Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Facebookissa kukaan ei tykkää kenenkään päivityksistä

Vierailija
06.03.2023 |

Ihan muutamia tykkäyksiä ollut tuttavieni päivityksissä viime aikoina. Kuitenkin ihmiset ovat online, mutta eivät tykkää. Mistä tämä johtuu?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä on niin vähän elämää että kyttää tuollaista? Itse en ole kirjautunut mihkään naamakirjaan vuosikausiin.

Vierailija
2/9 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenellä on niin vähän elämää että kyttää tuollaista? Itse en ole kirjautunut mihkään naamakirjaan vuosikausiin.

Ei sitö erikseen tarvitse kytätä. Sen näkee kun menee faceen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei jaksa enää tykkäillä kaikkia julkaisuja. 

Vierailija
4/9 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole intoa. Vähän last season. Ryhmät ihan ok.

Vierailija
5/9 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän sitä enää ainoastaan messengerin takia. Muuten en ole sinne julkaissut mitään aikaan kolmeen vuoteen enkä käynyt lukemassa muiden julkaisuja, saati tykkäilemässä niistä.

Muutama ystäväni haluaa sitkeästi kirjoitella messengerillä, muiden kanssa ollaan siirrytty jo muille alustoille.

Vierailija
6/9 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi?

Huuteletko kahvitauolla tykkäyksiä kavereiden pölinöihin?

Vierailija
7/9 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei nykyään näy fb:ssä juuri mitään kavereiden päivityksiä. Jonkun ex-työkaverin jokapäivisiä pullanleipomispäivityksiä, tutuntuttujen vaalimainoksia ja sitten vaan loputtomasti muita mainoksia ja "ehdotettuja" videoita. En tiedä sitten, eikö kukaan vaan enää päivitä sinne mitään.

En tosin päivitä minäkään. Asenne tietosuojaan on tiukentunut minulla somen alkuajoista todella paljon. En jaa someen kuvia lapsista, autosta, omasta kodista tai edes kodin läheisistä paikoista ihan vaan varmuuden vuoksi. Ei tässä varmaan enää monta vuotta mene että tekoälyllä saa sekunnissa selville, missä joku kuva on otettu.

Vierailija
8/9 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat kyllästyneet esittämään ihailua, kun joku somen orja on kokoajan korostamassa erinomaisuuttaan.

Vierailija
9/9 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesti 3v että pääsin fasesta eroon nyt tammalan seura kunta on sen vasta huomannut LUULEVAT  JUNTIT ETTÄ SE TAVOITTAA. nyt oli huippu kun tammelan kunta palkkasi huu haa sisällön tuottajan ti tokkiin johon en todella liity. kunnan palkkaama sisällön tuottaja (3000e/kk) mainostaa lähinnä omia videoitaan. SEURA KUNNAT JA KUNNAT OVAT 15V AJASTAAN JÄLJESSÄ MUTTA MAKSAVAT JÄRJETTÖMÄT KUUKAUTISET. EI USKOIS ETTÄ NOIN HÖYNETTÄVIÄ ON VIELÄ NYKYÄÄNKIN. TAMMELAN KUNNASSA OLEMME JÄÄNEET HAKKA PELIITTOJEN AIKAAN 1600 LUVULLE.