Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhelinliittymänkin hinta nousi sitten 6 euroa

Vierailija
04.03.2023 |

Ei kuulemma millään operaattorilla ole enää kahdenkympin hintoja. Ei kohta enää rahat riitä tässä hintojen nousutahdissa. 😔

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi 9 euroa, puhelut max 4 e

En soittele kuin harvoin johonkin lääkäriin, muut puhelut puhun whatsupilla. Suurin lasku ollut 12 e

Vierailija
22/47 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän operaattori olisi hyvä, jos vaihtaisin tuon elisan johonkin toiseen?

No Teliasta ei ole ikinä ollut ainakaan valittamista itsellä. T. 11 ja 18

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh. Onneksi meillä 10€/kk rajattomat puhelut ja netti kolmeksi vuodeksi

Porvoon Puhelimestako?

Vierailija
24/47 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eroa on prepaid liittymällä ja prepaid nettiliittymällä? Kummallakin voi nettiä käyttää.

Vierailija
25/47 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

17,99 kk ja taivaanvanha liittymä. Sisältää rajattomasti puheluita saman operaattorin liittymiin ja muista maksu ja txt maksaa myös. Netti kuuluu ilmaiseksi mutta kai kaikilla kuuluu nykyään. Onko halpa?

On tottakai halpa ellei lähetä paljon sms-viestejä tai puhu puheluita muiden operaattorien liittymiin. Ja kuka nyt enää sms-viestejä pahemmin lähettää ja ei-viralliset puhelutkin voi soittaa esim. Whatsapin, Signalin tai muun sovelluksen kautta.

Vierailija
26/47 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä loppui kaikkien kolmen liittymän määräaikaissopparit vuoden lopussa, ei löytynyt mistään halvempia (18,90e/kk) liittymiä. En sitten viitsinyt kilpailuttaa. No oma operaattori tarjosi vielä vuodeksi hintaan 22,90e/kk, tyydyin sitten siihen.

Mikä operaattori tarjosi noinkin halvan liittymän ja onko rajaton netti ja puhelut myös tuossa?

Elisa. Ja on rajaton netti (muistaakseni 200M), puhelut ja textarit.

Mulla myös elisa, mutta ei kuulemma ollut halvempia liittymiä kuin tuo 26 euroa. 🤔

Tää on näitä outouksia vissiin vähän jokaisella operaatorilla!

Mulla helmikuun alussa DNA:n myyjä väitti, että ei voi tehdä edullisempaa sopimusta kuin noin 27 euroa.

Kun soitin parin viikon päästä ja puhelimessa oli eri tyyppi, löytyikin saman sisältöinen kampanjasopimus kuin edellinen oli, tosin hinta nousi eurolla 13,90 - > 14,90. Rajaton netti. Muita ehtoja en muista nyt mutta riittää mainiosti minun tarpeisiini.

Vierailija
27/47 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En soittele kuin harvoin johonkin lääkäriin, muut puhelut puhun whatsupilla. Suurin lasku ollut 12 e

Tuossa liittymässä on minimaalisesti dataa, jos sitä puhelimeensa tarvitsee ja yhtään puhuu, hinta pomppaa lähemmäs 25e/kk

Vierailija
28/47 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän operaattori olisi hyvä, jos vaihtaisin tuon elisan johonkin toiseen?

No Teliasta ei ole ikinä ollut ainakaan valittamista itsellä. T. 11 ja 18

Sinulla siis tuo kympin kuukausimaksu ja toisessa viestissäsi kympin kalliimpi. Kumpaa uskoa?

Vierailija
29/47 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prepaid käytössä ollut pari vuotta. Ei tule laskuja. Lataan puheaikaa kun loppumassa. Ei halvin mutta eipä laskuja puheluista tule. Maksan soitoista ja viesteistä en tyhjästä.

Vierailija
30/47 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei te jotka tiedätte prepaideista, kertokaahan niistä lisää. Mulla ei ole ikinä ollut kun oli työpuhelin jonka eläkkeelle jäädessäni vaihdoin kuukausisoppariin.

Ihan juurta jaksain siis: mistä se hankitaan, mitä se maksaa, mitä siihen sisältyy ja ennen kaikkea, säilyykö numero samana. Mitä jos maksettu summa loppuu yllättäen? Onko ihan pimennossa kunnes pääsee kioskille?

Vierailija
31/47 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulossa juuri tuo sama liittymä kun elisan liittymän hinta olisi taas noussut tämän kuun alussa. Riittänee tuo Moi potti minulle varmasi ihan hyvin. En viitsi maksaa turhasta.

Vierailija
32/47 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinoperaattorien toimintalogiikka on sellainen että ne koukuttavat asiakkaan halvalla hinnalla ja sitten ne pikkuhiljaa nostavat sitä ylöspäin ajatellen että asiakas ei viitsi kilpailuttaa uudestaan, mutta sitten heti jos asiakas on siirtymässä toiselle niin heti löytyy sitä tarjousta parempi tarjous ns omalta operaattorilta.

Vierailija
33/47 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelinoperaattorien toimintalogiikka on sellainen että ne koukuttavat asiakkaan halvalla hinnalla ja sitten ne pikkuhiljaa nostavat sitä ylöspäin ajatellen että asiakas ei viitsi kilpailuttaa uudestaan, mutta sitten heti jos asiakas on siirtymässä toiselle niin heti löytyy sitä tarjousta parempi tarjous ns omalta operaattorilta.

Just näin. 🙂 "Vaihdat" esim. Telia->DNA netissä, vanha operaattori kun reagoi tähän viestillä (soittavat yleensä myös, mutta en minä ainakaan yleensä vastaa randomnumeroihin tai edes ehdi vastata) niin soittoa vaan sinne (nro on älä mee-viestissä) ja saat kunnollisen tarjouksen vanhalta operaattorilta.

Vierailija
34/47 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en juuri edes puhelimellani soita. Maksan siitä että saan pelata, katsoa ohjelmia ja lukea uutisia.

Vierailija
35/47 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä eroa on prepaid liittymällä ja prepaid nettiliittymällä? Kummallakin voi nettiä käyttää.

Se, että prepaid nettiliittymästä on lähtevät puhelut estetty.

Vierailija
36/47 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että prepaid nettiliittymästä on lähtevät puhelut estetty.

katsoin telian prepaid netti liittymän ja puhelut 0,08?

Vierailija
37/47 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jotain 7-8€, mutta on hidas kännyllä. Koneelle jaettaessa netti toimii tarpeeksi nopeasti itselleni. Mutta tosiaan kännyllä hidas. Ei ole dot, vaan se joku toinen hitain netti.

Vierailija
38/47 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

V-ttumaista vaan maksaa se avausmaksu toiselle liittymälle ennenkuin vanha operaattori reagoi muine kuin haistapaska-tarjouksineen.

Vierailija
39/47 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on jotain 7-8€, mutta on hidas kännyllä. Koneelle jaettaessa netti toimii tarpeeksi nopeasti itselleni. Mutta tosiaan kännyllä hidas. Ei ole dot, vaan se joku toinen hitain netti.

Miten se nyt koneelle jaettaessa voisi nopeammin toimia. Ettei kyse olisi niistä kuuluisista takapuolituntemuksista.

Vierailija
40/47 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elisalta (21.90e) vaihdoin juuri tuohon, mulla puheluita tulee paljonkin soiteltua. Elisa teki vastatarjouksen 14,90e.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi