Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset! Missä iässä miehet parhaimmillaan?

Vierailija
03.03.2023 |

Laita myös oma ikäsi.

Kommentit (132)

Vierailija
81/132 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla "parhaimmillaan"? Jos tässä ulkonäköä tarkoitetaan, niin about 16-25v ihmiset on parhaimman näköisiä. Ei se silti sitä tarkoita, että 25 ikävuoden jälkeen muututaan rumiksi ja epäseksikkäiksi, tai että tuo olisi joku elämän tärkein asia johon jäädä jumiin, että onko ulkoisesti parhaimmillaan vai ei :D

Olen itse 30v ja eipä tästä enää fyysisesti parane. En oikeastaan ymmärrä miksi tällä palstalla aina jauhetaan tämän tyyppisiä asioita, kun itselleni on niin selvää, että nuorena (noin 16-25v tai 16-30v) ollaan ulkoisesti parhaimmillaan ja se siitä. Seuraava aihe. 

Omasta mielestä miehet ovat parhaimman näköisiä ehkä 25-40 vuotiaina, riippuu tietysti kuntoileeko jne. Alle 20-vuotiaat on kyllä ihan poikia, ei lihaksia ja baby-face jne. Naiset hehkeimmillään no. 24 nurkilla.

N37

Jaa, en ole samaa mieltä. Ja tiedän monia miehiä, jotka on olleet teininä/parikymppisenä jäntevän lihaksikkaita (urheilullisia tai luonnostaan atleettisia eli hyvät geenit), mutta 25-30+ eivät ole enää todellakaan niin hyvässä kunnossa eli lihasta on VÄHEMMÄN. 

"Babyface" ja poikamaisuus taas eivät ole ollenkaan huonoja asioita, päinvastoin juuri ne kuuluu siihen hyvännäköiseen olemukseen. Makuja on monia, meillä selkeästi tosi erilaiset näkemykset siitä mikä näyttää hyvältä.

Baby-face on hyvä? Eli tykkäät pojista etkä miehistä? Ei siinä mitään, makuja on erilaisia. Jotkut miehetkin tykkää pikkutytöistä.

Babyface on se sileä söpö naama, mikä teineillä ja parikymppisillä on. Ei se mitenkään komista/kaunista ketään, kun alkaa tulla sitä rouheutta olemukseen eli viivoja otsaan ja ryppyä sinne tänne, iho muuttuu vähemmän kimmoisaksi jne. Ei tietenkään rumaksikaan tee, mutta tosiaan nyt keskusteltiin siitä mikä on parhaimmillaan

Vierailija
82/132 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-30, jos ei ole alkanut kaljuuntumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/132 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viera noilija kirjoitti:

Millä tavalla "parhaimmillaan"? Jos tässä ulkonäköä tarkoitetaan, niin about 16-25v ihmiset on parhaimman näköisiä. Ei se silti sitä tarkoita, että 25 ikävuoden jälkeen muututaan rumiksi ja epäseksikkäiksi, tai että tuo olisi joku elämän tärkein asia johon jäädä jumiin, että onko ulkoisesti parhaimmillaan vai ei :D

Olen itse 30v ja eipä tästä enää fyysisesti parane. En oikeastaan ymmärrä miksi tällä palstalla aina jauhetaan tämän tyyppisiä asioita, kun itselleni on niin selvää, että nuorena (noin 16-25v tai 16-30v) ollaan ulkoisesti parhaimmillaan ja se siitä. Seuraava aihe. 

Omasta mielestä miehet ovat parhaimman näköisiä ehkä 25-40 vuotiaina, riippuu tietysti kuntoileeko jne. Alle 20-vuotiaat on kyllä ihan poikia, ei lihaksia ja baby-face jne. Naiset hehkeimmillään no. 24 nurkilla.

N37

Minä kun olen aina luullut että ne lihakset tulee treenin ansiosta, eikä siitä että täytät jotain päälle 20.

Mutta kun alle 20 v ei ole ehtinyt treenata niin kauan että niitä lihaksia olisi, ainakaan luonnollisesti. Eikä nuorilla pojilla lihakset kasva kuten miehillä. Luulosi on väärä.

Jaaa onko tässä joku fetissimake nyt äänessä, eli "lihaksilla" tarkoitetaankin jotain sikaniskaa eli bodareita :D Liikkuvaiset, täyttä elämää elävät nuoret miehet ovat luonnostaan ihanan lihaksikkaita ja jänteviä. Ei niitä lihaksia tarvitse erikseen "kehittää". 

Huoh. Mene lukion pukkariin tai armeijaan katsomaan miltä ne normaalit alle 20 vuotiaat pojat näyttää. Ei miltään! Turha katsoa jotain nuoria SM jne. tason urheilijoita ja ajatella että siltä ne nuoret miehet näyttää.

Vierailija
84/132 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä varmasti vaihtuu sitä mukaa kun ikäännyn, mutta tällä hetkellä sanoisin 30-35v. Itse olen 28.

Vierailija
85/132 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään ikää, vaan on aina suhteutunut omaan ikääni. Nuorena ok oli +-2v, nyt sanoisin, että mieluiten -5v, ja olen 50v nykyään.

Olen 45v ja ikäisesi mummo ei kyllä kiinnostaisi. Katseeni suuntautuu 3-kymppisiin.

Ihan sama. Kolmikymppiset eivät kyllä huoli sinua, joten jäät yksin. Minä en.

Vierailija
86/132 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viera noilija kirjoitti:

N37

Minä kun olen aina luullut että ne lihakset tulee treenin ansiosta, eikä siitä että täytät jotain päälle 20.

Mutta kun alle 20 v ei ole ehtinyt treenata niin kauan että niitä lihaksia olisi, ainakaan luonnollisesti. Eikä nuorilla pojilla lihakset kasva kuten miehillä. Luulosi on väärä.

Jaaa onko tässä joku fetissimake nyt äänessä, eli "lihaksilla" tarkoitetaankin jotain sikaniskaa eli bodareita :D Liikkuvaiset, täyttä elämää elävät nuoret miehet ovat luonnostaan ihanan lihaksikkaita ja jänteviä. Ei niitä lihaksia tarvitse erikseen "kehittää". 

Huoh. Mene lukion pukkariin tai armeijaan katsomaan miltä ne normaalit alle 20 vuotiaat pojat näyttää. Ei miltään! Turha katsoa jotain nuoria SM jne. tason urheilijoita ja ajatella että siltä ne nuoret miehet näyttää.

Ei minua lukion pukkarit kiinnosta eikä käsitykseni perustu mihinkään SM-tason urheilijoihin vaan oman elinpiirini ihmisiin. Niihin, jotka olen itse tavannut ja tuntenut, omin silmin nähnyt jne. Niihin nuoriin miehiin, joita ympärilläni on ollut. 

Vierailija
87/132 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N37

Jaa, en ole samaa mieltä. Ja tiedän monia miehiä, jotka on olleet teininä/parikymppisenä jäntevän lihaksikkaita (urheilullisia tai luonnostaan atleettisia eli hyvät geenit), mutta 25-30+ eivät ole enää todellakaan niin hyvässä kunnossa eli lihasta on VÄHEMMÄN. 

"Babyface" ja poikamaisuus taas eivät ole ollenkaan huonoja asioita, päinvastoin juuri ne kuuluu siihen hyvännäköiseen olemukseen. Makuja on monia, meillä selkeästi tosi erilaiset näkemykset siitä mikä näyttää hyvältä.

Baby-face on hyvä? Eli tykkäät pojista etkä miehistä? Ei siinä mitään, makuja on erilaisia. Jotkut miehetkin tykkää pikkutytöistä.

Babyface on se sileä söpö naama, mikä teineillä ja parikymppisillä on. Ei se mitenkään komista/kaunista ketään, kun alkaa tulla sitä rouheutta olemukseen eli viivoja otsaan ja ryppyä sinne tänne, iho muuttuu vähemmän kimmoisaksi jne. Ei tietenkään rumaksikaan tee, mutta tosiaan nyt keskusteltiin siitä mikä on parhaimmillaan

Joten naiset pitävät vauvan näköisistä miehistä? Ilmankos itselläkin on ollut vientiä.

Vierailija
88/132 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-30-vuotiaat on jees. Komeimmillaan mies on ennen 25:ttä, fiksuimmillaan kolmenkympin korvilla. Tämän jälkeen sekä ulkonäkö että luonne alkavat rapistua ja nopeasti. Itse olen 34, eikä mieltymykseni ole muuttunut.

Vierailija
89/132 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N37

Joten naiset pitävät vauvan näköisistä miehistä? Ilmankos itselläkin on ollut vientiä.

Aikamoista uhriutumista.

Vierailija
90/132 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään ikää, vaan on aina suhteutunut omaan ikääni. Nuorena ok oli +-2v, nyt sanoisin, että mieluiten -5v, ja olen 50v nykyään.

Olen 45v ja ikäisesi mummo ei kyllä kiinnostaisi. Katseeni suuntautuu 3-kymppisiin.

Ihan sama. Kolmikymppiset eivät kyllä huoli sinua, joten jäät yksin. Minä en.

En ole tuo jolle vastasit mutta olen 49 ja tytyni 30 ihana kaunis hottis.

Vierailija
91/132 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20-30-vuotiaat on jees. Komeimmillaan mies on ennen 25:ttä, fiksuimmillaan kolmenkympin korvilla. Tämän jälkeen sekä ulkonäkö että luonne alkavat rapistua ja nopeasti. Itse olen 34, eikä mieltymykseni ole muuttunut.

Toivottavasti jätät alle kaksvitoset rauhaan, täti

Vierailija
92/132 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorten naisten mielestä tietenkin 24-30v.

Vierailija
93/132 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset ei tuomitse näiden pedofiilinaisten kommentteja?!

Vierailija
94/132 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

35-45v miehet parhaimmillaan. Noilla usein luonteetkin niin kivat, ihan erilaiset kun näillä vanhemmilla miehillä.

N52v

Vierailija
95/132 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanotaan, että siinä 33-47-vuotiaina.

Vierailija
96/132 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellyt samaa. Jos mies sanoisi, että alle 20-vuotiaat naiset ovat parhaita, niin nämä palstanaiset olisi heti haukkumassa pedofiiliksi.

Ilmeisesti vain naisilla on oikeus olla pedofiili. :) N29

Vierailija
97/132 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-50. N29

Vierailija
98/132 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä ole näkynyt yhtäkään pedofiilikommenttia (eli lapsista viehättyvää)

Vierailija
99/132 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naisille sallitaan mitä vaan. Se on ainoastaan voimaannuttavaa.

Vierailija
100/132 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellyt samaa. Jos mies sanoisi, että alle 20-vuotiaat naiset ovat parhaita, niin nämä palstanaiset olisi heti haukkumassa pedofiiliksi.

Ilmeisesti vain naisilla on oikeus olla pedofiili. :) N29

Ei täällä kukaan ole sanonutkaan noin? Vain yksi tainnut kirjoittaa, että 16-25v on fyysisesti parhaimmillaan (niin miehissä kuin naisissa)