Onko 50v miehellä mitään mahdollisuuksia naismarkkinoilla, jos ei ole mikään Justin Bieberlake?
Kommentit (191)
Vierailija kirjoitti:
KYLLÄ, EI TARVITSE OLLA: Justin Bieber tai kuka tahansa.
RIITTÄÄ : Kun Olet oma itsesi,etkä ole naisten naurattaa se vasta onkin Trrun Of on jos on semmoinen naisten naurattaja!
Pukedut vain siististi ja olet raitis, ja etkä ole humalassa.
Lisäksi pitää uskaltaa puhua naisille.
Monet on ihan kunnon miehiä, on ulkonäköä, käytöstapoja, työpaikka jne. Mutta ei ole uskallusta lähestyä naisia ja puhua heille.
Jos nyt ollaan ihan rehellisiä ja otetaan asiat niinkuin ne on, ja sitten pitäisi vielä ensin esittää muutamia kysymyksiä itselleen. Ennenkuin alkaa tekemään mitään pidemmälle meneviä parisuhde suunnitelmia.
Mihin +50 vuotias mies tarvitsee naista jos kykenee itse tekemään kaikki tarvittavat asiat? Eli, tarviiko kotiapulaisen vai seuralaisen?
Voiko joku nainen tulla elämään ja olla jotenkin niin tärkeä että sen takia koko elämä pitää alkaa muodostamaan ja rakentamaan uudestaan? Tarkoittaen sitä, jos on elänyt jo itsekseen niin kauan että uusi elämä on jo rakennettu. Onko valmis tekemään uuden tulevaisuuden suunnitelman jossa pitää ihan oikeasti tehdä kompromisseja ja luopua entisestä elämäntavasta?
Onko sillä naisella tarjota jotain itseisarvoa niin paljon että on miehenä valmis kaikkeen siihen tarvittavaan muutokseen?
Mitä ne mahdollisesti parisuhteesta saatavat itseisarvot sitten lopulta on?
+50 vuotiaana tehty uusi parisuhde, onko se jonkin asian menetys, vai jonkin saanti, eli vaakakuppi teoria. Häviö vai voitto?
Onko sen ikäinen mies valmis elämän muutoksiin, ja onko sen ikäisen miehen uusi nainen valmis elämän muutoksiin? Eli voitteko molemmat vielä muovata sitä omaa minäänne, jonka sitten joudutte pakon edessä tekemään siinä uudessa parisuhteessa.
Näitä asioita kun pyörittelee ja puntaroi muutaman viikon mielessään, niin luulen että sen jälkeen on viisaampi sen asian kanssa että haluaako oikeasti parisuhdetta vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitit vissiin Timberlake. Kai sullekin joku emäntä jostain löytyy. Ei tarvi olla Justin. Juu ei tartte olla Justiinsa semmonen vaan tavis.
Rikkaat miehet törsäävät rahaa auliisti nuoriin naisiin. Erään nuoren tunnetun naisen kohtalo puistattaa yhä. Nuori , luotttavainen tyttö jne. Ei tiennyt, että tietyt miehet saalistavat,ottavat ja jättävät.Mitä sielulle tapahtui noissa vaiheissa ennen eroa ja jälkeen. Sanassa on: " Minä vihaan hylkäämistä". Jokainen vastaa kerran tekonsa Jumalan edessä,jos ei parannukseen tule . Ei kellään myöskään ole oikeutta alkaa olla naimisissa olevan kanssa olemaan, siinäkin niittää,mitä kylvää,aikanaan.
Mikä tai kuka "Justin b." on 50-vuotias?
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla rahaa. Rakkaus ja se,että sielut ovat yhtä riittää. Minun 33 v. vanhempi mieheni oli 1500m juoksija , 1950-luvulla aika maatiellä juostuna 4min 8 sek. On yhä kevyt,hoikka ja kapea vartalo,virkatyön ohella maalla ollessaan työskenteli metsätöissä,piti kuntoaan yllä.. Ammattina oli opetustyö. On rauhallinen,tasapainonen ja älykäs. Jos aloittajakin löytää omansa,ei ikä merkitse. Tunsimme erään pariskunnan,nainen vanhempi ,heilläkin oli onnnellinen liitto.
Ei tarvitse olla rahaa. Rakkaus ja se,että sielut ovat yhtä riittää. Minun 33 v. vanhempi mieheni oli 1500m juoksija , 1950-luvulla aika maatiellä juostuna 4min 8 sek. On yhä kevyt,hoikka ja kapea vartalo,virkatyön ohella maalla ollessaan työskenteli metsätöissä,piti kuntoaan yllä.. Ammattina oli opetustyö. On rauhallinen,tasapainonen ja älykäs. Jos aloittajakin löytää omansa,ei ikä merkitse. Tunsimme erään pariskunnan,nainen vanhempi 30 v,olivat onnellisia loppuun asti.
Toiset onnistuvat,toiset eivät. Kaikenlaisissa avioliitoissa.
Googlaa The Rock. Ehkä pikkusen sua nuorempi, mutta jos lihakset ja se tärkein eli tykki on samaa sarjaa, ehkä. Tietysti siinä tapauksessa, että etsit itseäsi huomattavasti vanhempaa naista.
Kyllä on. Ikäisesi naiset odottavat.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, on mahdollista saada hyvä parisuhde - kunhan et haaveile naisen kanssa asumisesta ja naisen passattavana olemisesta. Kun molemmat asuvat omassa asunnossaan, suhde voi toimia mainiosti.
Heitin pihalle hetki sitten mieskokelaan ,jolle paahtoleipä ei kelvannut vaan olis pitänyt olla ruisleipää! Sanoin herra on hyvä ja käy kaupasta kauppa on samassa rakennuksessa. Kysyi olisiko mulla antaa rahaa leivän ostoon-joo ei kiitos sai lähteä! Joten voi miettiä miten käyttäytyisi sitten voisi harkita edes vähän.
Tilastojen mukaan on epätodennäköistä pariutua nuoremman naisen kanssa. Jos ei oo Sale tai Mika Aaltola lasten hankkiminen ehkä 2% luokkaa.
Rikkaat miehet törsäävät rahaa auliisti nuoriin naisiin. Erään nuoren tunnetun naisen kohtalo puistattaa yhä. Nuori , luotttavainen tyttö jne. Ei tiennyt, että tietyt miehet saalistavat,ottavat ja jättävät.Mitä sielulle tapahtui noissa vaiheissa ennen eroa ja sen jälkeen. Sanassa on: " Minä vihaan hylkäämistä". Jokainen vastaa kerran tekonsa Jumalan edessä,jos ei parannukseen tule . Ei kellään myöskään ole oikeutta alkaa naimisissa olevan kanssa olemaan, siinäkin niittää,mitä kylvää,aikanaan.
On kyllä. Mieheni on minua 29v vanhempi. Meillä on rakkaus toisiimme,se syttyi autokoulussa. Ei olisi muuten ehkä tätä rakkautta tullut,siinä tutustuttiin . On täysi herrasmies,on aina ollut. Yli 30v avioliittossa olemme olleet.Sukunsa on tervettä ja pitkäikäistä . Elintavat ovat säännölliset,aamulla puuro,päivällä liharuoka,vihanneksia runsaasti ,illalla tähteeksi jääneet syödään. Vettä juodaan,kahvia 4 kupillista päivässä ,on ihmissuhteita.On tasapainoinen mieli ja suvun hyvät geenit,viina ja tupakka eivät ole riesana olleet.Lisäksi Jumalan siunaus on elämässämme,olemme uskoviksi tulleitä/päässeitä jo v.1988. Ollaan rehellisiä kaikessa,maksetaan kaikki,minkä laki määrää ja yhteiset pelisäännöt edellyttävät,niin on puhdas omatunto ja saa levätä yönsä rauhassa.
On raamattupiiriystäviä ja muitakin ystäviä. Emme riitele keskenämme,emmekä kenenkään kanssa. Pidämme selvät rajat omien asioidemme kanssa,määräilemään ei päästetä ketään perheen sisälle.
Naiset tykkää kyllä julkkiksista, käy kimppuun kuin lantakärpäset mut jos olet nobody nii ketää ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Tilastojen mukaan on epätodennäköistä pariutua nuoremman naisen kanssa. Jos ei oo Sale tai Mika Aaltola lasten hankkiminen ehkä 2% luokkaa.
Joopajoo. Tuttavapiirissä on 4 miestä jotka ovat lempanneet suomiakat pihalle ja ottaneet tilalle selvästi nuoremmat thaimuijat. Ja toi 4 on hiton paljon enemmän kuin 2% mun tutuista.
On +50 miehellä vielä vientiä jos on vielä jonkinlaisessa kondiksessa. Mutta kannattaa olla tosi tarkkana. Ja vahvistuksen tälle mielipiteelle saa lukemalla näitä vastauksia. Isompi mahdollisuus on saada ongelmia kuin hyvän parisuhteen.
Vierailija kirjoitti:
On, ja vähän liikaakii. Tyrkkyjä on koko ajan ja voisin jakaa kavereillekin.
Vai oonko muka joku alfa-uros?
No ihan hyvä, mutta en missään nimessä erinomainen.
Tee testi: ilta milli (miljonääri) glubilla ja jos aamuyön tunteina ei tule yhtään tarjousta, silloin kannataa tehdä itselle jotain.
Sinne päästäkseen ei tarvitse olla itse rikas.
Ei glubilla vaan klubilla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisten pitäisi pariutua itseään vanhemman miehen kanssa?
Jos lompakko on kunnossa niin ei tarvi yksin olla