Käärijän fanitusketju OFFICIAL
Meidän ihanan euroviisuedustajamme Käärijän virallinen fanitusketju. Cha Cha Cha:n livevedolla on alle viikossa jo liki kaksi miljoonaa näyttökertaa (UMK- ja ESC-kanavan näyttökerrat yhteensä), biisi on noussut monien listojen kärkeen ja Käärijä eli Jere Vantaalta herättää ihastusta ja sekoamista ympäri Suomea ja Eurooppaa. Tule tukemaan Kärtsärin ja Cha Cha Cha:n viisumatkaa! 🔥
Kommentit (438)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisia asiantuntijoita koko ketju täynnä.
Onko kenelläkään tähän lankaan kirjoittaneista todellista musiikkitieteellistä koulutusta? Aivan. Ei ole.
Ilman sitä suurin osa musiikin ilmiöistä jää teiltä huomaamatta, puhumattakaan siitä, että pystyisitte niitä analysoimaan.
-Huomasitko, miten d toimi tuossa raamisävelenä?
-Tunnistitko tuossa selvän salzerilaisen prolongaatiomuodon?
-Aukeaisiko tämä sävelteos paremmin jos sen temaattista materiaalia tarkasteltaisiin sen tonaalista liikettä artikuloivana tekijänä?Niin. Ilman asianmukaista koulutusta musiikkia ja sen säveltäjiä sekä esittäjiä arvottava ihminen rinnastuu syöttötuolissa istuvaan vauvaan, jonka suuhun huoltaja työntää ruokaa. "Nam, maistuu hyvältä koska maistuu hyvältä." "Yäk, maistuu pahalta koska en pidä tästä."
Kuvittele tilanne, jossa nämä vauvat kiistelevät siitä, mikä purkkiruoka on yliarvostettua. Tai no, ei tarvitse kuvitella. Näet sen tässä ketjussa.
Turhaan haukut ihmisiä. Mulla on pitkä koulutus, olen soitonopettaja, multimuusikko ja säveltäjä, sovittaja. Sitten kun kuulen miten sävellät/sovitat, palataan asiaan.
Tämä ketju on Käärijän fanitusketju. Kaveri on hauska, hulvaton symppis. Loreenin biisi oli varsin keskinkertainen. Entä sitten?
Tämän jutun idea nyt vain on se, ettei siinä loisteta millään musikaalisilla avuilla. Kauanko olisitte jaksaneet kuunnella, jos ette olisi nähneet kenenkään lavashowta?
Tuo on totta! Niitä varsinaisia musiikin avuja voi mennä kuuntelemaan vaikkapa Cardiffin laulukilpailuihin. Euroviisut on ihan eri juttu. Joku täällä ei ole sitä vielä hoksannut!
Käärijä on todellinen voittaja koska hurmasi suuren yleisön myös Liverpoolissa!Toinenkin sija oli tuolle Käärijän renkutukselle aivan liian hyvä. Onneksi vain voittajat muistetaan ja tämä naurettava Käärijä hypetys unohtuu yhtä nopeasti kuin se alkoikin.
Mä en ymmärrä tällaisia kommentteja, onko sinulta jotenkin pois kun käärijä tuli toiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Mistä voi ostaa Käärijä-paitoja?
Täältä: https://www.helgoods.fi/kaarija/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukekaapa huviksenne tämä tuore haastattelu, jossa Käärijä kertoo suolistosairaudestaan ja rohkaisee muita samassa tilanteessa eläviä. Tästäkin välittyy sellainen vilpitön lämpö, joka on ollut nähtävissä koko kevään.
https://www.finnilco.fi/post/avanne-antoi-k%C3%A4%C3%A4rij%C3%A4lle-uud…
yök hyi, siis tykkäsin käärijästä mutta mielikuva jostain kakkapussista roikkumassa kun se harrastaa seksiä aiheuttaa oksennusta..
Osoitit juuri, että tuo haastattelu tuli tarpeeseen. Valistusta asian ympärillä kaivataan näemmä yhä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisia asiantuntijoita koko ketju täynnä.
