Olen 3 vuotta ollut tinderissä ja olen edelleen sinkku
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin oon ollut kolme vuotta ja edelleen sinkku. Miehet on lähinnä seksin perässä vaikka väittäisivät muuta.
N42
Minkä perässä sä olet? Rahanko?
Parisuhteen. Rahaa tipahtaa omalle tilille 3500 euroa kuukaudessa enkä tarvitse lisää.
N42
Vierailija kirjoitti:
Minä itse olen kyllä nirso nainen. Voin sen myöntää. Mutta en ole nirso ulkonäöllisesti, vaan olen nirso sen suhteen millaisen miehen haluan persoonaltaan.
Seurustelin 10v miehen kanssa, joka ei tehnyt mitään elämällään. Oli laiha, nörtti, koskaan ei käynyt parturissa, pelasi kaikki päivät tietokonepelejä, ei kehittänyt itseään millään tavalla... ei edes opiskellut tai työskennellyt tuona aikana lainkaan. En halua tehdä tuota virhettä enää ikinä.
Nyt keskityn etsimään itselleni itseäni vastaavan miehen. Henkilön, joka tahtoo kehittää itseäänsä, opiskelee tai käy töissä (tai hakee aktiivisesti töitä), pitää itestään huolta, on kiinnostunut minusta yhtä paljon kuin minä hänestä, ei vietä koko aikaa jonkun tietokoneen tai pleikkarin edessä jne... Ja ennen kaikkea.. Miehen, joka osaa puhua omista tunteistaan ja osaa keskustella laajasti ihan kaikista asioista.
Sinulla on aika optimistinen käsitys omasta sivistystasostasi. Keskustellaanpa Romanian varhaishistoriasta ilman googlea. Naiset ensin. Tai no, mainitsit kyllä vain toiveen, että mies osaisi keskustella laajasti kaikesta. Sinun ei tietenkään tarvitse osata.
Mun kriteerit miehelle on suhteellisen helpot, tai no ainakin omasta mielestä.
- sopiva ikä eli n. 44-56 v
- lähialue, koska mulla on lapset koko ajan, joten en reissaa miehen perässä enkä tuo kotiini liian aikaisin
- jotain yhteisiä kiinnostuksen aiheita
- ei tupakoi ja käyttää kohtuullisesti alkoholia
- vapaa
- etsii muutakin kuin seksiseuraa
"Vähäisistä" kriteereistä huolimatta olen ollut deittipalveluissa pari vuotta aika laihoin tuloksin. Tinderissä ja muissakin on itsellä se ongelma, etteivät miehet lue profiileja tai sitä mitä toinen hakee. Haen suurin piirtein oman ikäistäni vapaata miestä, mutta viestejä tulee 18-30 sekä 60-89 vuotiailta tai sitten varatuilta miehiltä etsimässä seikkailua. Haen myös muuta kuin pelkkää seksisuhdetta, mutta silti saattaa tulla osuman jälkeen heti viestiä, että voisi tulla panemaan. "Parhain" tällainen viesti tuli sunnuntaina klo 8 aamulla. Joo, haluankin heti herättyäni vieraan miehen sänkyyni panemaan. Profiilissani etsin kuitenkin jotain vakavampaa.
Jotain asiallisia keskusteluja ja tutustumisyrityksiä on syntynyt, mutta treffeille en sitten ole ehtinyt. Joskus mies ghostaa kesken mielenkiintoisen keskustelun, välillä itselle iskee paniikki ja häviän. Useimmiten keskustelu kuolee siihen, että miehet rupeavat ehdottelemaan treffejä heti muutaman viestin jälkeen. En nyt ihan joka tyypin kanssa ehdi treffeille ja haluaisin selvittää onko miehellä ja mulla mitään yhteistä jo ennen treffejä. Jotkut miehet estän/poistan osuman, kun jo ensimmäisessä viestissä ehdotetaan puhelinnumeroiden vaihtoa. Joo, ei kiitos. Eräs mielenkiintoinen ja saman henkinen mies osoittautui jokseenkin creepyksi. Tenttasi urakalla profiilini tekstistä, ei positiivisen kiinnostuneena vaan ristikuulustelu tyyliin. Kun vakuuttui, että saatan olla ihan ok, niin ehdotti treffejä kotonaan. Tarkoituksena oli järjestää koe-esiintyminen seksin merkeissä ja jos olisin onnistunut täyttämään tarpeensa, niin sitten hän olisi ollut halukas tutustumaan tarkemmin. Joo, en mennyt.
Oon aika lailla luopunut ajatuksesta, että noista palveluista löytäisin jotain merkityksellistä, mutta pidän nyt vielä profiileja, kun en vapaa-ajallakaan tunnu törmäilevän miehiin.
