Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä ja miten löytää kumppani?

Vierailija
07.03.2023 |

Mua kiinnostaa tässä nyt monenlaiset näkökulmat. Jos sinulla on jo kumppani, olisi kiva tietää, miten tapasitte tai löysitte toisenne: olitteko tunteneet pitkään etukäteen eli siis joku jo entuudestaan tuttu henkilö vai täysin uusi tuttavuus? Missä tapasitte, oliko alusta lähtien selvää, että kyse on romanttisesta kiinnostuksesta? Jos esim. töissä tutustuitte, miten lähestyitte asiaa? Tai jos jossakin treffisovelluksessa, niin missä? Tinder tai joku muu?

Minua kyllästyttää Tinder, kun on väsyttävää käydä puolituntemattomien kanssa treffeillä ja useammat treffit tarvitaan siihen, että edes vähän hahmottaa millainen tyyppi on kyseessä. Ns. "oikeassa elämässä" olen huomannut kiinnostavia tyyppejä, mutta heitä on vaikea lähestyä niin että olisi selkeää, että olen romanttisessa mielessä kiinnostunut, enkä viitsi useita ihmisiä suoraan kysyä treffeille, kun eivät ne porukat mitään seuranhakupaikkoja ole. Haluaisin silti kovasti löytää itselleni oikean tyypin, mutta oikean tavan ja väylän löytäminen tuntuu tosi vaikealta.

Kiinnostaisi siis teidän kaikenlaiset tarinat. Saa kertoa myös minkä ikäisenä tapasitte tai aiemmistakin, jo päättyneistä suhteista. Minulla on yksi pidempi suhde, joka ei sekään kovin pitkä, 5 vuotta, mutta sen jälkeen on ollut vaikeaa löytää sellaista tyyppiä, jonka kanssa voisi nähdä itsensä pitkälle tulevaisuuteen, tai loppuelämän kumppania toivoisin itselleni. Lapsia en voi saada, joten se rajaa minun surukseni osan kivoista tyypeistä pois :( Varsinkin sellaiset lempeät miehet, jotka haluaisivat olla isä joskus, ja ovat kiinnostuneita huolehtimaan läheisistään, niin heille en ole sopiva, vaikka haluaisinkin olla heidän kanssaan.

T. epätoivoinen 31v.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppinen nainen nro. n+1, jolle voi vastata, että löydät ne etsimäsi miehet muistoistasi menneisyytesi friendzonelta.

Vierailija
62/66 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töissä oli vähän aikaa flirttiä, sit sovittiin treffit. Siitä se lähti ja yhdessä vielä 17 vuoden jälkeen.

Kuormasta sitä vaan syödään niin...

Kannattaa kysyä paskakuskilta onko haukannut kuormasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppää järveen inseli, ehkä joku kala huolisi sinut.

Vierailija
64/66 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä seurustele väkipakolla. Etsi niin kauan kunnes löydät.

Ei, älä etsi, ei se etsimällä löydy.

Vierailija
65/66 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin hänet irkistä noin 20 vuotta sitten. Tavattiin kavereina, enkä edes tiennyt miltä hän näytti ennen tapaamista.

Vierailija
66/66 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin pukeutua naiseksi ja ryhtyä lesboksi. Ei tässä kait muu auta.

Ikisinkku mies