Lue keskustelun säännöt.
Katsoiko kukaan yöllä nelosta?
30.11.2006 |
En saanut unta ja en hetkeen ymmärtänyt miksi sillä akalla oli ne pirun sarvet päässään :) (silmälaseiksi osoittautuivat) Olivat kyllä aika hörhöjä molemmat.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla