyvin ! Itselläni tuli alkuraskaudessa muutaman kerran rusehtavaa niukkaa vuotoa. Kaikki meni hyvin, Toivottavasti myös sulla
Tiputteluvuoto alkuraskaudessa on tosi yleistä. Mulla oli tipputteluvuotoa koko rv 6-14. Terve lapsi syntyi täysiaikaisena.
Tsemppiä, ap!