Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 3 vuotta ollut tinderissä ja olen edelleen sinkku

Vierailija
07.03.2023 |

Eikö naisen pitänyt helposti saada mies?

Kommentit (114)

Vierailija
41/114 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin oon ollut kolme vuotta ja edelleen sinkku. Miehet on lähinnä seksin perässä vaikka väittäisivät muuta.

N42

Tämä nyt ei ole mikään ihmeellinen juttu. Olet sen näköinen, että sinuun voi koskea. Mutta se, että miehet sitoutuisivat loppuelämäksi harrastamaan seksiä yhden ihmisen kanssa ja  se olisit sinä, niin siihen ulkonäkösi ei riitä. Ei, ikäsi ei ole syy.

Vierailija
42/114 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet hakemassa ns. "tositarkoituksella", niin sitten olet väärässä paikassa, ei tinder ole sitä varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/114 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää pariutumisongelma johtuu siitä, että lasketaan pisteitä toiselle. Koko ajan odotetaan, että tulee vastaan paremmat pisteet saava ihminen. Pisteitä saa ulkonäöstä, hyvästä työstä, lapsettomuudesta, iästä jne..

Kukaan ei myönnä tätä ääneen, mutta näin se on. Luulen että nimenomaan miehet tekee tätä enemmän kun naiset. Naisille kelpaa yleensä mies, jolla on lapsia, mutta miehille se yksikin lapsi naisella on nihkeä asia.

Mullakin mennyt hermot tinderiin vaikka yksi pitempi suhde siitä syntyi. Sekin mies tosin hoki koko ajan, ettei halua mitään vakavaa huoh...

Vierailija
44/114 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

He jotka tinderissä haluavat pariutua, ja ovat ns. normaaleja ihmisiä (naisia tai miehiä), hakien toista normaalia ihmistä, eivät Tinderissä pyöri, vaan nappaavat sieltä pois kuljeksimasta samanhenkisen mahdollisimman nopeasti.

Sitten sinne jää ääripään ihmiset ns. vakiokasvoiksi, jotka joko eivät halua, pysty tai sovellu (muiden etsijöiden mielestä) pariutumiseen, ilman että vastaan tulee "juuri se oikea", jonka kriteerit soveltuvat täydellisesti näihin "poikkeamiin", ja heitä on vain murto-osa selaajista.

Siksi ei tinderissä tule usein vastaan sitä naapurintyttöä tai naapurinpoikaa, ja jos joku on tinderissä kauemmin kuin tyyliin 6kk ja aidosti etsii suhdetta, se kertoo että ei vain sovi yleisesti haettuihin kriteereihin (syystä tai toisesta)

En mollaa, enkä viittaa mihinkään tiettyyn ominaisuuteen, yleisesti ottaen asia menee näin.

Vierailija
45/114 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin itselleni tyttöystävän vuosi sitten. En ollut, enkä koskaan ole ollut, Tinderissä.

Myöskään tyttöystäväni ei ollut  Tinderissä. On joskus kuulemma joskus ollut, mutta poisti profiilinsa negatiivisten kokemusten myötä.

Yhteinen ystävämme, joka esitteli meidät, sen sijaan on tinderissä, ollut pitkään. Hän on edelleen sinkku.

Mikä juttu on, että kumppania etsitään ensisijaisesti, jopa yksinomaan tinderistä? Kaiken kuulemani mukaan sieltä löytyy lähinnä seksiseuraa hyvännäköisille (eikä sekään ole helppoa miehille), vakava suhde ainoastaan tuurilla. Edelleen paras tapa löytää itselleen kumppani on poistua neljän seinän sisältä jonnekin, missä on muita ihmisiä. Ja olla siellä sosiaalinen.

Vierailija
46/114 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin itselleni tyttöystävän vuosi sitten. En ollut, enkä koskaan ole ollut, Tinderissä.

Myöskään tyttöystäväni ei ollut  Tinderissä. On joskus kuulemma joskus ollut, mutta poisti profiilinsa negatiivisten kokemusten myötä.

Yhteinen ystävämme, joka esitteli meidät, sen sijaan on tinderissä, ollut pitkään. Hän on edelleen sinkku.

Mikä juttu on, että kumppania etsitään ensisijaisesti, jopa yksinomaan tinderistä? Kaiken kuulemani mukaan sieltä löytyy lähinnä seksiseuraa hyvännäköisille (eikä sekään ole helppoa miehille), vakava suhde ainoastaan tuurilla. Edelleen paras tapa löytää itselleen kumppani on poistua neljän seinän sisältä jonnekin, missä on muita ihmisiä. Ja olla siellä sosiaalinen.

Et sinäkään lähtenyt ulos neljän seinän sisältä ja ollut sosiaalinen. Sinulla oli kaveri, jonka kautta löysit toisen ihmisen. Ei sellaiset ihmiset (varsinkaan naiset) tarvitse Tinderiä, joilla on laaja ystäväpiiri ja siellä jatkuvasti uusia miehiä jonossa. +35-vuoden iässä nuo sosiaaliset tilanteet vähenevät koko ajan, eikä varsinkaan baariin ihan heti ole lähdössä 20-vuotiaiden sekaan pörräämään. Tinder jää silloin ainoaksi vaihtoehdoksi muiden nettisovellusten kanssa.

Vierailija
47/114 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etäisän näkökulma: meistä tuli lasten kanssa paljon läheisemmät, kun alettiin tavata vartavasten silloin kun huvittaa. Nähdään lyhyemmin mutta tiheämmin. Jutellaan paljon enemmän asioista. Ennen ne tuli luokseni ja linnoittautui huoneisiinsa, nyt käydään syömässä, kahviloissa jne. ja kohdataan oikeasti. Äitinsä pisti hanttiin myös ja yritti jopa lastensuojeluilmoitusta tehdä.

Vierailija
48/114 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tinskua käyttäny 18 vuotiaasta saakka ja yhä oon sinkku.

N26

Vierailija
49/114 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N26

Ei kukaan pysty käyttämään yhtäjaksoisesti sitä karmeutta kahdeksaa vuotta. Ja jos tuo oikeasti pitää paikkansa, niin lopeta nyt jo hyvä ihminen.

Vierailija
50/114 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää pariutumisongelma johtuu siitä, että lasketaan pisteitä toiselle. Koko ajan odotetaan, että tulee vastaan paremmat pisteet saava ihminen. Pisteitä saa ulkonäöstä, hyvästä työstä, lapsettomuudesta, iästä jne..

Kukaan ei myönnä tätä ääneen, mutta näin se on. Luulen että nimenomaan miehet tekee tätä enemmän kun naiset. Naisille kelpaa yleensä mies, jolla on lapsia, mutta miehille se yksikin lapsi naisella on nihkeä asia.

Mullakin mennyt hermot tinderiin vaikka yksi pitempi suhde siitä syntyi. Sekin mies tosin hoki koko ajan, ettei halua mitään vakavaa huoh...

Pariutumisongelma johtuu ensisijaisesti ylipainosta ja yhä vanhemmista ihmisistä etsimässä kumppania. Hyväkuntoiset ihmiset pariutuvat yhä normaalisti.

Vierailija
51/114 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pariutumisongelma johtuu ensisijaisesti ylipainosta ja yhä vanhemmista ihmisistä etsimässä kumppania. Hyväkuntoiset ihmiset pariutuvat yhä normaalisti.

Miksi mä en pariudu? Olen kokoa s ja moni ylipainoinen kaveri on kylläkin pariutunut...

Vierailija
52/114 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mä en pariudu? Olen kokoa s ja moni ylipainoinen kaveri on kylläkin pariutunut...

Varmasti olet pohtinut syytä ja löytänytkin sellaisen?

Vierailija
53/114 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin oon ollut kolme vuotta ja edelleen sinkku. Miehet on lähinnä seksin perässä vaikka väittäisivät muuta.

N42

Minkä perässä sä olet? Rahanko?

Vierailija
54/114 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N26

Voit olla sinkku vaikka koko elämäsi ajan. Se on sinun oma päätöksesi, nainen.

Vierailija
55/114 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Luulen, että miehet tekevät tätä enemmän kuin naiset " pilasi koko viestisi. Mietipä nyt asiaa tarkemmin.

Vierailija
56/114 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kriteerit on, että mies asuu samassa kaupungissa, ei ole susiruma, ei merkittävän ylipainoinen, ikä +-5v omaan ikääni verrattuna, haluaa parisuhteen eikä pelkkää seksiä, ei polta ja käyttää alkoholia kohtuudella, koulutusta lukio ja jotain siihen päälle. Jos nämä natsaa, sitten katsotaan löytyykö tavatesssa sitä kemiaa. Eipä ole vielä löytynyt. Enkä ajatellut laskea rimaa.

Treffeillä olen kyllä käynyt n kerran viikossa. Osa kyllä ihan kivoja ja mielenkiintoisia ihmisiä, mutta se kemia puuttunut.

N50

Hellitä tuosta koulutusvaatimuksesta. Saattaa olla hyvinkin fiksu ja kaikki muut vaatimuksesi täyttävä mies, joka ei ole halunnut kuin perusduunarin ammatin mutta silti on lukenut ja sivistynyt ja ottaa osaa yhteiskuntaan monien eri luottamustoimien kautta.

T. Duunarin korkeakoulutettu vaimo

Vierailija
57/114 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

terkut kentältä kirjoitti:

Tiivistin tähän kokemukseni deittailusta Suomessa, jos on useampi jokin listan ominaisuus naisella niin paremmat miehet ottaa seuraavan heilan omalta listalta:

Vuorotyö

Ylipaino

Eläimet kotona

YH:ous.

Reality-tv:n fanitus

Ikinuori siideri-bailaaja

Mt-diagnoosi

Reseptilääkkeitä käyttävä

Ei urheilua harrastuksissa

Tiivistäen ei-niin-komeilla perusmiehillä ei ole useinkaan muuta miinusta kuin se vähempi naamakomeus ja tavistyö.

Ei se vaan enää toimi kuten takavuosina parisuhdemarkkinoilla että ylipainoinen bb:tä ahmiva hoitaja-henna vaatii astronomikirurgia kumppanikseen kun osaa joskus laittaa huulipunaa selfien ottaakseen ja ostaa tsalandosta tiukkoja vaatteita.

Kyllä miehillä on...

Ylipaino

Kaljuuntuminen

Seksikeskeisyys parisuhteessa

Pervoiluun painostaminen (kinky, musta sydän jutut)

Alkoholi

Tupakka

Laiskuus (tekee omat jutut)

Hygienian laiminlyönti (etenkin hampaat)

Tyylitajuttomuus (huppari ja lippis)

Kouluttamattomuus

Nuorten naisten kuolaaminen (Pera itse tietty 40+)

Vierailija
58/114 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinäkään lähtenyt ulos neljän seinän sisältä ja ollut sosiaalinen. Sinulla oli kaveri, jonka kautta löysit toisen ihmisen. Ei sellaiset ihmiset (varsinkaan naiset) tarvitse Tinderiä, joilla on laaja ystäväpiiri ja siellä jatkuvasti uusia miehiä jonossa. +35-vuoden iässä nuo sosiaaliset tilanteet vähenevät koko ajan, eikä varsinkaan baariin ihan heti ole lähdössä 20-vuotiaiden sekaan pörräämään. Tinder jää silloin ainoaksi vaihtoehdoksi muiden nettisovellusten kanssa.

Tarkkaan ottaen juttu meni niin, että menin iltalennon ja hotelliin kirjautumisen jälkeen paikalliseen gastropubiin syömään ja juomaan oluen. Siellä juttuseuraksi lyöttäytyi leppoisa brittimies. Jonkin aikaa juteltuamme hän sanoi olevansa menossa ystävänsä syntymäpäiville toiseen pubiin. Hän kovasti pyyteli minua mukaan, ja päädyin lähtemään. Kaksi viikkoa myöhemmin tuo syntymäpäiviään viettänyt nuori nainen oli tyttöystäväni -ja tapaamani mies yhteinen ystävämme.

Vaati siis sitä, että lähdin pois neljän seinän sisältä ja olin sosiaalinen. Sen lisäksi piti olla riittävästi uskallusta poiketa turvallisista rutiineista, kun jotain mielenkiintoista tapahtui.

Vierailija
59/114 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä niitä naisia saa? t tavallinen duunari. Tinderiä olen kokeillut mut heikkoa on.

Hoitoalalta

Tämä on totta. Kaksi miespuolista kaveriani ovat sairaanhoitajia ja molemmilla on ollut paljon naisonnea. Voin sanoa, että ulkonäkö ei ole heillä se vahvin ominaisuus. Osaavat olla ihmisten kanssa ja hymyilevät (!!).

Eikä heillä ne naisystävät välttämättä työpaikalta aina ole olleet, mutta esim. jostain koulutuspäiviltä tai samasta talosta, mutta eri osastolta.

Vierailija
60/114 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puolisen vuotta ollut Tinderissä, joskus en edes hae mitään erityisen vakavaa. Olen pitänyt myös hauskaa ja käynyt treffeillä. Mutta olen myös ollut välillä viikkoja pois koko sovelluksesta yhden ihmisen takia. Nytkin näin on. Kun ei vaan tee mieli tavata ja jutella muille.

Lähes jokainen käsiliike oikealle on minulla osuma, viimeisin mies sanoi että minulle on varmasti jonoa.

Olen nätti ja urheilullinen, olen myös hyvä ja rauhallinen ihminen. (Ps. minulla on eräs mt diagnoosi johon syön lääkkeitä, olen myös käynyt terapiassa ja olen erittäin tietoinen itsestäni, tasapainoinen ja ajattelevainen ihminen. En todellakaan ymmärrä miten tästä saa negatiivsen asian. Kaikista epätasapainoisimmat ihmiset ovat niitä jotka ovat omasta mielestään ehdottoman normaaleja, eivätkä minkäänlaisen hoidon tarpeessa.)

Yleensä tapailu kaatuu siihen että lämpeän hitaasti, enkä heti luota ihmisiin. Vaikka muuten olenkin avoin ja lämmin ihminen. Suurin osa tinderissä etsivät aina jotai parempaa ja ovat heti valmiita siirtymään seuraavaan.

En yhtään ihmettele jos sieltä ei löydä mitään vakavampaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi