Puhelinliittymänkin hinta nousi sitten 6 euroa
Ei kuulemma millään operaattorilla ole enää kahdenkympin hintoja. Ei kohta enää rahat riitä tässä hintojen nousutahdissa. 😔
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on jotain 7-8€, mutta on hidas kännyllä. Koneelle jaettaessa netti toimii tarpeeksi nopeasti itselleni. Mutta tosiaan kännyllä hidas. Ei ole dot, vaan se joku toinen hitain netti.
Miten se nyt koneelle jaettaessa voisi nopeammin toimia. Ettei kyse olisi niistä kuuluisista takapuolituntemuksista.
Koska puhelin hidastaa sitä. Ainakin omalla kohdallani mokkulassa toimii nopeammin eikä tarvitse jatkuvasti latailla. Ihan on nettimittarilla testattu. (Siis mokkulassakin riittää virta päiväksi hyvinkin)
t. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä loppui kaikkien kolmen liittymän määräaikaissopparit vuoden lopussa, ei löytynyt mistään halvempia (18,90e/kk) liittymiä. En sitten viitsinyt kilpailuttaa. No oma operaattori tarjosi vielä vuodeksi hintaan 22,90e/kk, tyydyin sitten siihen.
Mikä operaattori tarjosi noinkin halvan liittymän ja onko rajaton netti ja puhelut myös tuossa?
Elisa. Ja on rajaton netti (muistaakseni 200M), puhelut ja textarit.
Mulla myös elisa, mutta ei kuulemma ollut halvempia liittymiä kuin tuo 26 euroa. 🤔
Vinkkinä sanon, että tutussa perheessä on ja oli kaikilla perheliittymät Elisalla. Ei saaneet jatkossa alle 18,90e/ kk joten isä sanoi irti oikeasti kaikki ja siirsin toiselle .
Siinäpä sit tuli ilmi, että Elisa pyörsi puheensa ja saavat edelleen tuolla 18,90e kaikki. Olivat sanoneet etteivät voi muuten, mutta pitää olla todellinen siirto ensin toiselle ja irtisanominen. Ei riitä että uhkaa siirtää toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksan 15 euroa kuukaudessa siitä, että otan vastaan viikottain yleensä vain kaksi puhelua. Itse harvoin soitan mihinkään. Harkitsen prepaidia, niin ei tarvitse turhasta maksaa. Vanhanaikainen puhumiseen ja tekstiviesteihin kelpaava kännykkä.
Maksat varmaan laajakaistasta sitten vielä erikseen?
En maksa. Taloyhtiön laajakaista, josta vuokranantaja ei veloita senttiäkään.
Telialta kaksi yritys liittymää 19,90 +alv. Alvin saa vähentää.
Pelkkä netti tabletissa Elisa 9,90e puhelin erikseen 14,90e. Rajattomat.
Luovuin puhelimesta. -Sopii toivoa että postin toiminta ei lopu lahiaikoina.
En mä ainakaan oo koskaan joutunu maksamaan mitään avausmaksuja jos llenkin päättänyt jäädä vanhalle operaattorille.