Miksi kaikki kauniit naiset pysyttelevät sinkkuina
vaikka saisivat kenet vain? Näin vaativalla alalla harvoin tapaa naisia ja sitten kun tapaa niin eivät otakaan ketään
Kommentit (153)
Vierailija kirjoitti:
Minun tuntemani ovat kyllä varattuja 100%.
Tämä. Tiedän paljon enemmän rumia kuin kauniita sinkkuja. Jos kaunis nainen pysyttelee sinkkuna on luultavammin vakavasti mt-ongelmainen tai traumatisoitunut.
Ei kyse ole ulkonäöstä vaan älystä. Kaikki eivät pysty elättämään itseään omilla ansioillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Tiedän paljon enemmän rumia kuin kauniita sinkkuja. Jos kaunis nainen pysyttelee sinkkuna on luultavammin vakavasti mt-ongelmainen tai traumatisoitunut.
Tämä. Nainen on yksin onnellisimmillaan ja elää silloin pidempään.
Vierailija kirjoitti:
Jos on vaativalla alalla niin on oletettavasti fiksu. Silloin olisi ristiriitaista takertua lerssiin kuin hukkuva pelastusrenkaaseen.
🤣🤣🤣
Taitaa olla AP:ssa jotakin muuta vialla? Minä olen melko tavallinen mies ja olen onnistunut löytämään elämääni kauniita ja fiksuja naisia. 3 kpl, 30 vuoden aikana, ja kaksi, noin vuoden sinkku aikaa niiden välissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ala?
Maatalous
Vaativa ala ollaan ymmärretty kovin eri tavoin.
En pidä itseäni kauniina vaikka sellaiseksi on "haukuttukin" Itseni puolesta voin sanoa että vedän ku**ipäitä puoleeni, joten olen mielummin yksin. Toiseksi en anna miesten määräillä itseäni. Parempi näin - voin keskittyä olennaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla AP:ssa jotakin muuta vialla? Minä olen melko tavallinen mies ja olen onnistunut löytämään elämääni kauniita ja fiksuja naisia. 3 kpl, 30 vuoden aikana, ja kaksi, noin vuoden sinkku aikaa niiden välissä.
Tämä. Nykyään on yleisempää olla sinkku kuin parisuhteessa. Parisuhde ei ole vaivan arvoista. Niin ne ajat muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Jos se onkin fiksu kauneuden lisäksi?
Miehiä kiinnostaa naisissa ulkonäkö ja se että pääsevät käyttämään heitä tarpeidensa tekemiseen. Seksirobotit tulevat korvaamaan naiset parisuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ala?
Maatalous
Maatalousyrittäjällä taitaa olla suurempaa taloudellista painetta pariutua kuin korkeammin koulutetuilla.
Noh, se johtunee siitä, että vain tietyntyyppiset miehet uskaltavat lähestyä kaunista naista. Sellaiset toksiset, joilla on liian suuret luulot itsestään, mutta osaavat alkuun esittää mukavaa.
Itse olen kyllästynyt pelaaviin miehiin ja olen mieluummin yksin, kuin edes haaskaan enää aikaani järkevän miehen etsimiseen. Käytän senkin ajan uuden kielen ja uuden maisterintutkinnon opiskelemiseen.
Kauneus rapistuu toki ja aika sen kun kuluu, mutta ei se haittaa. En muutenkaan halua sellaista kumppania, joka valitsee mut pelkän ulkonäön perusteella, eikä välitä yhtään siitä, minkälainen ihminen olen.
Viihdyn hyvin yksinkin, joten tuossa muutama syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Nykyään on yleisempää olla sinkku kuin parisuhteessa. Parisuhde ei ole vaivan arvoista. Niin ne ajat muuttuu.
No en minä ole ketään pakottanut tai painostanut suhteeseen, saati avioon. Kyllä ne on tullut ihan molempien omasta halusta ja tahdosta. Minä olen konservatiivi ja perinteisiä arvoja kunnioittava, kuten on olleet myös kumppanit. Joillakin ne jotkut ajat muuttuu, toisilla ei muutu.
En kehu enkä tuomitse kumpaakaan elämäntapaa, mutta perinteinen sopii minulle paremmin ja minun kumppanit on olleet samoilla aaltopituuksilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en minä ole ketään pakottanut tai painostanut suhteeseen, saati avioon. Kyllä ne on tullut ihan molempien omasta halusta ja tahdosta. Minä olen konservatiivi ja perinteisiä arvoja kunnioittava, kuten on olleet myös kumppanit. Joillakin ne jotkut ajat muuttuu, toisilla ei muutu.
En kehu enkä tuomitse kumpaakaan elämäntapaa, mutta perinteinen sopii minulle paremmin ja minun kumppanit on olleet samoilla aaltopituuksilla.
Puhumme ihan eri sukupolvista, jos sinulla on seurustelusta kokemusta 30v...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä kiinnostaa naisissa ulkonäkö ja se että pääsevät käyttämään heitä tarpeidensa tekemiseen. Seksirobotit tulevat korvaamaan naiset parisuhteissa.
Ottaisin naisena mieluummin ken-nuken näköisen panokoneen, kun oikean miehen. Seksirobottia odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Ja toisaalta, miksi rumatkin miehet ovat naimisissa?
Elämän suuria mysteereitä, mutta niinhän ne kauneimmat naiset ovat sinkkuja. Ovatko he vain niin penteleen nirsoja anteeksi valikoivia?
Olisivat edes luonteeltaan ihan hirveitä, mutta oman, joskin melkoisen mitättömän kokemuksen perusteella ovat aivan ihania luonteeltaankin.
Olen miettinyt tätä. Olen ikäisekseni kivannäköinen 40-v nainen. Parikymppisenä näytin valokuvamallilta. Lapsenakin olin nätti. Olen todella arka johtuen siitä, että olen koko ikäni saanut miehiltä epätoivottua huomiota. Minua ovat lähestyneet lähinnä petomaiset miehet pahat mielessä.
En luota miehiin, en pysty päästämään hyviäkään miehiä lähelleni. Olen ollut suurimman osan elämästäni täysin yksin. Näen mihin asiat johtavat ja laitan niille stopin jo varhaisessa vaiheessa. Silti kaipaan ihmistä lähelleni niin paljon, että se välillä tuntuu fyysisenä kipuna. En vain osaa.
Vierailija kirjoitti:
Joskus kuullut että olisin kaunis. En osaa muiden puolesta puhua mutta minä olen sinkku miehiä ei kauhesti kiinnosta tutustua minuun. Jäävät jollekin ideatasolle siitä kuka minä heidän mielestään olen.
Joo, tämä. Miehet idealisoivat mielessään, katselevat aikansa koiranpennunsilmillään eivätkä koskaan lähesty. Kiva, että tykkäät katsella, mutta minä olen ihminen.
Minua on koko elämäni yritetty hyväksikäyttää ulkonäköni takia. Tunnen oloni nykyään saaliseläimeksi ja pysyn kaukana kaikista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin naisena mieluummin ken-nuken näköisen panokoneen, kun oikean miehen. Seksirobottia odotellessa.
Kaikkea ei tarvitse lahnana odottaa että joku muu tekee. Voit kehittää sellaisen ite.
Sama. Esitellään autot, omakotitalot, moottoripyörät ja veneet sekä korostetaan omaa palkkaa. Sitten ulistaan, ettei nainen saa kiinnostua miehen varallisuudesta ja huudetaan lokkia, vaikka itse tungetaan tuolla itsemarkkinoinnilla ne asiat väkisin toisen eteen haluten juuri niillä tehdä se vaikutus. Itsellä menee myös kehuskelijat luiskaan, ei minulla ole mitään yhteistä ihmisen kanssa, jonka mielestä tärkeintä elämässä on raha, omaisuus ja status, sisältä tyhjiä kokemukseni mukaan ovat, eivät pysty oikeaan keskusteluun eikä heitä kiinnosta kumppanin ajatukset tai elämä ollenkaan.