Millainen äiti uhkaa jättää lapsensa Junasta seuraavalla pysäkillä
Saate sanoilla sen jälkeen et näe meitä enää ikinä.
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä uhkasin aikoinaan että pakkaan muksun pahvilootaan ja lähetän Etelä-Afrikkaan jos se ei oo hiljaa. No, naapuripaikkakunnalla se asuu nyt ilman traumoja.
Mistä tiedät?
Tiedän mitä? Että se asuu kolmenkymmenen kilsan päässä? No asuu se, just viime viikolla sielä kävin.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan kakaroita on uhattu jättää johonkin, yleensä kauppaan. Tietävät ettei uhkaus pidä ja jatkavat perseilyä.
Pitää tehdä uhkauksia, jotka voi toteuttaa. Lapseni ollessa 4v hän per se ili erään toisen lapsen kanssa muskarissa häiriten muita. Muskariope ei saanut lapsia kuriin. Seurasin tapahtumia oven raosta ja kävin kerran sanomassa, että nyt pelleily seis tai vien sut kotiin. Ei uskonut. Hain sitten lapsen kesken kaiken pois ja ajettiin kotiin huutoitkun saattelemana. Ennen seuraavaa kertaa tein selväksi, että jos sama urpoilu toistuu, muskarikäynnit lopetetaan. Ei toistunut.
No mä varmaan olisin! Onneksi älysin pistää tuubit poikki. Koira ei ymmärrä kun uhkaan myydä sen sirkukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä uhkasin aikoinaan että pakkaan muksun pahvilootaan ja lähetän Etelä-Afrikkaan jos se ei oo hiljaa. No, naapuripaikkakunnalla se asuu nyt ilman traumoja.
Eikö riittänyt rahat postimaksuihin pitemmälle?
Emmä hermostuksissani siinä postimaksuja pähkäillyt, tuli vaan ekana tuo Afriikanmaa mieleen niin tuumasin jotta sinne.
Mutta naapuripaikkakunnalle lähetit kuitenkin?
Vierailija kirjoitti:
No mä varmaan olisin! Onneksi älysin pistää tuubit poikki. Koira ei ymmärrä kun uhkaan myydä sen sirkukseen.
Mistä tiedät?
Normaali vanhempi, joka kasvattaa lastansa. Kaikki lapset eivät ole kilttejä ja kunnollisia, esim. minä en ollut. Sain tukkapöllyä, näpsäytyksiä, nipistyksiä, ja selkäsaunoja. Ja onneksi sainkin, koska eipä tarvitse töissä enää ihmetellä että pitääkö oikeasti mennä ja tehdä, vai voinko minä jäädä tähän istumaan kun muut tekee. Nimittäin näitä aikuiskiukuttelijoitakin on olemassa...
Eipä tarvitse äidin odottaa, että lapsi häntä vanhana auttaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun äiti. Uhkasi aina kun mekastettiin autossa, että jättää meidät tien varteen/vie lastenkotiin.
Jatkan vielä kokemusasiantuntijana, että ei ole poliisiasia. Äitin kamelinselkä on nyt katkennut, varmaan koko päivän katsellut jo lapsen perseilyä ja nyt mennyt järki, niin ettei osaa enää olla aikuinen tuossa tilanteessa. Ei toi oo hyvää käytöstä äidiltä, mutta ei poliisiasia. En ainakaan itse ole täydellinen äiti ja joskus käyttäydyn lapsellisesti, mutta pyydän anteeksi lapsiltani ja selitän, miksi äiti sanoi niin, ja en sitä tarkoittanut, otan opikseni. Sitä mun äiti ei koskaan tehnyt.
Jos äidillä on mennyt järki, asia todellakin kuuluu viranomaisille.
Itsellään ei ole lapsia, jos kyttäilee junassa miten muut vanhemmat ja lapset tekevät/puhuvat. Matkusta vaikka taksilla.
Sellainen äiti, joka on psyykkisesti häiriintynyt ja siirtää psyykkiset ongelmat jälkipolvelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät?
Tiedän mitä? Että se asuu kolmenkymmenen kilsan päässä? No asuu se, just viime viikolla sielä kävin.
Se, että hän asuu 30 km päässä, ei ole mikään tae traumattomuudesta. En siis väitä, että lapsellasi on trauma. Mutta aika monesti vanhemmat ovat autuaan tietämättömiä näistä.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tarvitse äidin odottaa, että lapsi häntä vanhana auttaa...
Minulla on hyvät välit lapsiini, mutta olen tehnyt selväksi, että haluan heidän nauttivan omasta elämästä silloin kun minä olen vanha. Toki ovat tervetulleita vierailulle.
Asuvatkin toisella paikkakunnalla, joten outoja ja itsekkäitä tuollaiset auttamisvaatimukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun äiti. Uhkasi aina kun mekastettiin autossa, että jättää meidät tien varteen/vie lastenkotiin.
Jatkan vielä kokemusasiantuntijana, että ei ole poliisiasia. Äitin kamelinselkä on nyt katkennut, varmaan koko päivän katsellut jo lapsen perseilyä ja nyt mennyt järki, niin ettei osaa enää olla aikuinen tuossa tilanteessa. Ei toi oo hyvää käytöstä äidiltä, mutta ei poliisiasia. En ainakaan itse ole täydellinen äiti ja joskus käyttäydyn lapsellisesti, mutta pyydän anteeksi lapsiltani ja selitän, miksi äiti sanoi niin, ja en sitä tarkoittanut, otan opikseni. Sitä mun äiti ei koskaan tehnyt.
Kyllä tuo on poliisille ehdottomasti ilmoitettava ja tottakai Iltapatska-lehtiin! Iso juttu henkistä väkivaltaa käyttävästä äireestä joka aiheutti elinikäiset traumat lapsilleen, vahvasti harkittava myös huostaanottoa.
Hyi sua, oot huono äiti kans. Kaikki palstan täydellisyyttä hipovat äiteet ja mestarikasvattajat, kärsivällisyyden esikuvat ja pyhimyksen kaltaiset pyyteettömät äitykät langettakoot tuomion sinullekin! Eihän täällä palstalla nääs muunlaisia naisimmeisiä olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Normaali vanhempi, joka kasvattaa lastansa. Kaikki lapset eivät ole kilttejä ja kunnollisia, esim. minä en ollut. Sain tukkapöllyä, näpsäytyksiä, nipistyksiä, ja selkäsaunoja. Ja onneksi sainkin, koska eipä tarvitse töissä enää ihmetellä että pitääkö oikeasti mennä ja tehdä, vai voinko minä jäädä tähän istumaan kun muut tekee. Nimittäin näitä aikuiskiukuttelijoitakin on olemassa...
Minustakin tuli kuuliainen, vaikka lapsena en sitä ollut. Mutta ilman väkivaltaa. Onneksi!
Väsynyt
Henkisesti epävakaa jonka kyky itseinhibitioon ei ole kovin suuri
Jonka moraali horjuu
Ei osaa kasvattaa
Jolla on tosi hankala kakara ja hermot menee
Jotain näistä kai
Oma äiti jätti tienposkeen lapsena miesystävänsä kehotuksesta, tuli jonkun ajan päästä hakemaan takaisin. Syynä oli se että olin laulanut mukana korvalappujen tahtiin, mikä oli ilmeisesti ärsyttävää. En ole väleissä aikuisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö riittänyt rahat postimaksuihin pitemmälle?
Emmä hermostuksissani siinä postimaksuja pähkäillyt, tuli vaan ekana tuo Afriikanmaa mieleen niin tuumasin jotta sinne.
Mutta naapuripaikkakunnalle lähetit kuitenkin?
No en :D Sinne se lähti ihan itte ominpäin vähän isoompana. Ilman raivareita ja huutoa.
Miksi kirjoitit JUna, sehän on keskellä lausetta juna.
Ärsyttää nää jenkki-kirjoitustavat, onneksi ei sentään ollut anglismia, red flag tai turn off!
Hyi helevetti miten sairas kyylääjä muija on, pitäis poistaa junasta heti tuollainen.
Äläpä soittele mihinkään, ei kuulu sinulle pidä huoli vaan omista asioistasi.