Naiset! Missä iässä miehet parhaimmillaan?
Kommentit (132)
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset ei tuomitse näiden pedofiilinaisten kommentteja?!
Pedofiili? Onko joku alaikäisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
18- vuotiaana.
N46
18-vuotias poika on vielä lapsellinen teinipoika.
Olet varmaan efebofiili,jos mielestäsi tuolloinen pikkupoika on hieno.
46-vuotiaalla voisi olla 18-vuotiaita lapsia, joten 18-vuotias nuorukainen voisi olla poikasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
naisten maismaku vanhenee iän mukana.
Eli 22 v nainen tykkää 26v miehistä
30v nainen tykkää 37v miehistä
50v naienn tykkää 60v miehistä
jne. Ettekö ymmärrä??
No ei kyllä päde omalla kohdalla!
Kun olin 15v, poikaystävä oli 19v
Kun olin 19v mun tuleva mieheni oli 19v
Kun erosin olin 34v ja laastarini 28v
Nykyinen mieheni oli 31v ja minä 36v kun aloimme seurusteleman 27v sitten.
Vielä kimpassaEn voisi kuvitellakaan vanhempaa ukkoa itselleni! Tarvitsen aktiivisen ja viriilin miehen!
58 vuotta vanha mies on viriili? Palstan naiset sanovat ettei yli 30 vuotiaasta miehestä ole mihinkään. Miksi et vaihda nuorempaan? Nuoret parikymppiset miehet on kuumana kokeneisiin naisiin.
Nuoret parikymppiset miehet ovat itse kokemattomia Ja lapsellisia.
Nykyiset Parikymppiset Nuoret miehet ovat 2000-luvun lapsia, eivätkä varmaan muista aikaa ennen somea.
.
En ymmärrä ihmisiä,jotka eivät halua missään tapauksessa seurustella ikäistensä kanssa.
Sellaisten ihmisten ajatukset ovat aika ristiriitaisia ja epätasa-arvoisia....
Olet outo vaatiessasi seurustelukumppaniltasi jotain sellaista ikää,jonka ikäinen et itsekään ole.; olipa kyseessä sitten nuoremman tai vanhemman seurustelukumppanin etsimisessä..
Miksi ajattelet olevasi eri aallonpituudella joidenkin ikäistesi kanssa? Ei ainakaan iästä voi johtua,piruvie...
Missä yhdenvertaisuus ?
Vierailija kirjoitti:
Nuorten naisten mielestä tietenkin 24-30v.
Eli nuorten naisten ikäiset nuoret miehet.
(Monet ihmiset nimittäin pitää Suunnilleen omanikäisiään hyvännäköisinä, arvatenkin..)
Tasan tarkkaan 30-49v.
Aikuinen, mutta ei vielä sitä 50 ja siitä eteenpäin sekoilua. Kun kriiseillään miehisyyttä, halutaan takaisin nuoruuteen, olla vapaita tai teeskennellään vapaita. Puhumattakaan 60+ josta eteenpäin toistetaan mantroja ja tiedetään kaikki, mieli ei ota vastaan mitään uutta. 70+ ärisemistä ja äksyilyä joka ei anna kenellekään mitään.
Mutta on siinä about 20 hyvää vuotta! Ja sitä ennenkin kaikki on hyviä vuosia, mutta ovat nuoria, eivät vielä miehiä :)
Riippuu lompakosta, pinkka kunnossa niin ikä voi olla mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
kasikymppisinä pappoina on aika herttaisia.
Onkohan samanikäiset naiset sitten munmoja?
30-40, jos on pitänyt itsestään huolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset ei tuomitse näiden pedofiilinaisten kommentteja?!
Olen ihmetellyt samaa. Jos mies sanoisi, että alle 20-vuotiaat naiset ovat parhaita, niin nämä palstanaiset olisi heti haukkumassa pedofiiliksi.
Ilmeisesti vain naisilla on oikeus olla pedofiili. :) N29
.
Jos nainen sanoo että alle 20-vuotiaat nuoret miehet ovat parhaita, se nainen on pedofiili.
Onko mitään perusteita miten 1+1 voi olla muuta kuin kaksi? Muuta kuin ettei tunnu siltä?