Voisiko homomies kiinnostua heteronaisesta?
Olemme molemmat varattuja tahoillamne, mutta olen aivan rakastunut tuohon mieheen. Hän on minulle ystävällinen ja joskus naurammw yhdessä. Näen häntä harvoin töiden puitteissa, ehkä noin kerran viikossa, mutta olen aivan kuin tulisilla hiilillä etukäteen ja unelmoin hänestä monta päivää jälkikäteen. Miten on, voiko homomies kiinnostua heteronaisesta ja mistä voisin erottaa jos hän kiinnostuu, vai onko hän vain kohtelias ammattinsa puolesta. Perjantaina hän kuitenkin ilahtui näkemisestäni, olin hieman myöhässä, joten hän ei tiennyt, että tulen paikalle. Mitään teinejä emme enää ole, mutta minä olen menettänyt yöuneni. Hän ei ole naismainen, mutta stalkkasin sen verran instaa, että on 90% varmuudella miehen kanssa parisuhteessa. Yhden kerran jouduin töissä kiipeämään korkealle, enkä meinannut päästä alas, niin hän nosti minut alas/ otti minut vastaan ja katseemme pysähtyivät toistemme silmiin hetkeksi. Hän oli niin voimakas ja suloinen yhtä aikaa. Tuosta päivästä alkaen hän on pyörinyt lakkaamatta ajatuksissani.
Kommentit (145)
Voi. Homomies rakastui äitiini ( hetero) heidän nuoruudessaan.
Se oli hirveä tragedia jollaisia en toivoisi tapahtuvan.
Vierailija kirjoitti:
Siis tunne oli molemminpuolinen :(
-sama-
Vierailija kirjoitti:
Ei hän ollut homo, kun kerran naiseen rakastui. Mikä siinä oli niin traagista?
Luulisi aikuisen ihmisen ymmärtävän, ettei parisuhteessa oleviin kosketa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mikään homo tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassakaan puhdasta heteroa, eikä puhdasta homoa. Jokainen on jossain määrin kumpaakin. Homofoobikkojen heterous on epävakaa ja he voivat olla homompia kuin moni julkihomo on. Rakkaus kuuluu kaikille.
Noh itse en kyllä vehtaisi miehen kanssa vaikka maksaisit miljardin, että äläpä yleistä. -mies
Et voi mennä itsestäsi takuuseen. Pitkän aikaa autiolla saarella miehen kanssa tai suljetussa miesvaltaisessa yhteisössä saattaisi jotain alkaa tapahtua.
Tai jos joku oikeasti tarjoaisi miljardin.
Anna 5 miljoonaa, niin täysin heterona voin sulle pyllistää et voit hommas hoitaa, yläkertaan ei tulla millään rahalla. Jos siellä on lääkärin sormikin joskus käynyt, niin kyllä mä sen kestän, kun vielä tiedän et saan kunnon korvauksen ja heittää hanskat tiskiin loppuelämäksi.
En itse lähtisi tuohon mistään hinnasta. Se olisi oman miehisyyden ja kunnioituksen myymistä. Et olisi sen jälkeen enää mies, vaan homo, eikä asiaa voisi enää ikinä korjata. Ei raha merkitsisi mitään, kun et voisi katsoa enää itseäsi peilistä silmiin. Rahat elämään on tehtävä ihan muilla tavoin, kuin tuollaisella kaikkein alhaisimmalla tavalla.
A) homokin on mies ja
B) on monia paljon alhaisempia tapoja ansaita rahaa kuin prostituutio.
Teini-iässä tutustuin jätkään jonka kanssa (kai) ihastuttiin ensisilmäyksellä. Emme menneet sänkyyn, mutta halailimme, pussailimme ja lähettelimme romanttisia viestejä Mesessä ja soittelimme 😄 Meillä oli tosi hauskaa, kemiat toimivat.
Tuo kesti aika lyhyen aikaa, kun sitten tämä nuori mies tunnusti minulle että tykkää minusta ihan hirveästi ja tavallaan tahtoisi olla kanssani, mutta ei pysty koska viimeinkin myönsi itselleen olevansa homo. En loukkaantunut, musta oli ihanaa että hän pystyi sen myöntämään itselleen ja mullekin. Pysyimme kavereina tuonkin jälkeen mutta vain aika lyhyen aikaa kun sitten elämä johti eri suuntiin enkä ole löytänyt häntä somesta :( Toivottavasti on onnellinen!
Perhosia vatsassa kirjoitti:
Miten te homomiehet yleensä reagoitte naisen ihastumiseen? Onko kokemusta, että selvästi huomaatte jonkun olevan kiinnostunut?
Ei varmaan hirveästi poikkea siitä jos itse huomast jonkun sellaisen olevan kiinnostunut josta itse et vähääkään ole. Toisaalta, imartelevaahan kiinnostus/ihastus usein on kaikesta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Silloin mies olisi bi eikä homo
Kuulemma kukaan ei ole täysin homo tai hetero, vaan jotain siltä väliltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainakin homo olen! Seksiä en ikinä pystyisi naisen kanssa harrastamaan.
Ei homomies voi kiinnostua naisesta, mutta bi voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassakaan puhdasta heteroa, eikä puhdasta homoa. Jokainen on jossain määrin kumpaakin. Homofoobikkojen heterous on epävakaa ja he voivat olla homompia kuin moni julkihomo on. Rakkaus kuuluu kaikille.
Noh itse en kyllä vehtaisi miehen kanssa vaikka maksaisit miljardin, että äläpä yleistä. -mies
Et voi mennä itsestäsi takuuseen. Pitkän aikaa autiolla saarella miehen kanssa tai suljetussa miesvaltaisessa yhteisössä saattaisi jotain alkaa tapahtua.
Anna 5 miljoonaa, niin täysin heterona voin sulle pyllistää et voit hommas hoitaa, yläkertaan ei tulla millään rahalla. Jos siellä on lääkärin sormikin joskus käynyt, niin kyllä mä sen kestän, kun vielä tiedän et saan kunnon korvauksen ja heittää hanskat tiskiin loppuelämäksi.
En itse lähtisi tuohon mistään hinnasta. Se olisi oman miehisyyden ja kunnioituksen myymistä. Et olisi sen jälkeen enää mies, vaan homo, eikä asiaa voisi enää ikinä korjata. Ei raha merkitsisi mitään, kun et voisi katsoa enää itseäsi peilistä silmiin. Rahat elämään on tehtävä ihan muilla tavoin, kuin tuollaisella kaikkein alhaisimmalla tavalla.
A) homokin on mies ja
B) on monia paljon alhaisempia tapoja ansaita rahaa kuin prostituutio.
Ja C), mies ei muutu homoksi harrastettuaan seksiä toisen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tai pan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A) homokin on mies ja
B) on monia paljon alhaisempia tapoja ansaita rahaa kuin prostituutio.Ja C), mies ei muutu homoksi harrastettuaan seksiä toisen miehen kanssa.
On ihan ok olla bi tai pan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai pan.
Nih, peter pan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainakin homo olen! Seksiä en ikinä pystyisi naisen kanssa harrastamaan.
Jos hetero sanoo näin, niin siihen tullaan heti mussuttamaan tuota, että kukaan ei ole täysin hetero, niin sinäkään tuskin olet täysin homo, vaikka itse niin luulet.
Homomies voi olla feminiininen tai maskuliininen. Sanoisin että naismaiset homot tykkäävät naisseurasta mutta se ei tarkoita että kiinnostus olis seksuaalista.
Viihtyvät ja hakeutuvat naisten seuraan. Mutta maskuliininen homo ei hakeudu.
Kiinnostus voi näkyä jo pikkupoikana kun pojalla ei ole yhtään poikakaveria, mutta onkin tyttökavereita.
Suvussa on tuo havaittu ja niin se selvisi aikuisena. Ei poikakavereita lainkaan lapsena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A) homokin on mies ja
B) on monia paljon alhaisempia tapoja ansaita rahaa kuin prostituutio.Ja C), mies ei muutu homoksi harrastettuaan seksiä toisen miehen kanssa.
On ihan ok olla bi tai pan.
Toki, mutta sellaiseksikaan ei tulla harrastamalla seksiä vain ja ainoastaan rahan takia, ilman että himoitsee miestä.
Ymmärrät varmaan että seksiä on teknisesti mahdollista harrastaa ilman kiihottumistakin? Niin miehen, naisen kuin muidenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai pan.
Nih, peter pan.
Peter on kiinnostunut vain keijuista.
Homofobia on hoidettavissa oleva sairaus.