N53
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kriteerit on, että mies asuu samassa kaupungissa, ei ole susiruma, ei merkittävän ylipainoinen, ikä +-5v omaan ikääni verrattuna, haluaa parisuhteen eikä pelkkää seksiä, ei polta ja käyttää alkoholia kohtuudella, koulutusta lukio ja jotain siihen päälle. Jos nämä natsaa, sitten katsotaan löytyykö tavatesssa sitä kemiaa. Eipä ole vielä löytynyt. Enkä ajatellut laskea rimaa.
Treffeillä olen kyllä käynyt n kerran viikossa. Osa kyllä ihan kivoja ja mielenkiintoisia ihmisiä, mutta se kemia puuttunut.
N50Miehenä samoilla linjoilla, paitsi koulutus on yhdentekevää, mutta mt-ongelmia ei saa olla. Olen 30v, ja jokaisella tapaamallani naisella on ollut jonkintasoista mt-ongelmaa, joillain melkoisen pahojakin ja kovaa lääkitystä. En tiedä onko vika minussa, vai onko ikäiseni sinkkunaiset kaikki jotenkin hermoheikkoja.
Kaikki normaalit naiset ovat pariutuneet 30v mennessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysin itselleni tyttöystävän vuosi sitten. En ollut, enkä koskaan ole ollut, Tinderissä.
Myöskään tyttöystäväni ei ollut Tinderissä. On joskus kuulemma joskus ollut, mutta poisti profiilinsa negatiivisten kokemusten myötä.
Yhteinen ystävämme, joka esitteli meidät, sen sijaan on tinderissä, ollut pitkään. Hän on edelleen sinkku.
Mikä juttu on, että kumppania etsitään ensisijaisesti, jopa yksinomaan tinderistä? Kaiken kuulemani mukaan sieltä löytyy lähinnä seksiseuraa hyvännäköisille (eikä sekään ole helppoa miehille), vakava suhde ainoastaan tuurilla. Edelleen paras tapa löytää itselleen kumppani on poistua neljän seinän sisältä jonnekin, missä on muita ihmisiä. Ja olla siellä sosiaalinen.
Et sinäkään lähtenyt ulos neljän seinän sisältä ja ollut sosiaalinen. Sinulla oli kaveri, jonka kautta löysit toisen ihmisen. Ei sellaiset ihmiset (varsinkaan naiset) tarvitse Tinderiä, joilla on laaja ystäväpiiri ja siellä jatkuvasti uusia miehiä jonossa. +35-vuoden iässä nuo sosiaaliset tilanteet vähenevät koko ajan, eikä varsinkaan baariin ihan heti ole lähdössä 20-vuotiaiden sekaan pörräämään. Tinder jää silloin ainoaksi vaihtoehdoksi muiden nettisovellusten kanssa.
Kyllä sitä voi kaupungillakin morjenstaa naisia, jotka katsoo pidempään ja hymyilee.
Vierailija kirjoitti:
Nuorten naisten kuolaaminen (Pera itse tietty 40+)
Naisetkin pariuduttuaan edelleen kuolaavat pitkiä ja hauskoja statusmiehiä, joten en ymmärrä miksi tuo on jotenkin pahempi, että mieskin jatkaa ihannenaisten kuolaamista?
Olen naimisissa oleva mies, tosin suhde on täysin platoninen ja luvalla olen etsinyt seuraa Tinderistä. Ei vakavaa suhdetta, vaan enemmän FWB tyyppinen juttu. Olen varakas, hoikka enkä ole ruma. Seuraa ei löydy, koska kaikki naiset tuntuvat haluavan vakavan suhteen, asuvat jossain korvessa, koira pitää viedä ulos, jne. Asun ydinkeskustassa ja ajankäytöllisesti en mielelläni lähde jonnekin Espoon tai Vantaan perukoille. Lapset ei haittaa, päinvastoin. Omani asuvat jo muualla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on ylinirso niin ei se sitten ole helppoa.
Olisin kelpuuttanut tavallisia miehiä.
Ei ole olemassa rekisteriä mistä voisi tarkistaa jokaisen miehen statuksen. Jokainen mies ja nainen määrittelevät itse kuka on "tavallinen" , kuka parempi tai huonompi.
Jollain perusteella voisi "tavallisen" määritellä esimerkiksi tulojen, koulutuksen, iän ja vaikka miehillä kahden eri pituuden mukaan.
Tavallinen mies voisi olla:
Tulot 3 369 euroa/kk, toisen asteen koulutus, ikä oma +- 5 vuotta, pituudet 177,5 cm ja 13,7 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin oon ollut kolme vuotta ja edelleen sinkku. Miehet on lähinnä seksin perässä vaikka väittäisivät muuta.
N42
Tämä nyt ei ole mikään ihmeellinen juttu. Olet sen näköinen, että sinuun voi koskea. Mutta se, että miehet sitoutuisivat loppuelämäksi harrastamaan seksiä yhden ihmisen kanssa ja se olisit sinä, niin siihen ulkonäkösi ei riitä. Ei, ikäsi ei ole syy.
No niin otetaan tämä vastaan faktana. Siispä ap tai yksikään muu sinkkunainen ei ole menettänyt yhtään mitään. Mitä kukaan suhteella (miehellä) edes tekee kun tuota ne vaan ajattelee. Tuon viestisi perään kuuluisi kylläkin vain vastata "miesvihanäkyväksi".
Hyvää naisten päivää naisille ja oikeille miehille.
Vierailija kirjoitti:
N42
Jos et muunlaisia miehiä löydä, et muuhun kelpaa.
Tinderi nähty ja ei kiitos. Miehille ilmainen vinkki: seksi on ihanaa ja mahtavaa ja sitä kyllä saa esim. minun kanssani parisuhteessa paljon mutta jos te alatte tyrkyttämään sitä ja viljelemään kaksimielisiä juttuja ja vihjailuja jo kolmannessa lauseessa, niin ei kiitos! Jos ei olla edes tavattu niin ei sitä tiedä synkkaako vai ei. Siksi on turha siinä kohtaa alkaa länkyttämään alapääjuttuja, mulla ja monella muulla tökkää siinä kohtaa.
Tinderissä on 2-3 miestä jokaista naista kohden. Miten olet tästä huolimatta onnistunut epäonnistumaan?
Viesitteletkö edes kenenkään kanssa siellä? Jos viestittelet, niin kykenetkö tuottamaan mitään järkevää tekstiä, vai vastailetko hymiöillä ja yksittäisillä sanoilla?
Olen ollut Tinderissä kahteen otteeseen. En tiedä, miten te muut naiset oikein Tinderiä käytätte, mutta minun kohdallani on sattunut oikein mukavia ihmisiä. Swaippailin ja treffailin, saatoin mennä myös sänkyyn asti, jos mieli teki. Löysin itselleni puolison, jonka kanssa olin muutaman vuoden. Sen jälkeen takaisin Tinderiin ja sen jälkeen olen ollut hänen kanssaan yhdessä jo 5 vuotta. Että kyllä siellä kultakimpaleita on, mutta täytyy olla nopea. Parhaat viedään heti. Ei siinä jäädä miettimään päiviä, että laitetaanko viestiä.
Palstamies: Kaikki naiset saavat miehen parisuhteeseen. Naiset valikoivat, miehet joutuvat tyytymään.
Sama palstamies: Jotkut naiset kelpaavat vain seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Olen naimisissa oleva mies, tosin suhde on täysin platoninen ja luvalla olen etsinyt seuraa Tinderistä. Ei vakavaa suhdetta, vaan enemmän FWB tyyppinen juttu. Olen varakas, hoikka enkä ole ruma. Seuraa ei löydy, koska kaikki naiset tuntuvat haluavan vakavan suhteen, asuvat jossain korvessa, koira pitää viedä ulos, jne. Asun ydinkeskustassa ja ajankäytöllisesti en mielelläni lähde jonnekin Espoon tai Vantaan perukoille. Lapset ei haittaa, päinvastoin. Omani asuvat jo muualla.
"Enkä ole ruma". No siinä se ongelma tulikin.
Keskivertonaisella on tinderissä jatkuvasti yli 100 tykkäystä odottamassa, vähänkin paremman näköisillä naisilla niitä tykkäyksiä on tuhansia. Miksi nainen tuossa tilanteessa valitsisi miehen joka "ei ole ruma", kun siellä tykkääjäjonossa on hyvännäköisiäkin miehiä?
Vierailija kirjoitti:
terkut kentältä kirjoitti:
Tiivistin tähän kokemukseni deittailusta Suomessa, jos on useampi jokin listan ominaisuus naisella niin paremmat miehet ottaa seuraavan heilan omalta listalta:
Vuorotyö
Ylipaino
Eläimet kotona
YH:ous.
Reality-tv:n fanitus
Ikinuori siideri-bailaaja
Mt-diagnoosi
Reseptilääkkeitä käyttävä
Ei urheilua harrastuksissa
Tiivistäen ei-niin-komeilla perusmiehillä ei ole useinkaan muuta miinusta kuin se vähempi naamakomeus ja tavistyö.
Ei se vaan enää toimi kuten takavuosina parisuhdemarkkinoilla että ylipainoinen bb:tä ahmiva hoitaja-henna vaatii astronomikirurgia kumppanikseen kun osaa joskus laittaa huulipunaa selfien ottaakseen ja ostaa tsalandosta tiukkoja vaatteita.
Kyllä miehillä on...
Ylipaino
Kaljuuntuminen
Seksikeskeisyys parisuhteessa
Pervoiluun painostaminen (kinky, musta sydän jutut)
Alkoholi
Tupakka
Laiskuus (tekee omat jutut)
Hygienian laiminlyönti (etenkin hampaat)
Tyylitajuttomuus (huppari ja lippis)
Kouluttamattomuus
Nuorten naisten kuolaaminen (Pera itse tietty 40+)
Kuvailit jotakuta moniongelmaista syrjäytynyttä, et tavallista nelikymppistä miestä.. no tietysti hiustenlähtö vaivaa isoa osaa miehistä asunnottomasta päihteidenkäyttäjästä presidenttiin.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut Tinderissä kahteen otteeseen. En tiedä, miten te muut naiset oikein Tinderiä käytätte, mutta minun kohdallani on sattunut oikein mukavia ihmisiä. Swaippailin ja treffailin, saatoin mennä myös sänkyyn asti, jos mieli teki. Löysin itselleni puolison, jonka kanssa olin muutaman vuoden. Sen jälkeen takaisin Tinderiin ja sen jälkeen olen ollut hänen kanssaan yhdessä jo 5 vuotta. Että kyllä siellä kultakimpaleita on, mutta täytyy olla nopea. Parhaat viedään heti. Ei siinä jäädä miettimään päiviä, että laitetaanko viestiä.
Täähän se ois. Kyllä siellä Tinderissä pärjää ihan hyvin, kunhan on itse vähintään ok näköinen, ja oikeasti TEKEE JOTAIN, eikä vaan valita.
Kun näet miehen josta pidät, tykkää, mätsää, avaa keskustelu ja ole aktiivinen. Jos mies paljastuu ääliöksi tai teillä on erilaiset elämäntavoitteet, ok, sitten vaan uutta matoa koukkuun.
Tekemällä asioita saa tuloksia. Aktiivisuus palkitaan. Ulisemalla ja valittamalla tässä elämässä ei saa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskivertonaisella on tinderissä jatkuvasti yli 100 tykkäystä odottamassa, vähänkin paremman näköisillä naisilla niitä tykkäyksiä on tuhansia. Miksi nainen tuossa tilanteessa valitsisi miehen joka "ei ole ruma", kun siellä tykkääjäjonossa on hyvännäköisiäkin miehiä?
Niin, naiset saavat niiltä tykkääjiltä seuraa satunnaiseen seksiin, FWB-juttuun jne.
Tosin iso osa naisista ei sitten muuta saakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, naiset saavat niiltä tykkääjiltä seuraa satunnaiseen seksiin, FWB-juttuun jne.
Tosin iso osa naisista ei sitten muuta saakaan.
Tutkimusten mukaan 10% miehistä kerää 60% naisten tykkäyksistä. Mitä sä luulet että tuollainen mies tekee, kun hänellä on jatkuva virta uusia halukkaita naisia viestittelemässä ja haluamassa tavata.
No se mies luonnollisesti haluaa vähän "maistella eri hedelmiä", kun kerran halukkaita naisia tulee ovista ja ikkunoista.
Kysynnän ja tarjonnan laki toimii tässäkin asiassa. Jos haluat sellaisen miehen jota sadat muutkin naiset janoavat, niin siinä tilanteessa se mies sanelee sinulle pelisäännöt miten homma menee, ja sinä joko hyväksyt ne tai luovutat paikkasi jonossa seuraavalle halukkaalle naiselle.
Olen puolisen vuotta ollut Tinderissä, joskus en edes hae mitään erityisen vakavaa. Olen pitänyt myös hauskaa ja käynyt treffeillä. Mutta olen myös ollut välillä viikkoja pois koko sovelluksesta yhden ihmisen takia. Nytkin näin on. Kun ei vaan tee mieli tavata ja jutella muille.
Lähes jokainen käsiliike oikealle on minulla osuma, viimeisin mies sanoi että minulle on varmasti jonoa.
Olen nätti ja urheilullinen, olen myös hyvä ja rauhallinen ihminen. (Ps. minulla on eräs mt diagnoosi johon syön lääkkeitä, olen myös käynyt terapiassa ja olen erittäin tietoinen itsestäni, tasapainoinen ja ajattelevainen ihminen. En todellakaan ymmärrä miten tästä saa negatiivsen asian. Kaikista epätasapainoisimmat ihmiset ovat niitä jotka ovat omasta mielestään ehdottoman normaaleja, eivätkä minkäänlaisen hoidon tarpeessa.)
Yleensä tapailu kaatuu siihen että lämpeän hitaasti, enkä heti luota ihmisiin. Vaikka muuten olenkin avoin ja lämmin ihminen. Suurin osa tinderissä etsivät aina jotai parempaa ja ovat heti valmiita siirtymään seuraavaan.
En yhtään ihmettele jos sieltä ei löydä mitään vakavampaa.