Miksi kaikki kauniit naiset pysyttelevät sinkkuina
vaikka saisivat kenet vain? Näin vaativalla alalla harvoin tapaa naisia ja sitten kun tapaa niin eivät otakaan ketään
Kommentit (153)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne 40-kiloiset ovat todella kysyttyjä. Lähes kaikki naiset lisääntyvät mutta miehistä lähinnä isokokoiset joten suomalaisten keskimitta kasvaa koko ajan.
40kg painaa n.12v lapsi. Terve aikuinen mies viehättyy aikuisista naisista, ei lapsista. Puheenvuorosi enteilee että kirjoittaja siellä Pate 150cm lippis päässä ja itsetunto syövereissä.
Minä olen tuon kokoinen, 155cm. Sinäkö saat määrätä että minusta ei kukaan saa viehättyä? Miksi luulet niin?
Pysyttelen kyllä sinkkuna mutta omasta tahdostani, en sinun.
Siksikai kun etsivät maksimaalista voittoa, voi onnistua tai ei. Kuitenkin yrittävät.
Paskapuhetta. Kauneimmat tietämäni naiset ovat parisuhteissa. Sinkkuina yleensä vain hetken, kun ottajia ja hyviä miehiä on aina paljon tarjolla.
Eri asia voi olla, jos nainen on kaunis, mutta omaa paljon ongelmia esim. mielenterveyden tai päihteiden yms. kanssa.
Koska he odottavat pääsyä minun haaremiin. Jono on pitkä.
Oletteko koskaan miettineet että miksi joillekin jää aina se tyhjä arpa käteen. Tai sitä että miksi kaikkea ei saanut samassa paketissa. Usein vika löytyy peilistä. Enkä tarkoita tällä sitä peilissä näkyvää ulkoista kauneutta.
Elämä opettaa.
Vierailija kirjoitti:
Minua on koko elämäni yritetty hyväksikäyttää ulkonäköni takia. Tunnen oloni nykyään saaliseläimeksi ja pysyn kaukana kaikista miehistä.
Sama täällä.
Kauniita naisia esineellistetään aika rajusti. Se on pidemmän päälle todella hajottavaa, että kukaan ei kiinnostu susta ihmisenä, vaan sen kauniin ulkokuoren takia jahtaavat sua. Lisäksi se on hemmetin läpinäkyvää, että miestä ei kiinnosta muu. Minä haluaisin tulla nähdyksi kokonaisena ihmisenä. Toistaiseksi se on onnistunut vain naisten kanssa. Ryhtyisin lesboksi heti, jos se olisi tahdonvoimasta kiinni.
Vaativalla alalla myös naiset voivat olla täysin keskittyneet työelämän kuvioihin eikä siihen, alkuun ainakaan, mitään muuta mahdu.
On myös naisia, jotka pitävät työstään niin paljon, että harkitsevat moneen kertaan, ennenkuin "uskaltautuvat" niinkin riskialttiiseen kuin parisuhteeseen ja lastenhankkimiseen. Näille naisille tietysti pitää olla vastaavasti mahdollisuus myös vaikka osa-aikainen työ lastenhoidon lisäksi ja apua kotitöissä, elleivät sitten "muuta" kokonaan uuteen elämänvaiheeseen ja jää muutamaksi vuodeksi kotiin, ihmiset ovat erilaisia.
"Otakaan ketään". Oliko teillä oikein kisat ja vedonlyönnit, kuka kaataa... Ei ihme, ettei ottanut ketään, kyllähän nainen pelin ja pelimiehet ja koiruudet vaistoaa. Harva sitäpaitsi on kiinnostunut koristeena tai tukipaaluna tai kotiapuna elelystä, kun voi tehdä oikeaa kiinnostavaa ja haastavaa työtä.
Yksi juttu vielä, mikä aina vain ja yhä uudelleen unohtuu. Jos itse ei ole rakastunut tai toinen ei ole rakastunut, jutusta ei vain tule yhtään mitään. Molempien pitää tuntea olevansa se oikea, ainutkertainen, omalla tavallaan yhdenvertainen ja molempien pitää voida kuvitella elävänsä yhdessä kauemmin kuin muutaman vuoden. Ajankohdan pitää olla juuri se oikea, joka naiselle sopii työnkin puolesta ja on varsinkin lastensynnyttämisen kannalta hänen oma päätöksensä. Ja että tietää haluavansa lapsia ja että molemmat aidosti pitävät lapsista ja haluavat lapsia.
Kaikki ovat siis naisen omia päätöksiä, varsinkin vaativissa tehtävissä toisin kuin joissakin muissa työtehtävissä tai perheeseen ja sukuun kiinteästi sidotulla naisella, joka kuuntelee ja ottaa huomioon enemmän myös muiden mielipiteitä. Tässä joitakin näkökulmia.
Vierailija kirjoitti:
Kauneudesta on enemmän etua sinkkuna kuin suhteessa.
Ai mitä etua?
t. kaunis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se onkin fiksu kauneuden lisäksi?
Miehiä kiinnostaa naisissa ulkonäkö ja se että pääsevät käyttämään heitä tarpeidensa tekemiseen. Seksirobotit tulevat korvaamaan naiset parisuhteissa.
Ottaisin naisena mieluummin ken-nuken näköisen panokoneen, kun oikean miehen. Seksirobottia odotellessa.
Kaikkea ei tarvitse lahnana odottaa että joku muu tekee. Voit kehittää sellaisen ite.
Sanoin että olen nainen, joten en mitään robotteja osaa kehittää.
Vierailija kirjoitti:
En pidä itseäni kauniina vaikka sellaiseksi on "haukuttukin" Itseni puolesta voin sanoa että vedän ku**ipäitä puoleeni, joten olen mielummin yksin. Toiseksi en anna miesten määräillä itseäni. Parempi näin - voin keskittyä olennaiseen.
Juuri näin.
Olen kaunis ja hyväluontoinen. Olen kai siksi saanut nauttia 42 vuoden ikään saakka sekä ahkerasta miesten tapailusta että parista pitkästä parisuhteesta.
Paria kemioiden kohtaamattomuutta lukuunottamatta kaikki suhteet ovat kaatuneet siihen, että miehet ovat näyttäneet hurmausvaiheen jälkeen olevansa saamattomia vetelyksiä, työnvälttelijöitä (varsinkin kotona), epäluotettavia lupailijoita ja sitoutumiskyvyttömiä. Viime vuosina toksista maskuliinisuutta ilmentävät mielipiteet ovat lisääntyneet. Seksi parisuhteessa vähenee aina jonkin ajan jälkeen liian vähäiseksi makuuni. Minut olisi kyllä mielellään pidetty siivoamassa, kokkaamassa ja jossain äitiroolissa. Mutta kun en itse saa takaisin murto-osaakaan antamastani.
Nautin nyt elämästä yksin. Koti on siisti ja kaunis, saan nukkua rauhassa kuorsaukselta ja saan riittävästi unta haluamaani aikaan, voin itse päättää menoni, talouden budjetti pysyy, aikaa harrastuksille jää enemmän, saa rentoutua iltaisin ilman että joku huudattaa leffaa kotiteatterista. Yritän kehittää ihmistuntemustani siltä varalta, että joskus vielä erehdyn haluamaan parisuhteen. Luulen, että etsin silloin jonkun vanhemman herrasmiehen kumppaniksi enkä enää sekaannu sukupolveni (tai sitä nuorempiin) mieslapsiin.
Ei kauniit naiset oo mikään yksi iso massa. Itse ainakin halusin kumppanin jonka kanssa klikkaa, hyvä rakastaja sekä paras ystävä. En minä kenen vain kanssa pariudu. Meni 26 vuotta ennenkuin sitten tapasin ja itsevarmuutta löytyi tutustumiseen. Seksiä en harrastanut vasta kuin päälle 30 v sitten.