Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Vähän ottaa päähän kun oot kirjottanut jollekkin pitkän vastauksen viestiin...
23.11.2006 |
...Ja rupet sitä lähettämään niin tulee " linkittäminen kielletty" . Ja kakat mä mitää linkittäny, ku selitin vaan ihan omia asioitani. PRKL. Aina tulee tuo, ihan sama mitä kirjottaa. Tyhmä palsta.
Kommentit (2)
mutta sain sen viestin esiin siten et painoin parikertaa tuota nuolinappia " siirry sivu taaksepäin" ja sain viestin esille.. ja sit " korjailin" sitä..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Sen jälkeen muistaa taas hetken ottaa kopiot ennen lähettämistä...