Olen 3 vuotta ollut tinderissä ja olen edelleen sinkku
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä koko sovellusta... en saa miehen vaikka olen pitkä mies osumia, naisethan tykkää pitkistä miehistä.
Niin minäkin olen, mutta se ei yksin riitä. Tässä on loput ominaisuuksista, joita pitäisi Tinderissä menestyvällä olla:
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet (ei silmälaseja!) 7) Etnisyys kaukasialainen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Löytyykö sinulta lisää hyviä ominaisuuksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä koko sovellusta... en saa miehen vaikka olen pitkä mies osumia, naisethan tykkää pitkistä miehistä.
Niin minäkin olen, mutta se ei yksin riitä. Tässä on loput ominaisuuksista, joita pitäisi Tinderissä menestyvällä olla:
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet (ei silmälaseja!) 7) Etnisyys kaukasialainen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Pituutta on 195 cm.. vaalee olen.. vähän kaljuuntunut. ei oo lihaksia.. on ihan valkoiset hampaat.. ikää 38 v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pituutta on 195 cm.. vaalee olen.. vähän kaljuuntunut. ei oo lihaksia.. on ihan valkoiset hampaat.. ikää 38 v
Kyllä, eli ihan perussarjaa Tinderissä. Sovelluksen lataamisen jälkeen tulee 5-10 mätsiä naisilta, joita voisi juuri ja juuri pidemmällä oksalla koskea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, eli ihan perussarjaa Tinderissä. Sovelluksen lataamisen jälkeen tulee 5-10 mätsiä naisilta, joita voisi juuri ja juuri pidemmällä oksalla koskea.
Ja siis tuon lataamisen jälkeen mätsien tulo hyytyy totaalisesti. Ainakin minulla.
Vierailija kirjoitti:
Minä itse olen kyllä nirso nainen. Voin sen myöntää. Mutta en ole nirso ulkonäöllisesti, vaan olen nirso sen suhteen millaisen miehen haluan persoonaltaan.
Seurustelin 10v miehen kanssa, joka ei tehnyt mitään elämällään. Oli laiha, nörtti, koskaan ei käynyt parturissa, pelasi kaikki päivät tietokonepelejä, ei kehittänyt itseään millään tavalla... ei edes opiskellut tai työskennellyt tuona aikana lainkaan. En halua tehdä tuota virhettä enää ikinä.
Nyt keskityn etsimään itselleni itseäni vastaavan miehen. Henkilön, joka tahtoo kehittää itseäänsä, opiskelee tai käy töissä (tai hakee aktiivisesti töitä), pitää itestään huolta, on kiinnostunut minusta yhtä paljon kuin minä hänestä, ei vietä koko aikaa jonkun tietokoneen tai pleikkarin edessä jne... Ja ennen kaikkea.. Miehen, joka osaa puhua omista tunteistaan ja osaa keskustella laajasti ihan kaikista asioista.
Nirso isolla N:lla. Vaatimuslista ei mahdu A4-paperille. Ei tuollaisessa asemassa kukaan mies kauaa viihdy, kärvistelee hetken roolissaan naisen projektin kohteena.
10 vuotta katselit saamattomuutta, nyt riskinäsi on vetää toiseen ääripäähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä saan 1-2 osumaa kerran kk ja se juttu ei kulje oikee mihkään suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin oon ollut kolme vuotta ja edelleen sinkku. Miehet on lähinnä seksin perässä vaikka väittäisivät muuta.
N42
Minkä perässä sä olet? Rahanko?
Parisuhteen. Rahaa tipahtaa omalle tilille 3500 euroa kuukaudessa enkä tarvitse lisää.
N42
Sinun pitää downshiftata. Saat helpommin miehen jos olet heikko, jota mies voi suojella. Toki ulkonäkö pitää myös kunnossa.
Kolmen vuoden aikana et onnistunut saamaan miestä Tinderistä, vaikka siellä on aivan valtavasti enemmän miehiä kuin naisia.
Mitä tuollaiseen voi enää edes sanoa. Surkea suoritus sinulta, koita parantaa omaa toimintaasi jatkossa.
Vierailija kirjoitti:
He jotka tinderissä haluavat pariutua, ja ovat ns. normaaleja ihmisiä (naisia tai miehiä), hakien toista normaalia ihmistä, eivät Tinderissä pyöri, vaan nappaavat sieltä pois kuljeksimasta samanhenkisen mahdollisimman nopeasti.
Sitten sinne jää ääripään ihmiset ns. vakiokasvoiksi, jotka joko eivät halua, pysty tai sovellu (muiden etsijöiden mielestä) pariutumiseen, ilman että vastaan tulee "juuri se oikea", jonka kriteerit soveltuvat täydellisesti näihin "poikkeamiin", ja heitä on vain murto-osa selaajista.
Siksi ei tinderissä tule usein vastaan sitä naapurintyttöä tai naapurinpoikaa, ja jos joku on tinderissä kauemmin kuin tyyliin 6kk ja aidosti etsii suhdetta, se kertoo että ei vain sovi yleisesti haettuihin kriteereihin (syystä tai toisesta)
En mollaa, enkä viittaa mihinkään tiettyyn ominaisuuteen, yleisesti ottaen asia menee näin.
Mitä, jos samanhenkistä ei tule Tinderissä vastaan 6 kk:n sisällä? Ei pelkästään se tarkoita, että ihmiset sopivat toisilleen, jos molemmat ovat sinkkuja ja etsivät vakavaa parisuhdetta. Juuri tällaisessa suhteessa ihmisten täytyy oikeasti sopia toisilleen. Eli jokainen naapurintyttö ja naapurinpoika eivät ole toistensa potentiaaliset kumppanit, vaan persoonat, arvomaailmat, ajattelutavat, huumorintajujen yhteensopivuus, toiveet ja mieltymykset ratkaisevat.
En ole ikinä ollut Tinderissä, mutta en edes pitäisi 6 kuukautta pitkänä aikana etsiä kumppania. En todellakaan odota, että minulle sopiva ihminen löytyy heti. Uskon, että mukavia ihmisiä kyllä löytyy, mutta sielunkumppaneita ei tule ihan koko ajan vastaan.
Joo, minäkin olen käynyt kolmen vuoden ajan lähiPrismassa, mutta en ole löytänyt sieltä ruokaa. Niin, minulle kelpaa siis ruuaksi vain tadžikistanilainen vuohenjuusto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap trollasi taas käyntiin 100 sivun ketjun. Jos olisit nainen, niin et kirjoittaisi tuollaista edes täällä.
Uskomatonta ettei uskota että naisella voi olla vaikeuksia saada mies.
Jos sinulla on ylipainoa ja naamasta epäviehättävä, niin sinulla on varmasti vähemmän vientiä, mutta kyllä sinä sieltä ulkoisesti samannäköisen löydät, joista valita. Itse katselin vierestä, kun eräs tuttavanainen teki profiilin, johon laitto yhden kuvan(satakiloinen ja silmälasit), puolen tunnin sisällä 100+ tykkäystä, ja aivan taatusti tuosta porukasta löytyy joku kiva tyyppi, jos 3 vuotta siellä hengailee.
Meinaatko että nämä kaikki 100+ miestä olivat oikeasti kiinnostuneita? Mitä olen itse huomannut, miehet antavat liukuhihnalta tykkäyksen kaikille. Jopa lesboille. Ei noilla tykkäyksillä mitään merkitystä ole, ja aika moni hakee sieltä seksiä sillä ajatuksella, että ihan sama kuka, kunhan joltain saa. Niin kokeilevat sitten kaikkia. En ihan usko, että satakiloinen nainen on oikeasti noin suosittu, että sata miestä on tarjolla poikaystäväksi.
Jos saat puolessa tunnissa 100+ tykkäystä, niin tuleehan tuossa 3 vuodessa aika paljon enemmän ja aivan taatusti on todennäköistä, että sieltä joku kiva tyyppi löytyy, vaikka vain 5% olisi oikeasti kiinnostuneita parisuhteeseen. Itsekin tapailin lähemmäs satakiloisen bi-naisen kanssa, ihan parisuhdemielessä. Hyvässä kunnossa ja ulkonäöltä ihan normimies, jos sillä merkitystä. Onhan monet miehet todenneet, että sitä rimaa on parempi laittaa alemmas, jos tuolta seuraa aikoo löytää, kun tuossa tuolileikissä suurin osa jää nuolemaan näppejään, kun naisia on huomattavasti vähemmän kuin miehiä. Itselle nyt ylipainolla ei ole merkitystä ikinä ollut.
Ei se mene niin, että 3 vuoden ajan saa joka ikisen puolen tunnin ajan 100 tykkäystä. Tinder näyttäisi toimivan niin, että kun sinne tulee uusi tyyppi, Tinder näyttää sitä heti kaikille, jolloin valtaosa tykkäyksistä todellakin tulee heti sinne mentäessä.
Uskon, että 100 miehen joukossa on varmasti useampikin kiva tyyppi, mutta jos heidän joukossaan vain 5 pitää kyseistä naista edes potentiaalisena kumppanina, on hyvin todennäköistä, että ei tuosta joukosta lopulta sitä kumppania löydy. Mies, joka on alentanut rimaa (kuten sanoit) alkaa myös todennäköisemmin tulla toisiin ajatuksiin, koittaa katsoa vielä, löytyisikö joku edes hiukan parempi (vähän vähemmän ylipainoinen, edes vähän kiinnostavampi persoona, jne). Matchista on vielä pitkä matka kiinnostukseen ja suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin oon ollut kolme vuotta ja edelleen sinkku. Miehet on lähinnä seksin perässä vaikka väittäisivät muuta.
N42
Minkä perässä sä olet? Rahanko?
Parisuhteen. Rahaa tipahtaa omalle tilille 3500 euroa kuukaudessa enkä tarvitse lisää.
N42
Sinun pitää downshiftata. Saat helpommin miehen jos olet heikko, jota mies voi suojella. Toki ulkonäkö pitää myös kunnossa.
Voi Jeesus
Taas tuli tinderissä osuma, mutta nainen ei vastaa viesteihin yllätys.