Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako naisella olla kainalokarvoitus?

Vierailija
06.03.2023 |

Millaisia ajatuksia herättää naisen karvoitus kainalossa (tai alapäässä luomuna/tuuheana)? Mies, voisitko seurustella/elää naisen kanssa jolla on karvoitus kainalossa eikä sitä ole sheivaamassa?
Entä naiset, mitä ajatuksia karvat herättävät teillä itsellänne tai sitten toisilla naisilla, mitä esim. uimahallissa näette? Onko se mielestänne epänaisellista vai juuri naisellista kun sehän "naisistuessa" alkaa kasvaa?

Kommentit (230)

Vierailija
201/230 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai saa olla. Laki ei kiellä tai mikään muukaan.

Vierailija
202/230 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillu ja kainalot on oltava sileet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/230 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ällöttää kyllä miesten kainalokarvat 🤢 Hyi helvetti joku miesten pitkä hikinen puska kainaloissa. Naisilla en ole ikinä nähnyt niin reheviä kainalokarvoja, vaikka olisivat antaneet kasvaakin.

Vierailija
204/230 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle sanoi eräs mies, että yksikin karva lihassa pilaa lihan.

Ihan tottahan tuo virkkoi.

Vierailija
205/230 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ällöttää kyllä miesten kainalokarvat 🤢 Hyi helvetti joku miesten pitkä hikinen puska kainaloissa. Naisilla en ole ikinä nähnyt niin reheviä kainalokarvoja, vaikka olisivat antaneet kasvaakin.

Kannattaa sanoa asiasta sille jonka kanssa seurustelet, miesten karvoituksen suhteen on monenlaisia mieltymyksiä.

Vierailija
206/230 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen taaplaa tyylillään, mutta itse taidan olla hieman old school siinä mielessä että mun mielestä mies saa mieluusti olla karvainen, enkä esim. tajua miksi monet miehet nykyään sheivaa rintakarvansa, joita itse pidän seksikkäinä. Naisilla en pidä karvoista, ainakaan kainaloissa. Mielestäni se pilaa kokonaisuuden täysin, kun joskus juhlissa (tai juorupalstojen kuvissa julkkisten punaisilta matoilta) näkee vimpan päälle laittautuneita naisia juhlamekoissa ja tummat karvapuskat vilkkuu kainaloissa. 🤢 Anteeksi vain, mutta hyi hitto! 🤮 Itse sheivaan kainolot ja sääret ja alapään osittain.

N41

Nämä ovat jänniä mielipiteitä. Ällöttääkö sinua myös miesten kainalokarvat? Molemmilta löytyy kainalot ja karvatkin, mutta miksi vain naisten karvat ällöttävät? 

Koska yleensä ihmiset pitää enempi siitä että naiset on sileitä, pehmeitä + puhtaita katsoa ja koskettaa.

Naisellisuus on yhtä kuin vähäkarvaisuus. Miehet ovat karrrrrvaisia, koska testosteroni.

Parrakas nainen on yhtä kuin sirkusotus.

Parran osalta joo, mutta ei muuten. Esim tussukarvoitusta naisella on siinä missä miehelläkin.

Vierailija
207/230 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites nenä ja korvakarvat? Nehän on ihan luonnollisia niin ei varmaan haittaa mitään? Flunssaisenakaan? Anna pusu, ja tuo uus kuuma rommi.

Vierailija
208/230 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessäkään suhteessa ne ei ole haitanneet. Kesällä ja uimahalliin mennessä tulee sheivattua. Jos ei ole käyntiä uimassa pitkään aikaan kainalosta ne lähtee noin kerran kuussa.

Toisten mielestä miehellä ei saa edes partaa kasvaa. Ja seuraavaksi pitäs olla jatkuvasti sokeroimassa tai sheivaamassa. Joka karvaa. Jos suhde karvoihin kaatuu täytyy etsiä se karvaton

Vierailija
209/230 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites nenä ja korvakarvat? Nehän on ihan luonnollisia niin ei varmaan haittaa mitään? Flunssaisenakaan? Anna pusu, ja tuo uus kuuma rommi.

Kenen mieleen nyt nenäkarvojen trimmaus tulisi edes, ne jos mitkä ovat hyödyksi. Eikä se nyt haittaa vaikka niitä alaviistosta katsoen näkyykin. Tunkekkaa vaan sheiveriä nenäonkaloon ja ihmetelkää kun flunssaa vaan pukkaa

Vierailija
210/230 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mitään kantaa muiden naisten karvoihin. Mielestäni asia ei kuulu minulle. Miehelleni karvoilla ei myöskään ole mitään väliä eikä hänestä ole tarpeellista käyttää aikaa karvanpoistoon. Poistan joskus erikoistilanteissa (esim. uinti hotellissa tai juhlat) säärikarvat ja kainalokarvoja poistan ehkä pari kertaa kuukaudessa tai harvemmin. Muita karvoja en poista, en halua poistaa enkä näe siihen myöskään mitään tarvetta. Eikä haittaa jos joku random mies ei siksi olisi kiinnostunut, sillä en minäkään ole kiinnostunut muista kuin puolisostani ja jos joskus jään yksin, olen mieluiten yksin.

Vierailija
211/230 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole mitään kantaa muiden naisten karvoihin. Mielestäni asia ei kuulu minulle. Miehelleni karvoilla ei myöskään ole mitään väliä eikä hänestä ole tarpeellista käyttää aikaa karvanpoistoon. Poistan joskus erikoistilanteissa (esim. uinti hotellissa tai juhlat) säärikarvat ja kainalokarvoja poistan ehkä pari kertaa kuukaudessa tai harvemmin. Muita karvoja en poista, en halua poistaa enkä näe siihen myöskään mitään tarvetta. Eikä haittaa jos joku random mies ei siksi olisi kiinnostunut, sillä en minäkään ole kiinnostunut muista kuin puolisostani ja jos joskus jään yksin, olen mieluiten yksin.

Todennäköisemmin kuitenkin viehätät karvaisena enemmän kuin kynittynä, eli ei kannata näytellä sulojaan muille kuin omalle miehelleen

Vierailija
212/230 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ketjussa kritisoidaan miesten seksuaalisuutta. Koittakaa nyt suomitantat hyväksyä se, että hyvä GF sheivaa. Piste.

Mies joka puhuu karvattomista "GF:fistä" on pedo.

Pedo on sellainen joka pitää lapsista. Ei sellainen joka pitää vähäkarvaisista aikuisista.

Vierailija
213/230 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se laitonta ole. Joillekin voi olla turn-off.

Vierailija
214/230 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen taaplaa tyylillään, mutta itse taidan olla hieman old school siinä mielessä että mun mielestä mies saa mieluusti olla karvainen, enkä esim. tajua miksi monet miehet nykyään sheivaa rintakarvansa, joita itse pidän seksikkäinä. Naisilla en pidä karvoista, ainakaan kainaloissa. Mielestäni se pilaa kokonaisuuden täysin, kun joskus juhlissa (tai juorupalstojen kuvissa julkkisten punaisilta matoilta) näkee vimpan päälle laittautuneita naisia juhlamekoissa ja tummat karvapuskat vilkkuu kainaloissa. 🤢 Anteeksi vain, mutta hyi hitto! 🤮 Itse sheivaan kainolot ja sääret ja alapään osittain.

N41

Nämä ovat jänniä mielipiteitä. Ällöttääkö sinua myös miesten kainalokarvat? Molemmilta löytyy kainalot ja karvatkin, mutta miksi vain naisten karvat ällöttävät? 

Koska yleensä ihmiset pitää enempi siitä että naiset on sileitä, pehmeitä + puhtaita katsoa ja koskettaa.

Harva tuskin haluaa miehenkään haisevan esimerkiksi vanhalta hieltä ja kakalta. Toki, kuka koskettelee, nuolee tai katselee esimerkiksi niitä mainittuja kainaloita?

Karvattomuus nuorentaa, eli saa naisen näyttämään hedelmällisemmältä, ja tietty muutenkin puhtaammalta ja ulkoisesta olemuksestaan välittävältä.

Täyttä sontaa .laisella karvoitus alapäässä ja kainaloissa on juuri hedelmällisessä iässä kun taas lapsilla ja mummoilla karvoitusta ei ole. Lisäksi ei ole mitään perusteita miten karvat liittyisivät likaisuus teen koska sehän tarkoittaisi, että miehet ovat aina likaisia koska parta ja rintakarvat?

Miksi et poista hiuksia ja silmäripsiäsi jos kerran karvattomuus lisää hygieniaa ja kauneutta?

Vierailija
215/230 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään järkevää syytä sheivata karvojaan säännöllisesti ei ole. Siis ei ole.

Onhan täällä monenlaisia friikkejä ja fetisistejä, joilla omat pinttymänsä.

Normaaleita ihmisiä tämmöinen ei koske.

Hajaantukaa.

Vierailija
216/230 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ihan se ja sama muiden karvoille. Muut naiset ja niiden ajatusmaailma ei kiinnosta mua pätkääkään, tehköön mitä tykkää. Niin teen itsekin. Sheivaan, jos sattuu huvittamaan. Jos mies alkaa vaatia multa sheivaamista, niin sitten alan vaatia sitä häneltä itsekin. Jos mun pitää hänen miellyttämisekseen ajella, niin paras on muuten ettei häneltäkään sitten niitä karvoja löydy niistä osista, jotka vaatii mua sheivaamaan.

Vierailija
217/230 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://d6p81taysfr0h.cloudfront.net/wp-content/uploads/2019/05/Kisa_Fa… vähän myös naamassa jos ne sopivat hapitukseen

Vierailija
218/230 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla täysnaturaali. Siintä on vähiten haittaa eikä sellainen minulla ainakaan aiheuta mitään fyysisiä tuntemuksia edes. Sänki saattaisi esimerkiksi hiertää

Vierailija
219/230 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karvoitus ei millään lailla lisää hikoilua, mutta ilmeisesti sinusta hiestä kiiltelevä sileä kainalo on kaunista?

Tarkalleenottaen, kainalokarvat vähentävät hikoilua koska ne säätelevät kehon lämpöä haihduttamalla hikeä pois.

Vierailija
220/230 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvoituksen osalta sääntö on selvä; naisella pitää olla mahdollisimman paljon karvaa kaulan yläpuolella ja mahdolisimman vähän sen alapuolella. Miehellä päinvastoin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme