Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen äiti uhkaa jättää lapsensa Junasta seuraavalla pysäkillä

Vierailija
06.03.2023 |

Saate sanoilla sen jälkeen et näe meitä enää ikinä.

Kommentit (97)

Vierailija
41/97 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä uhkasin aikoinaan että pakkaan muksun pahvilootaan ja lähetän Etelä-Afrikkaan jos se ei oo hiljaa. No, naapuripaikkakunnalla se asuu nyt ilman traumoja.

Mistä tiedät?

Tiedän mitä? Että se asuu kolmenkymmenen kilsan päässä? No asuu se, just viime viikolla sielä kävin.

Se, että hän asuu 30 km päässä, ei ole mikään tae traumattomuudesta. En siis väitä, että lapsellasi on trauma. Mutta aika monesti vanhemmat ovat autuaan tietämättömiä näistä.

Juuri näin..

Vierailija
42/97 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä uhkasin aikoinaan että pakkaan muksun pahvilootaan ja lähetän Etelä-Afrikkaan jos se ei oo hiljaa. No, naapuripaikkakunnalla se asuu nyt ilman traumoja.

Mistä tiedät?

Tiedän mitä? Että se asuu kolmenkymmenen kilsan päässä? No asuu se, just viime viikolla sielä kävin.

Se, että hän asuu 30 km päässä, ei ole mikään tae traumattomuudesta. En siis väitä, että lapsellasi on trauma. Mutta aika monesti vanhemmat ovat autuaan tietämättömiä näistä.

No minä en ole autuaan tietämätön lapseni traumoista :)  Ei sillä kuulemma jäänyt henkisiä vammoja Afrikan reissusta. Tai siitä ettei se päässytkään sinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/97 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plaa, plaa. Ja Plaa. Nykyajan öyhösyttsä, kuntenavat nostetaan jonnekin jalustalle ja kuivtellaan, että ne pallerot saa jokaisesta asiasta traumoja. EI NE SAA.

Kuri se olla pitää, ettei ne perseile. Näkyy jo nyt työpaikoilla , nääpershedelmät, jotka on ollu siinä asemassa, että on vähä "keskusteltu" mut ei oo mittän seuraamuksia ikinä ollut mistään.

IHAN KAUHEITA ! Ei mitään käytöstapja ja puhuvat miten sattuu muille. 

Vierailija
44/97 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkuu, joko sä soitit niille poliiseille? Hätänumeroonko pirautit? Mitä ne tuumas?

Vierailija
45/97 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku langassa puolustaa fanaattisesti  henkisellä väkivallalla "kasvattamista". Ei ole nykypäivää sellainen.

Vierailija
46/97 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Plaa, plaa. Ja Plaa. Nykyajan öyhösyttsä, kuntenavat nostetaan jonnekin jalustalle ja kuivtellaan, että ne pallerot saa jokaisesta asiasta traumoja. EI NE SAA.

Kuri se olla pitää, ettei ne perseile. Näkyy jo nyt työpaikoilla , nääpershedelmät, jotka on ollu siinä asemassa, että on vähä "keskusteltu" mut ei oo mittän seuraamuksia ikinä ollut mistään.

Totta.

Vierailija
47/97 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kielenkäytöstäsi päätellen, sulla ei tainnut sitä kuria olla ollenkaan. Todella huonoa käytöstä.

Vierailija
48/97 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku langassa puolustaa fanaattisesti  henkisellä väkivallalla "kasvattamista". Ei ole nykypäivää sellainen.[/quote

Joillakin ei ole lapsia ja silti ovat kasvatuksen asiantuntioita.

Vierailija
49/97 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka myös sanoo kaupassa, ettei ikinä enää ota tätä mukaan. Sanoja vailla tekoja. Tämä horjuttaa lapsen luottamusta vanhempaansa. Heikentää vanhemman kieltojen merkitystä, aiheuttaa lapselle hämmennystä, pelkoja ja painajaisia.

Vierailija
50/97 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauhoita kännykällä mitä äiti uhkailee, vai? Ja tee ilmoitus.

Laitonta nauhoittaa salaa muita, etkö tiennyt?

Julkisessa tilassa saa jopa kuvata ihan vapaasti. Älä keksi omia lakejasi.

Ei saa julkaista.

Henkilökohtaista tai loukkaavaa sisältöä tuntemattomasta tai tutustakaan ei saa esittää muille.

Vierailija
51/97 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko tosissanne olette? Olen itsekin sanonut kummipojalle lapsena uimahallissa, jos on alkanut temppuilemaan, että voit jäädä siihen, mutta me lähdetään nyt. Jonkun mielestä varmaan sairasta väkivaltaa, mutta omasta muelestäni ihan normaalia. Riippuen toki tilanteesta voisin ihan hyvin sanoa, että jäät seuraavalla pysäkillä, jos et nyt käyttäydy. Saa kivittää, hohhoijaa.

Vierailija
52/97 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku langassa puolustaa fanaattisesti  henkisellä väkivallalla "kasvattamista". Ei ole nykypäivää sellainen.

Anteeksi mutta mitä tarkoittaa langassa puolustaminen?

Vierailija
53/97 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo poliisiasia ole. Tee lasu, jos tiedät henkilöllisyyden. Muuten aika hankala puuttua.

Vierailija
54/97 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tarvitse äidin odottaa, että lapsi häntä vanhana auttaa...

Minulla on hyvät välit lapsiini, mutta olen tehnyt selväksi, että haluan heidän nauttivan omasta elämästä silloin kun minä olen vanha. Toki ovat tervetulleita vierailulle.

Asuvatkin toisella paikkakunnalla, joten outoja ja itsekkäitä tuollaiset auttamisvaatimukset.

Ihan sivusta tähän puutun: et ole vielä tarpeeksi vanha ja/tai huonokuntoinen, että tarvitsisit lastesi apua. Sekin päivä vielä tulee, jos elämänpäiviä suodaan. Eikä se ole itsekkyyttä, se on valitettava tosiasia. Ja sitä huonompi, mitä kauempana lapset asuvat.

Vierailija
55/97 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanko tosissanne olette? Olen itsekin sanonut kummipojalle lapsena uimahallissa, jos on alkanut temppuilemaan, että voit jäädä siihen, mutta me lähdetään nyt. Jonkun mielestä varmaan sairasta väkivaltaa, mutta omasta muelestäni ihan normaalia. Riippuen toki tilanteesta voisin ihan hyvin sanoa, että jäät seuraavalla pysäkillä, jos et nyt käyttäydy. Saa kivittää, hohhoijaa.

Onneksi muutama viksu mukana.

Vierailija
56/97 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kops kops, kohta alkaa kiviä ropiseen urakalla. Palstan erinomaisen hyvät mammulit kerää jo isoja kivenmurikoita koppaansa.

Vierailija
57/97 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan oli yleistä että tottelemattomat lapset uhattiin antaa kaupustelijoiden matkaan. No, ei annettu. Ja kaikki sen tiesi. Myös lapset. 

Vierailija
58/97 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiä auttanut lapsi 350km: n päästä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tarvitse äidin odottaa, että lapsi häntä vanhana auttaa...

Minulla on hyvät välit lapsiini, mutta olen tehnyt selväksi, että haluan heidän nauttivan omasta elämästä silloin kun minä olen vanha. Toki ovat tervetulleita vierailulle.

Asuvatkin toisella paikkakunnalla, joten outoja ja itsekkäitä tuollaiset auttamisvaatimukset.

Ihan sivusta tähän puutun: et ole vielä tarpeeksi vanha ja/tai huonokuntoinen, että tarvitsisit lastesi apua. Sekin päivä vielä tulee, jos elämänpäiviä suodaan. Eikä se ole itsekkyyttä, se on valitettava tosiasia. Ja sitä huonompi, mitä kauempana lapset asuvat.

Miten niin kaikki tarvii lastensa apua? Jotkut hankkii sen avun muualta eikä odota/velvoita lapsiaan siihen.

Vierailija
59/97 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsynyt, masentunut, vihainen, turhautunut. Siis näitä kaikkia yhtä aikaa. Voi olla myös jotain vikaa päässä. Toki se vika päässä voi olla yksi syy ensin mainittuihin asioihin.

Vierailija
60/97 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo poliisiasia ole. Tee lasu, jos tiedät henkilöllisyyden. Muuten aika hankala puuttua.

Lasu ja lasu, ei ihme että ne sielä lasun päässä ovat uuvuksissa kun kaikesta pitää vääntää ilmoitus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme