Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko homomies kiinnostua heteronaisesta?

Perhosia vatsassa
05.03.2023 |

Olemme molemmat varattuja tahoillamne, mutta olen aivan rakastunut tuohon mieheen. Hän on minulle ystävällinen ja joskus naurammw yhdessä. Näen häntä harvoin töiden puitteissa, ehkä noin kerran viikossa, mutta olen aivan kuin tulisilla hiilillä etukäteen ja unelmoin hänestä monta päivää jälkikäteen. Miten on, voiko homomies kiinnostua heteronaisesta ja mistä voisin erottaa jos hän kiinnostuu, vai onko hän vain kohtelias ammattinsa puolesta. Perjantaina hän kuitenkin ilahtui näkemisestäni, olin hieman myöhässä, joten hän ei tiennyt, että tulen paikalle. Mitään teinejä emme enää ole, mutta minä olen menettänyt yöuneni. Hän ei ole naismainen, mutta stalkkasin sen verran instaa, että on 90% varmuudella miehen kanssa parisuhteessa. Yhden kerran jouduin töissä kiipeämään korkealle, enkä meinannut päästä alas, niin hän nosti minut alas/ otti minut vastaan ja katseemme pysähtyivät toistemme silmiin hetkeksi. Hän oli niin voimakas ja suloinen yhtä aikaa. Tuosta päivästä alkaen hän on pyörinyt lakkaamatta ajatuksissani.

Kommentit (145)

Vierailija
41/145 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta rakkauden tunne on suloista ja kutkuttavaa. Mitä väliä sillä kohteella on ??

Nauti ap tunteestasi!

Vierailija
42/145 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan naisellakin "kakkonen"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/145 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä nyt vähän, mitä puhut.

Vierailija
44/145 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassakaan puhdasta heteroa, eikä puhdasta homoa. Jokainen on jossain määrin kumpaakin. Homofoobikkojen heterous on epävakaa ja he voivat olla homompia kuin moni julkihomo on. Rakkaus kuuluu kaikille.

Vierailija
45/145 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhosia vatsassa kirjoitti:

En minä nyt ensimmäisenä sänkyyn haluaisikaan, mitta ehdottomasti haluaiisn halata ja ehlä suudellakin joskus. Ääh... kunhan saisin edes koskettaa jotenkin. En keksi edes mitään järkevää lähestymistapaa tai tekosyytä, miten saisin vietettyä enemmän aikaa hänen kanssaan. Kahville tai syömään pyytäminen ei meidän töissä kuulostaisi normaalilta.

jos tosiaan on bi niin voi vaikka rakastua sinuun, minulle kävi niin, tosin loppui pitkään välimatkaan. Mutta hän siis parisuhteessa miehen kanssa?

Vierailija
46/145 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä homoudesta voi eheytyä. Ei niitä hoitoja turhaan järjestetä.

Vierailija
47/145 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole olemassakaan puhdasta heteroa, eikä puhdasta homoa. Jokainen on jossain määrin kumpaakin. Homofoobikkojen heterous on epävakaa ja he voivat olla homompia kuin moni julkihomo on. Rakkaus kuuluu kaikille.

Noh itse en kyllä vehtaisi miehen kanssa vaikka maksaisit miljardin, että äläpä yleistä. -mies

Vierailija
48/145 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh itse en kyllä vehtaisi miehen kanssa vaikka maksaisit miljardin, että äläpä yleistä. -mies

Ja ps. minulla ei ole mitään homoseksuaaleja ihmisiä vastaan.

Vierailija
49/145 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yrität tavoitella varattua ihmistä??? Ja vielä pyydät vinkkejä palstalta? Ei jumankauta. Jos kuvittelet tämän olevan jotenkin vähemmän synnitöntä hänen seksuaalisen suuntautumisensa vuoksi, väärin. Toivottavasti oma kumppanisi antaa sulle kenkää.

Vierailija
50/145 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homoilla on naisten aivot. Siksi ystävystyy naisten kanssa. Helppoa olla kun ei ole seksuaalista jännitettä

Lähde tälle väitteellesi? Ei ainakaan tutkimustuloksia löydy sen enempää psykologian kuin neurotieteiden alalta :D

Vierailija
51/145 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa, naiivia ja moraalitonta haaveilua. Kasva aikuiseksi.

Vierailija
52/145 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homomies voi kiinnostua naisesta ihan yhtä paljon kuin lesbonainen miehestä, eli ei yhtään eikä missään tapauksessa. Miksi ihmeessä kiinnostuisi? Bi-seksuaaleista en nyt puhu, kuten ei ap:kaan.

Vierailija
53/145 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et voi mennä itsestäsi takuuseen. Pitkän aikaa autiolla saarella miehen kanssa tai suljetussa miesvaltaisessa yhteisössä saattaisi jotain alkaa tapahtua.

Vierailija
54/145 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy häneltä itseltään, että voiko tosiaan olla homo kun ei ole naismainenkaan, nimimerkillä syrjivät stereotypiat.

Vierailija
55/145 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homomiehet ovat naisille tosi mukavia ja ystävällisiä muttei siinä tietenkään ole mitään seksuaalista. 

Vierailija
56/145 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homoilla on naisten aivot. Siksi ystävystyy naisten kanssa. Helppoa olla kun ei ole seksuaalista jännitettä

Heteromiehillä sen sijaan ei ole aivoja ollenkaan, vain jonkinlainen hermosto, joka ylläpitää mulkkua. Ja hänen mulkkuaan.

Vierailija
57/145 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:ltä taitaa puuttua jotain olennaista omasta parisuhteesta, kun pelkkä työkaverin ystävällisyys saa tällaista aikaan.

Vierailija
58/145 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta rakkauden tunne on suloista ja kutkuttavaa. Mitä väliä sillä kohteella on ??

Nauti ap tunteestasi!

"Rakkaus?" Epäkypsä, toivoton haaveilu, tarkoitat.

Vierailija
59/145 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen heikön seksuaali-identiteetin puolustusvastaus. Näinhän suurin osa tekee, mutta mielessä saattaa kuitenkin käydä ajatus, että miltähän homous kuitenkin tuntuu ja kiihottuisinko, jos homomies lähentelisi? Yhteiskuntanormit kieltävät tunnustamasta asian kiehtovuuden. Ehkä on viisastakin kieltää. Mutta isointa numeroa heteroudestaan ovat kovimpia homouden pyörittäjiä ajatustasolla.

Vierailija
60/145 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnustat siis, että homoilisit kuitenkin maksusta. Vähän samaan tapaan kuin, että nainen sanoo ettei myisi itseään miljoonastakaan. Se on lähtökohtaiseti enää hinnan määrityskysymys. Ensimmäinen hintapyyntö ei ole relevantti. Todellisuudessa kymppitonnikin tekee jo ihmeitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä