Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet eivät välttämättä vastaa viesteihini tinderissä

Vierailija
05.03.2023 |

Ja jos vastaavat, eivät esitä minkäänlaisia vastakysymyksiä.

Onpa todella helppoa saada naisena seuraa tinderistä.

Voisiko joku kirjoittaa myös tästä Hesariin?

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama ongelma, mutta toisinpäin:  ne 18-v naiset joille lähettelen viestejä Tinderissä, eivät välttämättä vastaa minulle.  Voisiko joku tehdä tästä jutun vaikkapa Ilta-Sanomiin?

Vierailija
42/79 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ennenkuin kukaan alkaa nälvimään, ihan omantasoisiani naisia ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun jutut on sitten aika surkeita.

Kysyn aika peruskysymyksiä, esim miten päivä on mennyt.

Minusta ihan hyvä avaus. Ei varmaan ihan heti mitään kauheen syvällistä tai muka hauskaa kannata kirjoittaa.

Mitenmenee on paskin mahdollinen kysymys. Tosi laiska ja mielikuvitukseton, lähinnä vahvistaa ettei kysyjä ole edes viitsinyt avata toisen profiilia kun ei keksi yhtään mitään henkilökohtaisempaa.

No veditköhän nyt vähän nopeasti johtopäätökset? Sun mielestä olisi siis parempi jättää kysymättä mielummin kuin kysyä kuulumisia? Miksi muuten mies ei ole kysynyt mitään? Hönöllä olisi ollut mahollisuus aloittaa peli paremmalla repliikeillä, mutta sitä ei ole tullut.

Oisko vielä jotain järkeviä tekosyitä?

Ai ei? Koska sitten teidän pitäisi myöntää, että niitä naisia kyllä on, mutta ei teille kelpaavia, ja sitten teillä ei olisi enää mahdollisuutta uhriutua ja valittaa.

Oikeasti mies ei löydä tinderistä seuraa -lauseen pitäisi olla: mies ei löydä tinderistä 18-vuotiasta seuraa.

Olen nainen, ja tuo kysymys on laiska ja mielikuvitukseton miltä tahansa sukupuolelta. Syyt kerroin jo yllä. Jos sen tykätyn profiilista ei oikeasti löydy yhtään mitään tarttumakohtaa josta voisi kysyä persoonallisemman kysymyksen, niin paremp jättää jo alunperin tykkäämättä. Miksi tykkäisit jostakusta jossa ei ole mitään mielenkiintoista, josta keksisit kysymistä tai kommentoitavaa...

Vierailija
44/79 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat heti seuraa kun ehdotat lettuasi miehille.

Kommenttisi osoittaa erittäin hyvin, miksi miehet eivät saa seuraa, kun käytöstavat ovat tuolla tasolla.

Vaihtuiko ketjun aihe?

Vierailija
45/79 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehille kelpaa kuin se 18-vuotias salikisu. Sehän miesten ongelma on. Tavalliset naiset eivät sitten kuitenkaan kelpaa, mutta uhriutuminen on kivaa, jolla voi projisoida omat ongelmat naisiin

Mielenkiintoinen väite.

Vierailija
46/79 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua väsyttää yleisesti huonot sosiaaliset taidot.

Olen tottunut suht autenttiseen ja hyväntahtoiseen meininkiin (pienellä paikkakunnalla).

Nyt etelään tulleena miesten sosiaalinen kyvyttömyys oikeasti häiritsee. Treffit ovat vaivaannuttavia ja raskaita, olo on kuin munankuorilla pitäisi kävellä. Miehet ovat hymyttömiä, ilottomia ja halukkaita ennemmin nahistelemaan kuin bondaamaan. Olen ollut aika järkyttynyt tajutessani, kuinka paljon näitä ilottomia ja riidanhaluisia keskustelupalstamiehiä oikeasta elämästä löytyykään.

Vierailija
47/79 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tottunut suht autenttiseen ja hyväntahtoiseen meininkiin (pienellä paikkakunnalla).

Nyt etelään tulleena miesten sosiaalinen kyvyttömyys oikeasti häiritsee. Treffit ovat vaivaannuttavia ja raskaita, olo on kuin munankuorilla pitäisi kävellä. Miehet ovat hymyttömiä, ilottomia ja halukkaita ennemmin nahistelemaan kuin bondaamaan. Olen ollut aika järkyttynyt tajutessani, kuinka paljon näitä ilottomia ja riidanhaluisia keskustelupalstamiehiä oikeasta elämästä löytyykään.

Te olette samalla kohdalla gaussin käyrällä parisuhdekelpoisuuden suhteen.

Vierailija
48/79 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui,onneksi jokainen mies saa valtavasti viestejä deitti-ilmoitukseensa 😆😆😆

Vierailija
49/79 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä ole kovin monilla treffeillä käynyt. Mutta tapaamistani miehistä on tullut vaikutelma, että ne ovat hyökkäämismoodissa koko ajan. Yleisvaikutelma on hyökkäävä, epäluuloinen ja dominoiva. Iloton ja sarkastinen. Pääsen oikeasti vähemmällä, kun panostan tuttuihin, tasapainoisiin ystäviini ja etsin ystävällistä ja tasapainoista miestä "tulee vastaan jos on tullakseen" -meiningillä.

Vierailija
50/79 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme jos suomalaiset eivät pariudu, jos normaalipainoisen parikymppisen korkeakoulutetun naisen pitäisi vetää perässään kivirekeä nimeltä suomalainen, aggressiivinen, iloton mies.

Vierailija
51/79 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miehille kelpaa kuin se 18-vuotias salikisu. Sehän miesten ongelma on. Tavalliset naiset eivät sitten kuitenkaan kelpaa, mutta uhriutuminen on kivaa, jolla voi projisoida omat ongelmat naisiin

Ja kuitenkin jatkuvasti täällä ihan tavisnaiset sanovat, että heidän oli pakko poistua Tinderistä, kun tykkäyksiä tuli LIIKAA. Miesten ja naisten ongelmat Tinderissä ovat ihan erilaisia.

Kaikkien seuranhakuun vaikuttaa, jos miehille yleinen tapa jakaa tykkäyksiä kaikille ei vastaa sitä, miten rajatusti he todellisuudessa hakevat treffikumppania tinderistä.

Vierailija
52/79 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme jos suomalaiset eivät pariudu, jos normaalipainoisen parikymppisen korkeakoulutetun naisen pitäisi vetää perässään kivirekeä nimeltä suomalainen, aggressiivinen, iloton mies.

Oletko kokeillut kehittää itseäsi jotta kelpaisit muunlaisille miehille?

Vierailija
53/79 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle miehet eivät jaksaneet oikein vastailla silloin, kun näkyvillä oli pelkkiä kasvokuvia. Tein myöhemmin uuden profiilin johon laitoin kokovartalokuvan myös ja johan alkoi miehiä kiinnostaa! Tekivät matchin tultua salamannopean avauksen ja vaikka en jaksanut vastailla (asiattomiin) viesteihin, niin jaksoivat silti roikkua mukana ja yrittää.

N42

Vierailija
54/79 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos lähestyisit muita kun niitä top 10 miehiä joita kaikki muutkin naiset lähestyvät?

Vierailija
55/79 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos lähestyisit muita kun niitä top 10 miehiä joita kaikki muutkin naiset lähestyvät?

Naisilla on oikeus valita.

Pitäisivät vain turpansa kiinni siitä ettei hyviä miehiä ole olemassa kun ne ovat kaikki samojen pyörityksessä  :)

Vierailija
56/79 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle miehet eivät jaksaneet oikein vastailla silloin, kun näkyvillä oli pelkkiä kasvokuvia. Tein myöhemmin uuden profiilin johon laitoin kokovartalokuvan myös ja johan alkoi miehiä kiinnostaa! Tekivät matchin tultua salamannopean avauksen ja vaikka en jaksanut vastailla (asiattomiin) viesteihin, niin jaksoivat silti roikkua mukana ja yrittää.

N42

Eli pelkillä kasvokuvilla saa hiljaisuutta, kokovartalokuvilla asiattomia viestejä.

Ei kuulosta kovin hehkeältä deittailulta.

Vierailija
57/79 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irlannissa tehdyn tutkimuksen mukaan miehet eivät yleensä hyväksy, että naiset tekevät aloitteen:

https://www.svt.se/nyheter/vetenskap/dejtingappar-man-tar-initiativet-k…

Tämä on tietenkin yleistys, mutta aika inhottavaa. Itselläkin samalainen havainto. Muistuipa nyt mieleen yksi opiskelututtava (teekkaripoika, tuotantotalous, *yllätys*), joka taannoin selitti, että hänen suhteensa nyt ei tuntunut niin hyvältä, kun se tyttö oli tehnyt aloitteen. H*lvetin epätasa-arvoiset kontrollifriikit.

Vierailija
58/79 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kokeillut kehittää itseäsi jotta kelpaisit muunlaisille miehille?

Oma ratkaisuni on laittaa jätkä poistoon entistä helpommin. Ennen ajattelin, että ihmisillä saa olla huonojakin päiviä, koska luottamuksellisissa ja hyvissä ihmissuhteissani niitä saattoi olla, ja ne hyväksyttiin. Ne olivat vaan sellaisia poikkeustilanteita. Nykydeittaillessa tietää, että miehen pienikin negatiivisuus ei ole huono päivä, vaan todennäköisesti miehen koko luonne ja persoona. Poistoon vaan. Maailmasta löytyy myös iloisia ja tasapainoisia miehiä. Mitä nopeammin laittaa möröt liuskaan, sitä nopeammin löytää oman järkevän ja hyväntuulisen miehen. 

Vierailija
59/79 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisille miehille laitat viestiä? Minkä tasoinen olet itse?

Vierailija
60/79 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irlannissa tehdyn tutkimuksen mukaan miehet eivät yleensä hyväksy, että naiset tekevät aloitteen:

https://www.svt.se/nyheter/vetenskap/dejtingappar-man-tar-initiativet-k…

Tämä on tietenkin yleistys, mutta aika inhottavaa. Itselläkin samalainen havainto. Muistuipa nyt mieleen yksi opiskelututtava (teekkaripoika, tuotantotalous, *yllätys*), joka taannoin selitti, että hänen suhteensa nyt ei tuntunut niin hyvältä, kun se tyttö oli tehnyt aloitteen. H*lvetin epätasa-arvoiset kontrollifriikit.

Joo varmaan irlannissa vähän erilainen kulttuuri kun suomessa.

Miehenä sanoisin että kannattaa naistenkin tehdä alote jos se mies oikeasti on sellainen että kiinnostaa.

Jos minä tekisin aloitteen jokasta sellasta naista kohtaan joka kiinnostaa mua niin se kävis mun uudesta työstä, ei mulla riittäisi tunnit ottaa kaikkiin niihin naisiin yhteyttä.