Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olisin valmis lähtemään viikon Lontoon matkalle pelkillä käsimatkatavaroilla, mutta mies ei

Matkalle
05.03.2023 |

Mun mielestä kaksi aikuista ihmistä osaa miettiä vaatteet sitä mukaa, että kaiken saa tungettua reppuun. Matkan ajankohta kesällä joten ei tarvitse senkään puolesta paksuja vaatteita, takkeja yms. mukaan.

Miettii toimivia kokonaisuuksia, käärii vaatteet tiukalle rullalle ja takki päälle niin sitä ei tarvitse tunkea reppuun. Takki tai huppari hyvä olla varalta mukana. Sukat ja alushousut menee pieneen tilaan. Jalkaan hyvät kengät ja toiset sinne reppuun. Shampoot yms. pieniin täytettäviin matkapakkauksiin. Puhelimen laturit ei paljoa tilaa vie.

Säästäisi vain selkeästi rahaa lentolipuissa kun menisi pelkillä matkatavaroilla. Mitään isoja tuliaisia ja ostoksia ei olla tekemässä.

Kommentit (121)

Vierailija
121/121 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei mies voi ottaa ruumaan menevää laukkua jos haluaa?

Itse otan 3 yön matkalle vain käsimatkatavarat, sitä pidemmille ruumaan menevän laukun. Nuorempana meni vaikka kuukausi pelkällä repulla, mutta nykyään olen mukavuusenhaluisempi ja otan mielelläni mukaan esim. useamman parin kenkiä pitkälle lomalle.

Olen pari kertaa ollut viikonloppureissussa pelkän olkalaukun kanssa, lämpimään kesäaikaan. Sinne mahtuu ihan hyvin parit pikkarit, yöpaita, nilkkasukkia ja pari puhdasta mekkoa. Niillä

pärjää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän