Olen huomannut, että miehille, jotka tekevät ahkerasti aloitteita naisille joko netissä tai irl, usein nauretaan
Ja lisäksi heitä pidetään usein epätoivoisina tapauksina.
Kommentit (44)
Tää on se sama joka postaa joka viikko "Olen huomannut että fiksu, huumorintajuinen, ok-kroppainen 36-vuotias mies ei voi saada naista". Ja aina te lähdette sen trolliin.
Vierailija kirjoitti:
m28 kirjoitti:
naisten alotteet ei mua naurata voi ehkä kiusaannuttaa mutta ei se oo mitenkään naurun asia, voisitko AP kertoa millaiselle alotteille sinä itse nauraisit?
En minä naura kenenkään aloitteille. Olen vaan huomannut, että naisilla ja alfamiehillä, joiden ei tarvitse tehdä aloitetta saadakseen naisia, on tapana ylenkatsoa miehiä, jotka tekevät aktiivisesti runsaasti aloitteita naisille.
AP
Mikä on "aktiivisesti ja runsaasti?" Jos valikoimatta tykittää menemään aloitetta että edes jonkun saisi, niin onhan se vähän säälittävää eikä nosta pisteitä naisten silmissä.
Ehkä ne aloitteesi kohdistuvat naisiin joihin sulla ei objektiivisesti katsoen ole suuria mahdollisuuksia, muttet ymmärrä sitä? Sekin saattaa naurattaa.
m28 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m28 kirjoitti:
naisten alotteet ei mua naurata voi ehkä kiusaannuttaa mutta ei se oo mitenkään naurun asia, voisitko AP kertoa millaiselle alotteille sinä itse nauraisit?
En minä naura kenenkään aloitteille. Olen vaan huomannut, että naisilla ja alfamiehillä, joiden ei tarvitse tehdä aloitetta saadakseen naisia, on tapana ylenkatsoa miehiä, jotka tekevät aktiivisesti runsaasti aloitteita naisille.
AP
ja mää oon sellanen alhvamies? voin sanoa että oon aika kaukana ehkä lähemmäs sellaista veetaa ja naiset silti tykkää kun oon ihan normaali
Tarkoitin alfamiehellä nyt vaan sellaista miestä, jolla on keskimääräistä enemmän seksuaalista viehätysvoimaa naisten silmissä, ja jonka ei tarvitse tehdä aloitteita, kun naisis riittää muutenkin jonoksi asti.
AP
Vierailija kirjoitti:
m28 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m28 kirjoitti:
AP
ja mää oon sellanen alhvamies? voin sanoa että oon aika kaukana ehkä lähemmäs sellaista veetaa ja naiset silti tykkää kun oon ihan normaali
Tarkoitin alfamiehellä nyt vaan sellaista miestä, jolla on keskimääräistä enemmän seksuaalista viehätysvoimaa naisten silmissä, ja jonka ei tarvitse tehdä aloitteita, kun naisis riittää muutenkin jonoksi asti.
AP
Kertoisitko nyt, missä ja miten sinä niitä aloitteita teet niin, että muut ne huomaavat. Anna joitakin konkreettisia esimerkkejä.
Vierailija kirjoitti:
m28 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m28 kirjoitti:
AP
AP
ei kellään kuule oo jonoksi asti :) vaikka olisikin kuinka seksuaalista viehätysvoimaa ihan vaan siksi koska ihmiset ei vaan tule kaikki kaikkien kanssa toimeen ihan vaan yleisellä tasolla eikä minkään noiden juttujen mukaan. eikä kaikkia kiinnosta se seksuaalinen viehätysvoima vaikka sulla sitä olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m28 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m28 kirjoitti:
AP
AP
Kertoisitko nyt, missä ja miten sinä niitä aloitteita teet niin, että muut ne huomaavat. Anna joitakin konkreettisia esimerkkejä.
Mistä päättelet mun tekevän koskaan yhtään aloitetta? Puhuin vaan yleisesti ihmisten asenteista aloitteellisia miehiä kohtaan, joita olen ajan saatossa havainnut.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on varmasti totta. Ihan haluttukin mies helposti pilaa maineensa yrittämällä useampaa naista. Harva nainen huolii miestä, joka on tehnyt aloitteen jollekin toiselle ensin.
Eli miehille neuvo. Älkää tehkö summassa aloitteita. Tutustukaa naisiin kavereina, ja jutelkaa, ja vasta, kun olette oikeasti löytäneet jonkun, johon ihastutte, ja aistitte edes jotain vastakaikua, aloite. Tämä vaatii tietysti pidempää tutustumista, eli ei vielä aloitetta ensitapaamisella, vaan ihan normi juttelua.
Sinänsä hieman höpöhöpöä, sillä lisääntyviä miehiä on enemmän kuin lisääntyviä naisia, ja on syytä olettaa etteivät kaikki ole naisten aloitteita.
Siis lisääntyviä miehiä on vähemmän kuin lisääntyviä naisia. Naisista sikiää noin 80%.
Mitä ihmettä lisääntyminen tähän kuuluu? Oli puhe pariutumisesta. Vieläkö jollekin tulee yllätyksenä, että kaikki pariutuneet(kaan) eivät halua lisääntyä?
Pitää paikkansa. Yleensä ne miehet, jotka ehdottelevat ja tekevät paljon aloitteita ovat käytännössä todellisia Luusereita niin sängyssä, parisuhteessa sekä käytännön asioissa. Kierrän kaukaa!
Epäonnistuneille aloitteille nauretaan armotta ja niitä tehneitä miehiä pilkataan ihan estoitta - nykyään varmaan vielä otetaan videot päälle ja laitetaan koko tiktokin naurettavaksi. Epäonnistuminen on luuserismia ja pelleä saa lyödä verbaalisesti niin paljon kuin oma sielu sietää. Ja sehän sietää.
...vieläkö mietitte, miksi miehet Suomessa eivät tee niitä alotteita kovin aktiivisesti? Miksiköhän se syntyvyyskin on laskenut?
No onhan se epätoivoista. Ja creepyä.
Ihan vaan vinkkinä. Max yksi aloite ikinä missään porukassa. Kukaan ei halua sellaista miestä, joka ensin yritti jotakuta toista. Eli runsaasti aloitteita jos tekee, on täysin mahdoton onnistua. Vaikka joku sinusta tykkäsikin, eihän kukaan voi lähteä sellaisen mukaan, jolle kelpaa kuka vaan.
Kukaan normaali ihminen ei naura normaalille aloitteen teolle.
Mutta ei ole normaalia tehdä aloitetta vain siksi naiselle että tämä on kapakan kaunein nuori nainen (varsinkaan jos aloitteen tekijä esim 15 vuotta vanhempi). Ja erityisesti jos pakit saatuaan pää pyörii ja suunnataan tekemään aloite toiseksi kauneimmalle jne. Ja tämä jatkuu jopa läpi kaikki kapakan naiset. Tuo tyyli vaikuttaa lähinnä epätoivoiselta mahdollisimman kauniin reiän etsinnältä. Tuollainen käytös antaa todella huonon kuvan miehestä.
Jos mies tutustuu naiseen ja tekee aloitteen vasta sitten kun on huomattu että juttu luistaa jne niin tilanne aivan eri kuin se että antaa ymmärtää että kuka tahansa nainen kelpaa.
Niin se on että kunnollisille miehille nauretaan. Rikollisille naiset ei naura vaan ne lähtee heti panemaan niitten kanssa.
Kiltti mies kirjoitti:
Niin se on että kunnollisille miehille nauretaan. Rikollisille naiset ei naura vaan ne lähtee heti panemaan niitten kanssa.
äh, tää on kyllä valitettavan totta. aina jään kiinni kun ryöstetään jalokivikauppa. ei pitäisi ottaa naisia kumppaneiksi tohon enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ne naurajat tietävät niistä aloitteista?
Ihan vaan näkemällä ne aloitteet.
AP
Miten joku näkee, kenelle teet aloitteita netissä? Ja onko se joku sinun seurassasi aina niin, että näkee myös tekemäsi aloitteet IRL?
Yleensä jos mies tekee julkisella paikalla aloitteita naisille, niin kyllä sille on silminnäkijöitä. Samoin jos jollain nettisivustolla kommentoi naisten profiileihin muuten kuin privana, niin kyllä silloin toisetkin käyttäjät näkee ne kommentit.
AP
Olet oikeassa. Jos muut näkevät miehen, joka julkisessa paikassa yrittää pokata lähes kaikkia naisia, joita vaan näkee ympärillään, niin kyllä muut alkavat ensin katsomaan, sitten seuraamaan ja lopulta nauramaan.
Miehestä tulee kun joku torimyyjä, joka myy jokaiselle vastaantulijalle. Lopputulos on sama. Suurin osa sanoo ei kiitos. Joku jää seuraamaan miten kauppa käy ja jos toinen ihan tosissaan vielä jatkaa ja yrittää, eikä onnistu, niin se nähdään lähinnä huvittavana surullisena asiana.
Joo minulle naurettiin kun hain naista tanssimaan nuorena. Sen jälkeen en ole naisia lähestynyt.
Jos nyt miettii ehkä kovinta aloitteentekijää jonka olen tavannut (Ilkka Kanarva, rauha hänen sielulleen), niin ei hänelle kyllä pääsääntöisesti naurettu.
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt miettii ehkä kovinta aloitteentekijää jonka olen tavannut (Ilkka Kanarva, rauha hänen sielulleen), niin ei hänelle kyllä pääsääntöisesti naurettu.
Ilkka Kanerva ei taatusti kulkenut vonkaamassa vuorotellen kaikilta. Sen sijaan hänet tavanneena tiedän, että hän oli erinomainen jututtaja. Eli osasi jutella tekemättä aloitetta, joten varmasti osasi lukea tilannetta ja teki lopullisen aloitteen vasta kun maaperä oli selvä. Se alkujutustelun taitohan noilta aloittajan kaltaisilta puuttuu. Ensin pitää tutustua ja löytää yhteinen sävel, sitten vasta aloite.
Jos tarkoitat sitä, että baarissa kiertelet tekemässä aloitteita useille naisille, niin kyllähän sille todennäköisesti hymyillään. Ei yksikään nainen halua olla se, jota tulet yrittämään sen jälkeen kun muilta/joltain toiselta sait pakit.