Onko kenelläkään tähän lankaan kirjoittaneista todellista musiikkitieteellistä koulutusta? Aivan. Ei ole.
Ilman sitä suurin osa musiikin ilmiöistä jää teiltä huomaamatta, puhumattakaan siitä, että pystyisitte niitä analysoimaan.
-Huomasitko, miten d toimi tuossa raamisävelenä?
-Tunnistitko tuossa selvän salzerilaisen prolongaatiomuodon?
-Aukeaisiko tämä sävelteos paremmin jos sen temaattista materiaalia tarkasteltaisiin sen tonaalista liikettä artikuloivana tekijänä?Niin. Ilman asianmukaista koulutusta musiikkia ja sen säveltäjiä sekä esittäjiä arvottava ihminen rinnastuu syöttötuolissa istuvaan vauvaan, jonka suuhun huoltaja työntää ruokaa. "Nam, maistuu hyvältä koska maistuu hyvältä." "Yäk, maistuu pahalta koska en pidä tästä."
Kuvittele tilanne, jossa nämä vauvat kiistelevät siitä, mikä purkkiruoka on yliarvostettua. Tai no, ei tarvitse kuvitella. Näet sen tässä ketjussa.
Turhaan haukut ihmisiä. Mulla on pitkä koulutus, olen soitonopettaja, multimuusikko ja säveltäjä, sovittaja. Sitten kun kuulen miten sävellät/sovitat, palataan asiaan.
Tämä ketju on Käärijän fanitusketju. Kaveri on hauska, hulvaton symppis. Loreenin biisi oli varsin keskinkertainen. Entä sitten?
Tämän jutun idea nyt vain on se, ettei siinä loisteta millään musikaalisilla avuilla. Kauanko olisitte jaksaneet kuunnella, jos ette olisi nähneet kenenkään lavashowta?
Tuo on totta! Niitä varsinaisia musiikin avuja voi mennä kuuntelemaan vaikkapa Cardiffin laulukilpailuihin. Euroviisut on ihan eri juttu. Joku täällä ei ole sitä vielä hoksannut!
Käärijä on todellinen voittaja koska hurmasi suuren yleisön myös Liverpoolissa!Toinenkin sija oli tuolle Käärijän renkutukselle aivan liian hyvä. Onneksi vain voittajat muistetaan ja tämä naurettava Käärijä hypetys unohtuu yhtä nopeasti kuin se alkoikin.
Mä en ymmärrä tällaisia kommentteja, onko sinulta jotenkin pois kun käärijä tuli toiseksi?
Tämä!
Jos käärijä olisi vaikka Irlantilainen niin tuskin täällä kukaan kirjoittaisi että onneksi vain voittajat muistetaan ja toivottavasti hypetys unohtuu, kukaan ei varmaan kiinnittäisi asiaan mitään huomiota. Mutta kun käärijä on suomalainen niin pitäähän sitä omia mollata ja haukkua, vaikkei se omaa elämää kosketa mitenkään.
Ihania nuo videot Hki-Vantaalta. Kärde jaksaa vielä tervehtiä fanejakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta saako Käärijä itse noista paidoista maksettuja rahoja?
Jos Käärijä-paitoja löytyisi vihreänä tai keltaisena, valkoisenakin, ne olisi kesäksi parempia värejä kuin musta.
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on ilmiömäinen persoona, jolla on kyky tuoda hyvää mieltä ja hauskuutta kaikille, ikään ja kansallisuuteen katsomatta. Näitä piristäviä juttuja kaipaa erityisesti nyt ankeina aikoina.
Kyllä! Meitä oli kolme sukupolvea iloitsemassa Käärijän loistavasta esityksestä, joka oli huippu hyvä meidän kaikkien mielestä.🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta saako Käärijä itse noista paidoista maksettuja rahoja?
Kyllä saa. Nämä ovat virallisia fanituotteita, joten artisti saa osan tuotoista. Tuolla on myös muiden artistien fanituotteita myynnissä.
Nykyään, kun itse musiikista ei enää makseta äänitteiden muodossa juuri mitään, artisteilla on kaksi pääasiallista tulonlähdettä: keikkaliput ja fanituotteet. Tämä on siis se mahdollisuus tukea lempiartistiaan taloudellisesti.
Ihmiset on kuin akanat joita tuuli ajelluttaa, kautta aikojen hysteerisesti fanitetaan jotain ihmistä sitten se unohdetaan,ostetaan ensin tietenkin kaikkea krääsää, ihmiset on niin aivopestyjä laumasieluja, tuokin käärijäkääryle unohtuu lampaiden mielistä about 1-2 kuukauden sisällä sitten taas rynnätään into piukeena hysteerisesti iloiten fanittamaan jotain muuta.
Tubessa on yleisön ottamia videoita eri kuvakulmista siitä, kun Käärijä esiintyi viisuissa. Yhdessä videossa näkyy, että Käärijän puulaatikon takana on avustajia ja kameramies, jotka myös tanssivat cha cha chaan tahdissa siellä takana piilossa! 😍
Vierailija kirjoitti:
Euroviisut ovat valtamedian aivopesemille lammastaviksille tarkoitettua junttimaista hupia. Junttiuden huipentumana samat lampaat syöksyvät laumassa munankipeänä kollektivismin huumassa lentokentälle julistamaan autoeroottista kiintymystään palvomalleen idolilleen. Jos se vaikka samalla edes vähän hetken vilkaisis niin se tekisi lampaan päivästä täydellisen. Buahahahaaaaa. 🤣
Siis kuulut puolestaan niihin, jotka yrittävät rationalisoinnilla nostaa itseään muiden yläpuolelle. Tarve on suosittu kirjolla olevien keskuudessa, ei vaan toimi toivotulla tavalla. Minusta vastaan tuleminen kentälle oli empaattista, vaikka en itse ollutkaan siellä. Ihmiset tarvitsevat joskus myös joukkokokemusten huumaa. Mitä sitten? Miksi luulet, että ihminen olisi aina 'järkevä'?
Muistattehan kaikki että paras tapa arvostaa artistia ja mahdollistaa uran jatkuminen on käydä keikoilla ja kuunnella musiikkia josta artisti saa (edes pienen) korvauksen. Pelkällä palstahehkutuksella ei ura jatku ja kukoista. Itselläni jo kolmelle keikalle liput + Sporifyssa raikaa Käärijä😄
Kääryle lyhyt ja lihava.
Lauluääni todella heikko.
Taustalaulaja pelasti esityksen.
Hän on ammattilainen toisin kuin kääryle.
Vierailija kirjoitti:
Ksk kirjoitti:
Koko tuo väkisinväännetty "yksi yhteinen eurooppa jossa kaikki on edes päivän samaa mieltä kaikesta" tökkii. Muutenkin suurinosa biiseistä irvokkaita ja lähinnä demonisia. Kunnon nwo meininkiä.
Samaa mieltä,olen huomannut että satanistit,vapaamuurarit yms nwon kannattajat toistaa tuota samaa mantraa.
Käärijä tekee noita pirunsarvimerkkejä . . . en pidä siitä yhtään. Yhdistetään ainakin toisinaan saatananpalvontaan
Vierailija kirjoitti:
Tuon Loreenin biisin melodiassa kuuluu selvästi muutamia samoja sävelkuvioita kuin Abban kappaleessa "Winner takes it all".
Voisitko linkittåä Loreenin videon ja mainita kohdat ? Olen tätä ihmetellyt, kuka kuulee täss Winner takes it allia jossain..siitä Mike Newton kopiosta olen yhtä mieltä
Eikö tämä ole fanitusketju. Miksi jotkut haukkuu Käärijää. Minusta hän on erittäin viihdyttävä persoona ja esiintyjä. Euroviisut olisi pitänyt saada suomeen. Suomiolisi saanut näkyvyyttä.
Lukekaapa huviksenne tämä tuore haastattelu, jossa Käärijä kertoo suolistosairaudestaan ja rohkaisee muita samassa tilanteessa eläviä. Tästäkin välittyy sellainen vilpitön lämpö, joka on ollut nähtävissä koko kevään.
https://www.finnilco.fi/post/avanne-antoi-k%C3%A4%C3%A4rij%C3%A4lle-uud…