Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 3 vuotta ollut tinderissä ja olen edelleen sinkku

Vierailija
07.03.2023 |

Eikö naisen pitänyt helposti saada mies?

Kommentit (114)

Vierailija
21/114 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se helppoa ole vaan juuri niin vaikeaa kuin siitä itse tekee.

Vierailija
22/114 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse olen kyllä nirso nainen. Voin sen myöntää. Mutta en ole nirso ulkonäöllisesti, vaan olen nirso sen suhteen millaisen miehen haluan persoonaltaan. 

Seurustelin 10v miehen kanssa, joka ei tehnyt mitään elämällään. Oli laiha, nörtti, koskaan ei käynyt parturissa, pelasi kaikki päivät tietokonepelejä, ei kehittänyt itseään millään tavalla... ei edes opiskellut tai työskennellyt tuona aikana lainkaan. En halua tehdä tuota virhettä enää ikinä.

Nyt keskityn etsimään itselleni itseäni vastaavan miehen. Henkilön, joka tahtoo kehittää itseäänsä, opiskelee tai käy töissä (tai hakee aktiivisesti töitä), pitää itestään huolta, on kiinnostunut minusta yhtä paljon kuin minä hänestä, ei vietä koko aikaa jonkun tietokoneen tai pleikkarin edessä jne... Ja ennen kaikkea.. Miehen, joka osaa puhua omista tunteistaan ja osaa keskustella laajasti ihan kaikista asioista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/114 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen löytää aina miehen oli minkä näköinen vaan.. mutta ei kelpuuta kun komean top 20 miehen.

Vierailija
24/114 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen löytää aina miehen oli minkä näköinen vaan.. mutta ei kelpuuta kun komean top 20 miehen.

Miksei top miehet kelpuuta tavallisia naisia?

Vierailija
25/114 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulle tavallisenä miehenä kelpais tavis pullukka.

Vierailija
26/114 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut tinterissä ja enkä hae mitään.

Jäi mieleen viime kauppareissu, minä aikalailla tasan 180 mutta roteva ja lihava eli mallia kaappi kirjaimellisesti ja luonnostaan ihan hyvän näköinen vaikka ite sanon.

Melkein törmäsin oman pituiseen, tumma piirteiseen, pitkällä tukalla olevaan naiseen. En tiedä oliko ylipainoinen vai normaali vai hoikka mutta hänen hymynsä jäi mieleen joka tarttui myös minuun eli oli pakko hymyillä takaisin.

Viimeksi varmaan joskus teininä on näin käynyt että hymyillee luonnon pakottamana takaisin. Jäi vain hänen kasvonsa mieleen vaikka olen "vanha" ukko ja hän taisi olla samaan ikäluokkaa. Ehkä hän oli ukrainalainen?

Vierailija
27/114 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kriteerit on, että mies asuu samassa kaupungissa, ei ole susiruma, ei merkittävän ylipainoinen, ikä +-5v omaan ikääni verrattuna, haluaa parisuhteen eikä pelkkää seksiä, ei polta ja käyttää alkoholia kohtuudella, koulutusta lukio ja jotain siihen päälle. Jos nämä natsaa, sitten katsotaan löytyykö tavatesssa sitä kemiaa. Eipä ole vielä löytynyt. Enkä ajatellut laskea rimaa.

Treffeillä olen kyllä käynyt n kerran viikossa. Osa kyllä ihan kivoja ja mielenkiintoisia ihmisiä, mutta se kemia puuttunut.

N50

Vierailija
28/114 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei top miehet kelpuuta tavallisia naisia?

Eikö tuo ole ihan päivänselvää? Jos 100% naisista on kiinnostuneita 20% miehistä, niin noilla 20% on valinnanvaraa yllin kyllin, eikä tarvitse tyytyä välttämättä parisuhteeseen, vain kuksia kyllästymiseen asti. Lopulta miehistä ja naisista jää sitten osa kokonaan ilman kumppania, kun eivät suostu kompromisseihin ja laskemaan rimaansa.

Vierailija
29/114 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiivistin tähän kokemukseni deittailusta Suomessa, jos on useampi jokin listan ominaisuus naisella niin paremmat miehet ottaa seuraavan heilan omalta listalta:

Vuorotyö

Ylipaino

Eläimet kotona

YH:ous.

Reality-tv:n fanitus

Ikinuori siideri-bailaaja

Mt-diagnoosi

Reseptilääkkeitä käyttävä

Ei urheilua harrastuksissa

Tiivistäen ei-niin-komeilla perusmiehillä ei ole useinkaan muuta miinusta kuin se vähempi naamakomeus ja tavistyö.

Ei se vaan enää toimi kuten takavuosina parisuhdemarkkinoilla että ylipainoinen bb:tä ahmiva hoitaja-henna vaatii astronomikirurgia kumppanikseen kun osaa joskus laittaa huulipunaa selfien ottaakseen ja ostaa tsalandosta tiukkoja vaatteita.

Vierailija
30/114 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kriteerit on, että mies asuu samassa kaupungissa, ei ole susiruma, ei merkittävän ylipainoinen, ikä +-5v omaan ikääni verrattuna, haluaa parisuhteen eikä pelkkää seksiä, ei polta ja käyttää alkoholia kohtuudella, koulutusta lukio ja jotain siihen päälle. Jos nämä natsaa, sitten katsotaan löytyykö tavatesssa sitä kemiaa. Eipä ole vielä löytynyt. Enkä ajatellut laskea rimaa.

Treffeillä olen kyllä käynyt n kerran viikossa. Osa kyllä ihan kivoja ja mielenkiintoisia ihmisiä, mutta se kemia puuttunut.

N50

Miehenä samoilla linjoilla, paitsi koulutus on yhdentekevää, mutta mt-ongelmia ei saa olla. Olen 30v, ja jokaisella tapaamallani naisella on ollut jonkintasoista mt-ongelmaa, joillain melkoisen pahojakin ja kovaa lääkitystä. En tiedä onko vika minussa, vai onko ikäiseni sinkkunaiset kaikki jotenkin hermoheikkoja.

Vierailija
31/114 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko miettinyt omia kriteereitä? Nykyään profiilissa täytyy lukea ons, 50/50, kotirouva tms. Ei riitä et kelaat.

Vierailija
32/114 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

terkut kentältä kirjoitti:

Tiivistin tähän kokemukseni deittailusta Suomessa, jos on useampi jokin listan ominaisuus naisella niin paremmat miehet ottaa seuraavan heilan omalta listalta:

Vuorotyö

Ylipaino

Eläimet kotona

Mt-diagnoosi

Tiivistäen ei-niin-komeilla perusmiehillä ei ole useinkaan muuta miinusta kuin se vähempi naamakomeus ja tavistyö.

Ei se vaan enää toimi kuten takavuosina parisuhdemarkkinoilla että ylipainoinen bb:tä ahmiva hoitaja-henna vaatii astronomikirurgia kumppanikseen kun osaa joskus laittaa huulipunaa selfien ottaakseen ja ostaa tsalandosta tiukkoja vaatteita.

Aika pitkälti pähkinänkuoressa naiset Suomessa, monilla vielä näiden yhdistelmiä. Toki miehillä samankaltaista listaa:

Päihdeongelmat

Pelaaminen 8h päivässä

Pitkäaikaistyöttömyys

Mt-ongelmat

Ylipaino

Puutteet hygieniassa

Käytöstapojen puute naisten kohtelussa

Vierailija
33/114 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorotyö

Ylipaino

Eläimet kotona

Mt-diagnoosi

Tinderöi Bulgariassa ja Turkissa. Avainsanana housewife.

Vierailija
34/114 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorotyö

Ylipaino

Eläimet kotona

Mt-diagnoosi

Niin no... Eikös ne ehkäisypillerit kuitenkin pidä saada reseptilääkkeenä?

Vierailija
35/114 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuorotyö

Ylipaino

Eläimet kotona

Mt-diagnoosi

Aika pitkälti pähkinänkuoressa naiset Suomessa, monilla vielä näiden yhdistelmiä. Toki miehillä samankaltaista listaa:

Päihdeongelmat

Pelaaminen 8h päivässä

Pitkäaikaistyöttömyys

Mt-ongelmat

Ylipaino

Puutteet hygieniassa

Käytöstapojen puute naisten kohtelussa

Niin ja kun tuolla listalla karsii miehiä niin jäljelle jää huippumiehet, joille riittää naisia vaikka kuinka paljon. Deittailu Suomessa naisena on järjetöntä puuhaa.

Vierailija
36/114 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on ylinirso niin ei se sitten ole helppoa.

Määrittele ylinirso

Vierailija
37/114 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap trollasi taas käyntiin 100 sivun ketjun. Jos olisit nainen, niin et kirjoittaisi tuollaista edes täällä. 

Uskomatonta ettei uskota että naisella voi olla vaikeuksia saada mies.

Jos sinulla on ylipainoa ja naamasta epäviehättävä, niin sinulla on varmasti vähemmän vientiä, mutta kyllä sinä sieltä ulkoisesti samannäköisen löydät, joista valita. Itse katselin vierestä, kun eräs tuttavanainen teki profiilin, johon laitto yhden kuvan(satakiloinen ja silmälasit), puolen tunnin sisällä 100+ tykkäystä, ja aivan taatusti tuosta porukasta löytyy joku kiva tyyppi, jos 3 vuotta siellä hengailee.

Meinaatko että nämä kaikki 100+ miestä olivat oikeasti kiinnostuneita? Mitä olen itse huomannut, miehet antavat liukuhihnalta tykkäyksen kaikille. Jopa lesboille. Ei noilla tykkäyksillä mitään merkitystä ole, ja aika moni hakee sieltä seksiä sillä ajatuksella, että ihan sama kuka, kunhan joltain saa. Niin kokeilevat sitten kaikkia. En ihan usko, että satakiloinen nainen on oikeasti noin suosittu, että sata miestä on tarjolla poikaystäväksi.

Vierailija
38/114 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä itse olen kyllä nirso nainen. Voin sen myöntää. Mutta en ole nirso ulkonäöllisesti, vaan olen nirso sen suhteen millaisen miehen haluan persoonaltaan. 

Seurustelin 10v miehen kanssa, joka ei tehnyt mitään elämällään. Oli laiha, nörtti, koskaan ei käynyt parturissa, pelasi kaikki päivät tietokonepelejä, ei kehittänyt itseään millään tavalla... ei edes opiskellut tai työskennellyt tuona aikana lainkaan. En halua tehdä tuota virhettä enää ikinä.

Nyt keskityn etsimään itselleni itseäni vastaavan miehen. Henkilön, joka tahtoo kehittää itseäänsä, opiskelee tai käy töissä (tai hakee aktiivisesti töitä), pitää itestään huolta, on kiinnostunut minusta yhtä paljon kuin minä hänestä, ei vietä koko aikaa jonkun tietokoneen tai pleikkarin edessä jne... Ja ennen kaikkea.. Miehen, joka osaa puhua omista tunteistaan ja osaa keskustella laajasti ihan kaikista asioista. 

Suomessa ei kannata mennä töihin ellei ole hyvää koulutusta. Muuten joutuu vuokratyöhelv..iin. Tällöin kannattaa mielummin olla työttömänä.

Vierailija
39/114 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap trollasi taas käyntiin 100 sivun ketjun. Jos olisit nainen, niin et kirjoittaisi tuollaista edes täällä. 

Uskomatonta ettei uskota että naisella voi olla vaikeuksia saada mies.

Jos sinulla on ylipainoa ja naamasta epäviehättävä, niin sinulla on varmasti vähemmän vientiä, mutta kyllä sinä sieltä ulkoisesti samannäköisen löydät, joista valita. Itse katselin vierestä, kun eräs tuttavanainen teki profiilin, johon laitto yhden kuvan(satakiloinen ja silmälasit), puolen tunnin sisällä 100+ tykkäystä, ja aivan taatusti tuosta porukasta löytyy joku kiva tyyppi, jos 3 vuotta siellä hengailee.

Meinaatko että nämä kaikki 100+ miestä olivat oikeasti kiinnostuneita? Mitä olen itse huomannut, miehet antavat liukuhihnalta tykkäyksen kaikille. Jopa lesboille. Ei noilla tykkäyksillä mitään merkitystä ole, ja aika moni hakee sieltä seksiä sillä ajatuksella, että ihan sama kuka, kunhan joltain saa. Niin kokeilevat sitten kaikkia. En ihan usko, että satakiloinen nainen on oikeasti noin suosittu, että sata miestä on tarjolla poikaystäväksi.

Jos saat puolessa tunnissa 100+ tykkäystä, niin tuleehan tuossa 3 vuodessa aika paljon enemmän ja aivan taatusti on todennäköistä, että sieltä joku kiva tyyppi löytyy, vaikka vain 5% olisi oikeasti kiinnostuneita parisuhteeseen. Itsekin tapailin lähemmäs satakiloisen bi-naisen kanssa, ihan parisuhdemielessä. Hyvässä kunnossa ja ulkonäöltä ihan normimies, jos sillä merkitystä. Onhan monet miehet todenneet, että sitä rimaa on parempi laittaa alemmas, jos tuolta seuraa aikoo löytää, kun tuossa tuolileikissä suurin osa jää nuolemaan näppejään, kun naisia on huomattavasti vähemmän kuin miehiä. Itselle nyt ylipainolla ei ole merkitystä ikinä ollut.

Vierailija
40/114 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon ollut kolme vuotta ja edelleen sinkku. Miehet on lähinnä seksin perässä vaikka väittäisivät muuta.

N42

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme