Voisiko homomies kiinnostua heteronaisesta?
Olemme molemmat varattuja tahoillamne, mutta olen aivan rakastunut tuohon mieheen. Hän on minulle ystävällinen ja joskus naurammw yhdessä. Näen häntä harvoin töiden puitteissa, ehkä noin kerran viikossa, mutta olen aivan kuin tulisilla hiilillä etukäteen ja unelmoin hänestä monta päivää jälkikäteen. Miten on, voiko homomies kiinnostua heteronaisesta ja mistä voisin erottaa jos hän kiinnostuu, vai onko hän vain kohtelias ammattinsa puolesta. Perjantaina hän kuitenkin ilahtui näkemisestäni, olin hieman myöhässä, joten hän ei tiennyt, että tulen paikalle. Mitään teinejä emme enää ole, mutta minä olen menettänyt yöuneni. Hän ei ole naismainen, mutta stalkkasin sen verran instaa, että on 90% varmuudella miehen kanssa parisuhteessa. Yhden kerran jouduin töissä kiipeämään korkealle, enkä meinannut päästä alas, niin hän nosti minut alas/ otti minut vastaan ja katseemme pysähtyivät toistemme silmiin hetkeksi. Hän oli niin voimakas ja suloinen yhtä aikaa. Tuosta päivästä alkaen hän on pyörinyt lakkaamatta ajatuksissani.
Kommentit (145)
Anna mennä ja kuuntele tunteitasi.
Tilannepäivitys: Tapasin hänet tänään töissä. Voi miten sydämeni hyppeleekään hänen lähellään! Taivaallista. Hän oli taas niin ihana ja kaiken lisäksi päädyimme erääseen projektiin samaan työryhmään! Elämä on niin ihanaa! En malta odottaa tulevaa!
Mulle kävi kerran samoin. En koskaan tuonut ihastustani julki ja tiemme erkanivat sittemmin. Jälkeenpäin olen miettinyt, että miten olisi käynyt, jos olisin kertonut tunteistani.
Sanot sille seuraavan kerran surullisesti nyyhkien, että minulla jäi tamponi tussuraan, kun naru katkesi. En saa sitä itse sieltä millään pois, mitähän minä nyt teen :(