Voisiko homomies kiinnostua heteronaisesta?
Olemme molemmat varattuja tahoillamne, mutta olen aivan rakastunut tuohon mieheen. Hän on minulle ystävällinen ja joskus naurammw yhdessä. Näen häntä harvoin töiden puitteissa, ehkä noin kerran viikossa, mutta olen aivan kuin tulisilla hiilillä etukäteen ja unelmoin hänestä monta päivää jälkikäteen. Miten on, voiko homomies kiinnostua heteronaisesta ja mistä voisin erottaa jos hän kiinnostuu, vai onko hän vain kohtelias ammattinsa puolesta. Perjantaina hän kuitenkin ilahtui näkemisestäni, olin hieman myöhässä, joten hän ei tiennyt, että tulen paikalle. Mitään teinejä emme enää ole, mutta minä olen menettänyt yöuneni. Hän ei ole naismainen, mutta stalkkasin sen verran instaa, että on 90% varmuudella miehen kanssa parisuhteessa. Yhden kerran jouduin töissä kiipeämään korkealle, enkä meinannut päästä alas, niin hän nosti minut alas/ otti minut vastaan ja katseemme pysähtyivät toistemme silmiin hetkeksi. Hän oli niin voimakas ja suloinen yhtä aikaa. Tuosta päivästä alkaen hän on pyörinyt lakkaamatta ajatuksissani.
Kommentit (145)
Kavalkadi homomiesten unelmamaskuliineja:
https://twitter.com/KarrieboKarrie/status/1632502647444873216?cxt=HHwWg…
Miesten välinen lähetyssaarnaja, tuliset kielisuudelmat ja yhtäaikainen tuleminen. Mikäs sen heterompaa?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä homoudesta voi eheytyä. Ei niitä hoitoja turhaan järjestetä.
Eheytyshoidot kannattaa aloittaa heti kun ensimerkkejä on ilmassa. Poikamme oli jo niin pahasti irstauden synnyn syövereissä, että paholaisen usuttamana yritti ottaa hengen itseltään hoitojen alussa. Lopulta Jumala löysi tien eksyneen sydämeen ja nyt poika elää normaalia vapaata elämää.
Voi tietysti jos naisella on miesmäinen kiinteä peppu.
Vastaus kysymykseen: Ei voi. Jos kiinnostuu, ei ole homo, vaan biseksuaali.
En sitten tiedä, tunteeko historia paljon tapauksia että ihmisen seksuaalinen suuntautuminen olisi muuttunut elämän aikana. Siitä puhutaan, että tullaan kaapista eli siis lopetetaan valheessa eläminen ja esittäminen, mutta että seksuaalinen suuntautuminen olisi muuttunut - tapahtuuko sitä? En tiedä, en ole perehtynyt aiheeseen.
Hypoteettisesti siis tämän homomiehen kohdalla - mikäli hän on homo - niin hänen seksuaalisen suuntautumisensa siis pitäisi muuttua, jotta hän voisi kiinnostua sinusta romanttisessa mielessä. Aika epätodennäköistä. Todennäköisempää on se, että hän olisi BI. Sitähän sinun kannattaa toivoa, sillä silloin siinä olisi jotain mahdollisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eheytyshoidot kannattaa aloittaa heti kun ensimerkkejä on ilmassa. Poikamme oli jo niin pahasti irstauden synnyn syövereissä, että paholaisen usuttamana yritti ottaa hengen itseltään hoitojen alussa. Lopulta Jumala löysi tien eksyneen sydämeen ja nyt poika elää normaalia vapaata elämää.
Uskovaisten satuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskovaisten satuja.
Sinäkin ymmärrät kun tuomiopäiväsi saapuu. Ruskean reijän ritarit ovat kadotukseen tuomitut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskovaisten satuja.
Sinäkin ymmärrät kun tuomiopäiväsi saapuu. Ruskean reijän ritarit ovat kadotukseen tuomitut.
Mitään kadotusta ei ole olemassa. On vain maanpäällinen helvetti ja siinä se elämä sitten oli.
Vierailija kirjoitti:
Voi tietysti jos naisella on miesmäinen kiinteä peppu.
Ei naiset kiinnostavaksi muutu, kun pimppi ei muutu penikseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskovaisten satuja.
Sinä olet sitten haisevan menkkatoosan kairaaja, jonka ruumis vain mätänee arkussa. Ei sitä paratiisia ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akkamaisesta homopojasta voi tehdä transheterotytön, niin saa pukeutua pinkkiin ja leikkiä nukeilla sielunsa kyllyydestä. Blokkereidelle heti kun vaan kykenee ja patukka veks vaikka Thaikuissa, niin ei koskaan nauti seksistä aikuisena.
Ei. Lisäksi heteronainen vonkaamassa homomiestä antaa vahvat eheytysvibat.
Muistakaa että eheytyshoitojen aloitukselle ei ole ikärajoja. Toimikaa heti jos epäilette irstauden pesiytyneen lapsiinne. Ennen kuin mielenterveysongelmat pahenevat.
Enhän toki tiedä, että jos vaikka olisikin bi. Voi olisipa jo loppuviikko, ehkä torstaina tai perjantaina saan nähdä hänet jälleen...
Perhosia vatsassa kirjoitti:
Enhän toki tiedä, että jos vaikka olisikin bi. Voi olisipa jo loppuviikko, ehkä torstaina tai perjantaina saan nähdä hänet jälleen...
Paljasta vaan hänelle haihattelusi ja kuvitelmasi, niin hänen ei tarvitse luulla löytäneensä fiksun ihmisen ystäväksi.
Sä olet tasan kuin ne miehet jotka esittävät kaveria ja oikeasti toivovatkin pääsevänsä pöksyihin.
Ohoh miten negaa on suurin osa kommenteista. Mun mielestä tässä asetelmassa ei ole mitään haukkumista. Kyllähän ihmiset voivat ihastua ja rakastua milloin kehenkin, eihän niitä tunteita voi itse päättää. Aina ei saa vastarakkautta, mutta sellaistahan se on kaikissa suhteissa sukupuolesta tai seksuaalisesta suuntautumisesta huolimatta. Mua ainakin imartelee, jos joku tykkää musta, vaikka en itse tunne samoin. Hymyilen ja olen ystävällinen, ei se mua mitenkään loukkaa ja sormuksestani vastapuolikin näkee, etten ole edes vapaa. Toivon ap:lle aurinkoa ja ihania kohtaamisia kevääseen.
Vierailija kirjoitti:
Perhosia vatsassa kirjoitti:
Minulla ei ole ollut mieheä kavereina. Voisin ottaa hänet parhaaksi ystäväkseni, mutta en tiedä miten lähestyisin
Kuitenkin itse ajattelen häntä myös seksuaalisesti kiihottavana.Mieheä?
Erikoista. Ap on tehnyt näppäilyvirheen ja yksi kirjain on mennyt väärin, i -> e. Kolmekymmentä ihmistä katsoo asiakseen ihmetellä lukematta/ymmärtämättä lausetta; jo seuraava sana KAVEREINA (monikko) kertoo, että edellä oleva sana tulisi siis olla myös monikossa, eli MIEHIÄ. Vaikeaa?
Paras hoito on tunnustaa ne tukahdetut himonsa.