Minkä ikäinen olet ja mikä on isoin ongelmasi tällä hetkellä?
Olisi mielenkiintoista nähdä, miten ikä vaikuttaa (vai vaikuttaako) ihmisten ongelmiin. Olkoon ongelma sitten iso tai pieni.
38 vuotta. Isoin ongelmani tällä hetkellä liittyy rakennusluvan saamiseen Espoossa.
Kommentit (1905)
35v., enkä silti keksi miten sanoisin hienovaraisesti vanhemmilleni, että saamme puolisoni kanssa 15v. yhdessäolon jälkeen ensimmäistä kertaa perheenlisäystä, sitä ei ikinä odotettu tulevan.
M39 ja mun ongelma on aika perus, eli olen aivan järkyttävän palavasti ihastunut kymmenen vuotta nuorempaan kollegaani. Tätä on nyt kestänyt yli vuoden. En tiedä miten yli. Omat tunteet sanoo jotain ihan muuta kuin järki.
Isoin ongelma on todella suuri. Ikä pieni.
49 v. Tahtois saada tehtyä kaikki asiat mitä haluaa,töis ei mitää ongelmaa. tulee vaa rentouduttua ja maisteltua erilaisia oluita.
50 ja valitettavasti sinun ikäisenä mieheni löysin.
43 ja haluaisin muuttaa pois suomesta,tulon lähde vaan puuttuu
29 v ja takana tusina työpaikkoja,mulle vastatataan johonkin hakemuksiin kolmen kuukauden viiveellä.Ei töitä.
38 v. kilpirauhasen vajaatoiminta ja anemia. onneksi tiedän nyt väsymykseni syyt.
37vee ja lihominen. Ostin tänään rehuja ja proteiineja kaappiin. Pakko saada painoa alas 😭
Ikäni ei riitä vielä eläkkeeseen, olen 63v.
27v ja huono itsetunto. Toivun masennuksesta, harkkapaikassa tarjottu töitä, mikä on hyvä tilaisuus ja josta olen kiitollinen. Päivittäin kuitenkin tunnen olevani täysin hyödytön. Ironisesti suoriudun tästä syystä taitotasoani huonommin. Pelkään, että muuttavat mielensä.
51v ja jalat ihan paskaa, hyvä kun kävelemään pystyy...
Ikä: 37
Ongelma: rumaksi sammaloitunut nurmikko
Vierailija kirjoitti:
48v ja suurin ongelmani on se, että haluan materialismista eroon ja yritän saada yhteyden Jumalaan mutta olen vasta matkalla sinne enkä ole vielä onnistunut.
49 v ja meillä on sama tavoite, saada yhteys Jumalaan :) Miten olet yrittänyt luoda yhteyttä?
Millaista sinun materialismi on? Millaisia asioita ostat, mihin kulutat rahaa, jota pidät tarpeettomana?
Piti oikein miettiä, että mikä olisi isoin ongelmani. Ehkä se, että mieheni kanssa meillä on liian vähän yhteistä aikaa, kun molemmat tehdään 3-vuorotyötä. Tai sitten minun silmäpussit, jotka aion leikkauttaa varmaankin ensi talvena.
N55
Anna hetuloiden heilua! Pääasia etteivät vaivaa.