Naiset! Missä iässä miehet parhaimmillaan?
Kommentit (132)
Ei väliä kunhan on nuorempi kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Ikä taitaa olla naisille vähemmän merkityksellinen asia kumppanin puoleensavetävyydessä kuin miehille. Jos ajatellaan vaikka seksikkäinä pidettyjä julkkiksia, vaihtelevat heidän ikänsä parikymppisestä kuusikymppiseen. Havaintojeni mukaan monet miehet puolestaan jämähtävät katselemaan parikymppisiä naisia, vaikka itselle tulee ikää lisää. Hyvin harvoja poikkeuksia lukuun ottamatta ei yli 35-vuotiaita naisia pidetä seksisymboleina. Ne, joita pidetään, näkevät valtavasti vaivaa sen eteen, että eivät näyttäisi ikäisiltään.
Naisten miesihanne taas vaikuttaisi ikääntyvän samassa tahdissa oman ikääntymisen kanssa. Kyllähän jotain nuorta komeaa miestä saattaa katsoa ihaillen, mutta minulle ainakin ajatus siitä, että näkisin tämän mahdollisena kumppanina seksi- tai parisuhteeseen, on vieras ja vaivaannuttavakin. On outoa, että miehiä eivät sosiaaliset normit estä samalla tavalla vaan nuoria naisia, jopa oman tyttären ikäisiä saatetaan yrittää iskeä häpeää tuntematta.
Joo siis olen itse n 50, ja alle kolmikymppiset tuntuvat pojilta. Voisi kuvitellakaan olevani lasteni ikäisten kanssa, eikä tee mieli. Tosin koskaan en myöskään ole ollut kiinnostunut itseäni vanhemmista miehistä, en nyt enkä nuorena, joten en oikeastaan usko, että miehet käytännössä pääsevät kauheasti nuorten naisten kumppaneiksi.
Riippuu täysin miehestä ja elämänkokemuskin voi vaikuttaa kumpaankin suuntaan. Joku voi olla yli kolmikymppiseksi täysi tollo ja miehistyä sitten. Toinen voi olla jo parikymppisenä ikäisekseen uskomattoman fiksu. Tämmöinen ehkä useimmiten paranee vielä vanhetessaan, mutta saattaa tapahtua myös jotain, mikä katkeroittaa ja pilaa mielen.
Fyysisesti joku on nuorena lapsenomainen ja paranee vain iän myötä. Toinen voi lipittää energiajuomaa ja pelata päivät plösöytymiseen asti, mutta saa keski-iässä kuntoiluvimman ja muuttuu ihan toiseksi ihmiseksi. Jotkut taas on nuorena timmissä kunnossa, mutta kolmikymppisenä alkaa kerryttää kaljamahaa ja viisikymppisenä näkyy kammottavasti se, ettei ole pitänyt itsestään huolta.
Jotkut saavat charmia ikääntyessään ja harmaantuessaan. Jotkut ovat tosi komeita jo nuorena, mutta huono itsetunto vaikuttaa negatiivisesti. Jonkun komeus voi jäädä piiloon finnien tai kammottavan tyylin taakse ja puhjeta myöhemmin kukkaan. Jonkun käytös on niin outoa, että se vaikuttaa, vaikka muuten olisi ihana. Kaikki nämä voivat muuttua. Joku entinen komea rupsahtaa ja turpoaa alkoholin, huumeiden tai lääkkeiden vaikutuksesta alle kolmikymppisenä.
Tunnen yhden, joka on kuusikymppisenä ulkoisesti tosi hot (nuoruuden kuvissa ei niinkään), mutta henkisesti ikäisekseen melko lapsellinen, vaikka onkin ihan filosofinen tyyppi. Välillä kuultaa positiivisuuden läpi myös katkeruutta, joka on aika pelottavaa. Kauempaa luulisi 30-40 -vuotiaaksi, kasvoista ehkä 50-vuotiaaksi. Aika erikoinen kombinaatio kaiken kaikkiaan. Yleensä olen tuntenut fyysistä vetoa lähinnä omanikäisiini +5-10 vuotta, -2-5 vuotta. Nuorena painotus oli omanikäisistä vanhempiin, nykyään alkaa kääntyä omanikäisistä nuorempiin.
N45
25-32. Sen vanhempaa en ottaisi. Olen N40
Vierailija kirjoitti:
Alapeukkua tulee katkerilta naisilta ihan huolella. Get em daddy.
Millä tavalla "parhaimmillaan"? Jos tässä ulkonäköä tarkoitetaan, niin about 16-25v ihmiset on parhaimman näköisiä. Ei se silti sitä tarkoita, että 25 ikävuoden jälkeen muututaan rumiksi ja epäseksikkäiksi, tai että tuo olisi joku elämän tärkein asia johon jäädä jumiin, että onko ulkoisesti parhaimmillaan vai ei :D
Olen itse 30v ja eipä tästä enää fyysisesti parane. En oikeastaan ymmärrä miksi tällä palstalla aina jauhetaan tämän tyyppisiä asioita, kun itselleni on niin selvää, että nuorena (noin 16-25v tai 16-30v) ollaan ulkoisesti parhaimmillaan ja se siitä. Seuraava aihe.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla "parhaimmillaan"? Jos tässä ulkonäköä tarkoitetaan, niin about 16-25v ihmiset on parhaimman näköisiä. Ei se silti sitä tarkoita, että 25 ikävuoden jälkeen muututaan rumiksi ja epäseksikkäiksi, tai että tuo olisi joku elämän tärkein asia johon jäädä jumiin, että onko ulkoisesti parhaimmillaan vai ei :D
Olen itse 30v ja eipä tästä enää fyysisesti parane. En oikeastaan ymmärrä miksi tällä palstalla aina jauhetaan tämän tyyppisiä asioita, kun itselleni on niin selvää, että nuorena (noin 16-25v tai 16-30v) ollaan ulkoisesti parhaimmillaan ja se siitä. Seuraava aihe.
Omasta mielestä miehet ovat parhaimman näköisiä ehkä 25-40 vuotiaina, riippuu tietysti kuntoileeko jne. Alle 20-vuotiaat on kyllä ihan poikia, ei lihaksia ja baby-face jne. Naiset hehkeimmillään no. 24 nurkilla.
N37
Hoteimmat on 25-30-vuotiaita. Miehillä alkaa olla järkeä päässä vasta noin 65-70-vuotiaina, eli luonteen puolesta ovat parhaimmillaan vanhempina.
Mä tykkään about 50-55vuotiaista.
Menestyneistä, itsevarmoista, huolehtivista.
Tietävät mitä haluavat, ja mieskuntoakin on sekä kestävyyttä. Ei tartte arpoa että tuleeko reisille tai seisooko ylipäätään?
Vierailija kirjoitti:
Hoteimmat on 25-30-vuotiaita. Miehillä alkaa olla järkeä päässä vasta noin 65-70-vuotiaina, eli luonteen puolesta ovat parhaimmillaan vanhempina.
Ja itse olen 35.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestä miehet ovat parhaimman näköisiä ehkä 25-40 vuotiaina, riippuu tietysti kuntoileeko jne. Alle 20-vuotiaat on kyllä ihan poikia, ei lihaksia ja baby-face jne. Naiset hehkeimmillään no. 24 nurkilla.
N37
Minä kun olen aina luullut että ne lihakset tulee treenin ansiosta, eikä siitä että täytät jotain päälle 20.
18-30, sen jälkeen alkavat kasvattamaan mahaa ja pallit alkaa roikkumaan.
Olen huomannut että about 28.vuotiaana. noin 23 vuotias näyttää vielä liian pojulta usein. 28 vuotias näyttää jo mieheltä mutta vielä nuori
naisten maismaku vanhenee iän mukana.
Eli 22 v nainen tykkää 26v miehistä
30v nainen tykkää 37v miehistä
50v naienn tykkää 60v miehistä
jne. Ettekö ymmärrä??
Onneksi suurin osa on ymmärtänyt mitä "parhaimmillaan" tarkoitin.