Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huomannut, että miehille, jotka tekevät ahkerasti aloitteita naisille joko netissä tai irl, usein nauretaan

Vierailija
06.03.2023 |

Ja lisäksi heitä pidetään usein epätoivoisina tapauksina.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookissa olen huomannut tuollaista, oikein harmittaa miespuolisten keski-ikäisten sinkkukaverieni puolesta. He siis tosiaan haluaisivat seuraa, molemmat sitä avoimesti hakevat tai ovat sinkkustatuksella näkyvästi, mutteivät sentään ole näitä joka naisen profiilissa "kyllä kelpaisi" tai "seksikäs olet" kommenttien heittelijöitä, vaan ihan kohteliaasti voivat kehua ja jutella, sosiaalisia kun ovat, mutta kun piirit ovat pienet, ja kaikki näkevät toistensa keskustelut, moni nainen kavahtaa tuollaista kaikkien kaveria, sen kehua saavan naisen kun pitäisi olla ainoa, joka koskaan saa kauneudesta kehua. Sitten se ääripää on miehet, jotka laittavat jokaikiselle naisen näköiselle kaveripyynnön ja jokaisessa naisen kuvassa on jokin kommentti seksikkyydestä, päivässä varmaan kymmenille vähintään. Nuo sitä pahinta hallaa tekevät niille mukavillekin netissä seuraa omilla profiileillaan etsiville kunnon miehille. Näin siis kaverin näkökulmasta katsottuna.

Vierailija
42/44 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Facebookissa olen huomannut tuollaista, oikein harmittaa miespuolisten keski-ikäisten sinkkukaverieni puolesta. He siis tosiaan haluaisivat seuraa, molemmat sitä avoimesti hakevat tai ovat sinkkustatuksella näkyvästi, mutteivät sentään ole näitä joka naisen profiilissa "kyllä kelpaisi" tai "seksikäs olet" kommenttien heittelijöitä, vaan ihan kohteliaasti voivat kehua ja jutella, sosiaalisia kun ovat, mutta kun piirit ovat pienet, ja kaikki näkevät toistensa keskustelut, moni nainen kavahtaa tuollaista kaikkien kaveria, sen kehua saavan naisen kun pitäisi olla ainoa, joka koskaan saa kauneudesta kehua. Sitten se ääripää on miehet, jotka laittavat jokaikiselle naisen näköiselle kaveripyynnön ja jokaisessa naisen kuvassa on jokin kommentti seksikkyydestä, päivässä varmaan kymmenille vähintään. Nuo sitä pahinta hallaa tekevät niille mukavillekin netissä seuraa omilla profiileillaan etsiville kunnon miehille. Näin siis kaverin näkökulmasta katsottuna.

Minulle on ihan sama, kuinka monta naista kehutaan kauneudesta. Sen sijaan sinkkuna en olisi kiinnostunut miehestä, joka ei olisi pitänyt minua erityisenä. Eikä nimenomaan ulkonäköön liittyen, vaan ajatuksiltani, huumoriltani jne. Enkä olisi ollut kiinnostunut avoimesti haku päällä olevista. Heissä on aina se riski, että eivät oikeasti rakastu, vaan tyytyvät vain johonkin.

Eli vinkkinä kavereille: naisten ulkonäön kehuminen ei yleensä hirveästi naisia imartele. Sen sijaan persoonan ja älyn kehuminen vie paljon pidemmälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se epätoivoisuus luotaantyöntävää. Vaikka olisi kuinka hyvä ulkonäkö ja muuten mukavan oloinen, niin jos vaikuttaa yrittävän ihan jokaista että jonkun edes saisi, niin kukaan tervejärkinen ei sellaista miestä ota. Jos nainen ei ihan ole joku Äiti Teresa, joka haluaa vain jonkun hädänalaisen pelastaa.

Suhteessa kuitenkin haluaisi olla toiselle jotenkin erityinen. Ei se ainoa, joka hänet huoli, vaan jonka hän valitsi.

Vierailija
44/44 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aa, ei ap taida puhua normaalisti aloitteita tekevistä miehistä, vaan tyypeistä jotka lähentelee julkisesti toisten (itselleen tuntemattomien) someprofiileisss 🤔

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi