Miksi kaikki kauniit naiset pysyttelevät sinkkuina
vaikka saisivat kenet vain? Näin vaativalla alalla harvoin tapaa naisia ja sitten kun tapaa niin eivät otakaan ketään
Kommentit (153)
Vierailija kirjoitti:
Ainakin omalla kohdalla miehet ovat olleet epävarmoja, sekopäitä, mustasukkaisia, omistushaluisia, narsisteja jne. Kerta toisensa perään samaa paskaa eri paketissa, lopputuloksena ei kiitos yhdellekään miehelle. Pääsee helpommalla kun ei ota mitään miestä elämäänsä.
Mustasukkaisuus ja omistushalu kauniista kumppanista on sitä epävarmuutta. Ja se vasta rumaa onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun tuntemani ovat kyllä varattuja 100%.
Mikä ala?
Maatalous
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin omalla kohdalla miehet ovat olleet epävarmoja, sekopäitä, mustasukkaisia, omistushaluisia, narsisteja jne. Kerta toisensa perään samaa paskaa eri paketissa, lopputuloksena ei kiitos yhdellekään miehelle. Pääsee helpommalla kun ei ota mitään miestä elämäänsä.
Mustasukkaisuus ja omistushalu kauniista kumppanista on sitä epävarmuutta. Ja se vasta rumaa onkin.
Tämäpä se on, alkuun ollaan hyvin itsevarmoja ja viedään suhdetta varmana eteenpäin. Lopulta pinnan alla kuplii ja lopulta kiehuu yli.
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä ettei luonnollisesti kaikki tapailut johda suhteen tasolle kuitenkaan. Suurin osa haluaa vain sänkyyn, jotta ego pönkittyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäpä se on, alkuun ollaan hyvin itsevarmoja ja viedään suhdetta varmana eteenpäin. Lopulta pinnan alla kuplii ja lopulta kiehuu yli.
Jep, alkuun feikataan itsevarmuutta huijatakseen toista, jotta toinen luulee kohdanneensa hyvän tyypin. Sitten halutaan ja yritetään sitouttaa toinen itseensä mahdollisimman nopeasti. Ei ole väliä onnistuuko sitouttaminen vai ei, sitten taivas repeää ja kaikki vitsaukset päästetään valloilleen, tuloksena henkistä ja fyysistä pahoinpitelyä. Kiitos ei.
Kellään naisella, (varsinkaan ap:n mielestä kauniilla) ei tulisi olla itsemääräämisoikeutta, vaan rangaistuksena alistuttava ap:lle. Tämä on ap:lta ja kaltaisiltaan paljastava, puistattava rakenteellinen alistusfantasia ja sortoyritys omia ja omistaa peräti kaikki (todnäk. yksipuolisesti) kuolaamansa ihmisyksilöt.
Vierailija kirjoitti:
Jos se onkin fiksu kauneuden lisäksi?
Mitä tarkoitat tällä?
Vierailija kirjoitti:
Komeita miehiä on todella vähän. Luonnollisesti voi mennä aikaa että löytää tasoisensa.
Ja siksi se lypsääntyykin useampaan lettuun.
Eihän. Niillä on rikkaat ja komeet miehet.
Ehkä kauniin kuoren alla asuu epävarmuus onasta luonteesta ja itsestä. Että onko jokin kiinnostunut itsestä ihmisenä eikä vain kauniina kuorena, eikä esineellistä, pidä koristeena. 😖
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ole aikaa tapailla miehiä, koska työ, kuntosali ja tanssiharjoitukset vievät suurimman osan vuorokaudesta. Kauneuden ylläpitäminen vaatii aikaa ja rahaa.
Minä voin myös parhaiten itsenäisenä. Jokaisessa suhteessa olen hyvin pian ollut taas vain väsynyt ja stressaantunut, kun omaa aikaa ei ole kylliksi ja toisen huomioiminen sotkee rutiinit. Palautumiselle, mukavien asioiden tekemiselle ja vaikkapa voimistelulle jää vähemmän aikaa.
Ravitsemus heittää myös häränpyllyä, kun ruoka-ajat elävät toisen mukaan ja syödään yhdessä ainakin jonkin verran omasta ruokavaliosta poikkeavasti. Se näkyy sekä ulkonäössä että mielialassa.
Vierailija kirjoitti:
Näin just. Miehet sitouttaa vaimokseen helpommin sellaisen ykstotisemman naisen.
Kerron miksi. Koska vapaana pysyminen mahdollistaa lukuisten laatupanojen pyörittämisen vaikka samaan aikaan.
Kun ikää tulee niin sitten etsitään se vakkari, jonka kanssa perustetaan perhe ja ostetaan ok-talo jne.
Moni "kaunis" nainen kuvittelee olevansa paljon kauniimpi, kuin todellisuudessa on.
Vierailija kirjoitti:
Komeita miehiä on todella vähän. Luonnollisesti voi mennä aikaa että löytää tasoisensa.
Samasta geenipoolista syntyy varmaan keskimäärin yhtä paljon komeita miehiä kuin kauniita naisiakin. Tietenkin jos naisten vaatimustaso komealle miehelle on pilvissä, niin sitten se on oma moka.
Vierailija kirjoitti:
Moni "kaunis" nainen kuvittelee olevansa paljon kauniimpi, kuin todellisuudessa on.
Kyllä. Naiset saavat ulkonäöstään validaatiota nuoresta saakka, ja tämä ilmiö on vain voimistunut somen myötä. Tämän takia monet vauhtimursut saavat täysin vääristyneen käsityksen omasta ulkonäöstään. Miehillä taas on monesti inhorealistinen kuva omasta ulkonäöstään, kun ei ole koskaan kuullut siitä muuta kuin moitteita.
Vierailija kirjoitti:
Kerron miksi. Koska vapaana pysyminen mahdollistaa lukuisten laatupanojen pyörittämisen vaikka samaan aikaan.
Kun ikää tulee niin sitten etsitään se vakkari, jonka kanssa perustetaan perhe ja ostetaan ok-talo jne.
No voin kyllä sanoa että minua ei ole koskaan kiinnostanut irtosuhteet, vaan olen nuoresta asti halunnut vain ja ainoastaan vakituisen parisuhteen. Ei ole ollut ulkonäöstä ja kiinnostuneiden määrästä kiinni että olen edelleen liki kolmekymppisenä yksin. Miesten laatu on se ongelma. Enkä sano tätä syyllistävään sävyyn, kaikki saavat olla sellaisia kuin ovat. Jos mulle ei ole olemassa sopivaa niin olen yksin hautaan asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samasta geenipoolista syntyy varmaan keskimäärin yhtä paljon komeita miehiä kuin kauniita naisiakin. Tietenkin jos naisten vaatimustaso komealle miehelle on pilvissä, niin sitten se on oma moka.
Komean miehen määritelmä on huomattavasti tiukempi, kuin kauniin naisen.
Vierailija kirjoitti:
Mihin tuo nyt liittyy? Keskustelussa oli kyse nimenomaan ap:n mielestä kauniista naisista. Mistä sinä tiedät, pitävätkö kyseiset naiset itseään kauniina? Negaaja.
Täällä kolmas samoilla mietteillä ja kokemuksilla. Lisätään vielä, että odotan hedelmällisen iän loppumista, jotta lapsia haluavat karsiutuvat myös. Siihen menee vielä hetki, mutta ei kauaa.
N35, vela