Miksi kaikki kauniit naiset pysyttelevät sinkkuina
vaikka saisivat kenet vain? Näin vaativalla alalla harvoin tapaa naisia ja sitten kun tapaa niin eivät otakaan ketään
Kommentit (153)
Ei kollegoihin kannata sekaantua.
Paritteluastiaa voi metsästää muualtakin kuin töistä.
Koska eivät komeille miehille. Ulkomaalaiset naiset vievät kaikki komeat miehet. Sen näkee tuolla kadulla.
Miksi ottaisi ketään? Nainenhan on tutkitusti onnellisin yksin, ei monen miehen yhteispatjana.
Ja toisaalta, miksi rumatkin miehet ovat naimisissa?
Elämän suuria mysteereitä, mutta niinhän ne kauneimmat naiset ovat sinkkuja. Ovatko he vain niin penteleen nirsoja – anteeksi valikoivia?
Olisivat edes luonteeltaan ihan hirveitä, mutta oman, joskin melkoisen mitättömän kokemuksen perusteella ovat aivan ihania luonteeltaankin.
Vierailija kirjoitti:
Koska eivät komeille miehille. Ulkomaalaiset naiset vievät kaikki komeat miehet. Sen näkee tuolla kadulla.
Tämä on totta. Suomalaisella naisella ei ole mitään zäänsiä enää.
Samapa tuo, jes eivät kuitenkan pysyttele neitsyeinä
Vierailija kirjoitti:
Öö.. ei? Tiesitkö ettei kaikki maailman naiset voi valita kohtaloaan. Joskus mitätön tulonlähde on parempi kuin kivien syönti. Pohjoismaissa naisten kynnys pariutua johtuu tilastollisista faktoista. Suurempi riski jämähtää kotiin miehen hakattavaksi erityisesti raskaana. Turvallisinta siis pysytellä sinkkuna velana.
Minun tuntemani ovat kyllä varattuja 100%.
Ne 40-kiloiset ovat todella kysyttyjä. Lähes kaikki naiset lisääntyvät mutta miehistä lähinnä isokokoiset joten suomalaisten keskimitta kasvaa koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ala?
Jos ja kun ei saa kaunista naista ei ole riittävän komea tai muutenkaan hänen arvoisensa. Lopeta uliwäninä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on totta. Suomalaisella naisella ei ole mitään zäänsiä enää.
Voi kyynel. Mä niin kaipaan raivosiivousta ja sun irvailua siitä että sä vastaat rahasta.
Vaatimukset nousseet liian korkeiksi kumppanin suhteen.
Vierailija kirjoitti:
En usko että olisivat niin tyhmiä että päästäisivät miehet tekemään tarpeensa heihin.
Kauniilla naisilla on agenda tarkoituksena supistaa populaatiota. Mitä enemmän rumat lisääntyy sitä rumempia ja toisilleen vastenmielisemmän näköisiä ihmisistä tulee toisilleen ja lopulta se rumuus lopettaa lisääntymisen.
Jos se onkin fiksu kauneuden lisäksi?