Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko homomies kiinnostua heteronaisesta?

Perhosia vatsassa
05.03.2023 |

Olemme molemmat varattuja tahoillamne, mutta olen aivan rakastunut tuohon mieheen. Hän on minulle ystävällinen ja joskus naurammw yhdessä. Näen häntä harvoin töiden puitteissa, ehkä noin kerran viikossa, mutta olen aivan kuin tulisilla hiilillä etukäteen ja unelmoin hänestä monta päivää jälkikäteen. Miten on, voiko homomies kiinnostua heteronaisesta ja mistä voisin erottaa jos hän kiinnostuu, vai onko hän vain kohtelias ammattinsa puolesta. Perjantaina hän kuitenkin ilahtui näkemisestäni, olin hieman myöhässä, joten hän ei tiennyt, että tulen paikalle. Mitään teinejä emme enää ole, mutta minä olen menettänyt yöuneni. Hän ei ole naismainen, mutta stalkkasin sen verran instaa, että on 90% varmuudella miehen kanssa parisuhteessa. Yhden kerran jouduin töissä kiipeämään korkealle, enkä meinannut päästä alas, niin hän nosti minut alas/ otti minut vastaan ja katseemme pysähtyivät toistemme silmiin hetkeksi. Hän oli niin voimakas ja suloinen yhtä aikaa. Tuosta päivästä alkaen hän on pyörinyt lakkaamatta ajatuksissani.

Kommentit (145)

Vierailija
61/145 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikea homo, niin sitä kiinnostaa vaan miehen vehje jalkojen välissä, ei toosa. Hyvin yleistä, että homoilla on naisystäviä ja puhuvat heidän kanssaan hyvinkin henkilökohtaisia asioita. Älä ymmärrä ystävyyttä ja luottamusta väärin.

Vierailija
62/145 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole olemassakaan puhdasta heteroa, eikä puhdasta homoa. Jokainen on jossain määrin kumpaakin. Homofoobikkojen heterous on epävakaa ja he voivat olla homompia kuin moni julkihomo on. Rakkaus kuuluu kaikille.

Gaussin käyrä näyttää nyt keskisormea! Ja kuumin rakkaushan on se piilotetuin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/145 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oikea homo, niin sitä kiinnostaa vaan miehen vehje jalkojen välissä, ei toosa. Hyvin yleistä, että homoilla on naisystäviä ja puhuvat heidän kanssaan hyvinkin henkilökohtaisia asioita. Älä ymmärrä ystävyyttä ja luottamusta väärin.

Olet siis sitämieltä, että hyvin syvää ystävyyssuhdetta ei ole??? Ja ilman seksiä ei ole rakkautta?

Vierailija
64/145 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te kenellä on noin, olette feminiinisiä homoja. Maskuliinista homoa ei kiinnosta killuttimet, vaan partnerin naisellisuus. Ei homoseksi kovin paljoa eroa tavallisesta heteropeitonheilutuksesta. Jokainen tuntee jonkun miehen, joka on käynyt Thaimaassa ja erehtynyt ladyboyhin. Sitten kehutaan, että otin kun olin maksanut. Leidareista kuitenkin 90% on sellaisia, jotka itse panevat.

Vierailija
65/145 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä homoudesta voi eheytyä. Ei niitä hoitoja turhaan järjestetä.

Uskosta voi eheytyä todellisuuteen.

Vierailija
66/145 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te kenellä on noin, olette feminiinisiä homoja. Maskuliinista homoa ei kiinnosta killuttimet, vaan partnerin naisellisuus. Ei homoseksi kovin paljoa eroa tavallisesta heteropeitonheilutuksesta. Jokainen tuntee jonkun miehen, joka on käynyt Thaimaassa ja erehtynyt ladyboyhin. Sitten kehutaan, että otin kun olin maksanut. Leidareista kuitenkin 90% on sellaisia, jotka itse panevat.

Homoparit joissa on maskuliininen ja feminiininen puolisko ovat yleisempiä kuin satunnainen paritus antaisi olettaa, mutta eivät todellakaan niin universaaleja että sitä voidaan näin yleistää. Kurkkaa Suomen Tompan piirroksia ja tulkitse niistä, kumpi äijänköriläistä on kauniin naisellinen osapuoli.

Vierailija
67/145 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö muka ole koskaan ihastuneet ja haavveilleet oman suhteenne ulkopuolisesta henkilöstä? Minusta se on pitkässä parisuhteessa ihan normaalia, eilä tsrvitse johtaa mihinkään. No jotain pientä, kodketusta, läheisyyttä jne toki, mutta sitähän voisi olla ihan ystävänäkin. Ihmeen jyrkkiä mielipiteitä täällä. Ihanasti kyllä joku sanoi, että nauti rakkaudentunteesta. Kyllä. Se on ihanaa.

Vierailija
68/145 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homoparit joissa on maskuliininen ja feminiininen puolisko ovat yleisempiä kuin satunnainen paritus antaisi olettaa, mutta eivät todellakaan niin universaaleja että sitä voidaan näin yleistää. Kurkkaa Suomen Tompan piirroksia ja tulkitse niistä, kumpi äijänköriläistä on kauniin naisellinen osapuoli.

Voi taivas mitä hölinää. Virke, joka kumoaa itse itsensä.

Vierailija
69/145 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli joskus flirttiä ja vähän sutinaakin työkaverin kanssa, vaikka olen naimisissa. Piristi kummasti elämää ja toi lisäpotkua omaankin parisuhteeseen.

Vierailija
70/145 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi parisuhteessa miehen kanssa, voi silti olla bi. Ei tarkoita välttämättä täyshomoa.

Vierailija
71/145 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli joskus flirttiä ja vähän sutinaakin työkaverin kanssa, vaikka olen naimisissa. Piristi kummasti elämää ja toi lisäpotkua omaankin parisuhteeseen.

Siis homo-hetero -flirttiä vai mitä? Tavan hetero-hetero -flirttiä on koko ajan kaikkialla.

Vierailija
72/145 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sallitko sutinat omalle aviopuolisollekin? Jos se niin kivasti piristää.

Vierailija
73/145 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neanderthalensis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis sitämieltä, että hyvin syvää ystävyyssuhdetta ei ole??? Ja ilman seksiä ei ole rakkautta?

Aloituksessa haettiin jo muuta kuin ystävyyssuhdetta, todellakin  voi olla syvä ystävyyssuhde.

Vierailija
74/145 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin heteromiehenä olen kysynyt tuota asiaa useammalta homo-ystävä-pariskunnalta. Asia on heidän puoleltaan täysin yksiselitteinen, killuttimet ratkaisee. Toinen pariskunta hyvinkin maskuliininen, ja toinen perinteisempi. 

Vierailija
75/145 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisi parisuhteessa miehen kanssa, voi silti olla bi. Ei tarkoita välttämättä täyshomoa.

Jessus mikä Einstein taas. Sä olet joko homo tai bi, sä et voi olla molempia...

Vierailija
76/145 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on silloin bi-mies.

Vierailija
77/145 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole olemassakaan puhdasta heteroa, eikä puhdasta homoa. Jokainen on jossain määrin kumpaakin. Homofoobikkojen heterous on epävakaa ja he voivat olla homompia kuin moni julkihomo on. Rakkaus kuuluu kaikille.

Noh itse en kyllä vehtaisi miehen kanssa vaikka maksaisit miljardin, että äläpä yleistä. -mies

Et voi mennä itsestäsi takuuseen. Pitkän aikaa autiolla saarella miehen kanssa tai suljetussa miesvaltaisessa yhteisössä saattaisi jotain alkaa tapahtua.

Tai jos joku oikeasti tarjoaisi miljardin.

Vierailija
78/145 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh itse en kyllä vehtaisi miehen kanssa vaikka maksaisit miljardin, että äläpä yleistä. -mies

Et voi mennä itsestäsi takuuseen. Pitkän aikaa autiolla saarella miehen kanssa tai suljetussa miesvaltaisessa yhteisössä saattaisi jotain alkaa tapahtua.

Anna 5 miljoonaa, niin täysin heterona voin sulle pyllistää et voit hommas hoitaa, yläkertaan ei tulla millään rahalla. Jos siellä on lääkärin sormikin joskus käynyt, niin kyllä mä sen kestän, kun vielä tiedän et saan kunnon korvauksen ja heittää hanskat tiskiin loppuelämäksi.

Vierailija
79/145 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla väärä palsta saada mitään vinkkejä. Mutta mieti miten ihmisiä ylipäätään isketään. Flirttaile, ole iloinen ja helposti lähestyttävissä, kosketa "vahingossa" jne. Huomaat kyllä, että lähteekö leikkiin mukaan, vai ahdistuuko. Molemmat lopputulokset mahdollisia ihan heteromiehenkin kanssa, joten tuskin on niin erilaista homoilla/ biseksuaaleilla.

Vierailija
80/145 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna 5 miljoonaa, niin täysin heterona voin sulle pyllistää et voit hommas hoitaa, yläkertaan ei tulla millään rahalla. Jos siellä on lääkärin sormikin joskus käynyt, niin kyllä mä sen kestän, kun vielä tiedän et saan kunnon korvauksen ja heittää hanskat tiskiin loppuelämäksi.

En itse lähtisi tuohon mistään hinnasta. Se olisi oman miehisyyden ja kunnioituksen myymistä. Et olisi sen jälkeen enää mies, vaan homo, eikä asiaa voisi enää ikinä korjata. Ei raha merkitsisi mitään, kun et voisi katsoa enää itseäsi peilistä silmiin. Rahat elämään on tehtävä ihan muilla tavoin, kuin tuollaisella kaikkein alhaisimmalla tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme