Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähes kaikki mammat ovat sosiaalisesti estyneitä ekstroverttejä, minä myös

Vierailija
05.03.2023 |

Introvertti ei hakeudu nettiin keskustelemaan, häntä ei tällainen länkytys kiinnosta. Ekstrovertti sen sijaan kaipaa jatkuvaa keskustelua, mutta jos hänellä on huonot sosiaaliset taidot, niin hän pelkää tositilanteita ja siksi joutuu tyytymään tällaiseen kakkoslaatuiseen kommunikaation netin ylitse.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla tottakin, en ole näin ennen ajatellut. Toisaalta positiiviset tunteet ovat yhteydessä ekstroversioon ja täällä niiden tunteiden ilmaisua tavataan varsin vähän. Mutta tämä ei olekaan tosielämä, joten tunneilmaisu on erilaista.

Vierailija
2/5 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyse mihinkään hakeutumisesta. Paras indikaattori on se, millainen olo itsellä on sosiaalisen kanssakäymisen jälkeen (kun puhutaan ihan ystävien ja perheen kanssa vietetystä ajasta tai muulla tavoin oikeista ihmiskontakteista). Minulla on yleensä hyvä mutta väsynyt fiilis sen jälkeen, ja sanoisin olevani ambivertti. Täällä palstaillessa saa itselleen huonon ja kuormittuneen olon. Se liittyy vain ja ainoastaan siihen, että täällä on todella huonosti voivia ja huonosti käyttäytyviä ihmisiä. Mieluummin keskustelen englanniksi kansainvälisillä foorumeilla kuin täällä pöpipäiden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minä olen se sosiaalisesti vaikea kun lähipiirini on täynnä sellaisia valivali-ihmisiä joiden seuraa ei jaksa kukaan vaikka olisi millainen pyhimys? Esim. työkavereiden kanssa ei tätä samaa ongelmaa ole mutta omat sukulaiset ja ystävät, heidän kanssaan en jaksa enää ollenkaan olla tekemisissä enempää kuin on pakko.

Vierailija
4/5 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen introvertti eikä mulla ole ongelmia ihmisten kanssa olossa. Olen käsittääkseni (sietokykyyni nähden) liiankin suosittu, joten olen huilaillut loppuviikon sosiaalisesta elämästä edustettuani yhteisöäni tiistaina poliitikkojen edessä.

Mua yritettiin myös alkuvuosi houkutella ehdokkaaksi vaaleihin ja sitä en halua. Kannatuspohjaa löytyisi.

Olen täällä koska toivon löytäväni vielä joskus muutakin sisältöä kuin alilaudan ali-ihmisten ùlinaa.

Vierailija
5/5 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstailu on mukavaa viihdettä. Jossain vaiheessa koin, että nämä keskustelut välillä sai fiiliksen kurjaksi mutta olen päässyt yli siitä. Tähän muuten vaikuttaa myös oma olotila. Jos on ihan positiivinen vire päällä, niin huonot ja ikävät kommentit ei vaikuta.

Nykyään lähinnä huvittaa. Monihan täällä tahalleen trollailee ja on aivan kipeitäkin aloituksia ja kommentteja.

Vauvapalsta rocks! 😀

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme