Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet kaulatatuoinneista?

Vierailija
03.03.2023 |

Tuleeko kaulatatuointeja omaavasta ishmisestä joku tietty mielikuva?

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä ovat aina hauskoja keskusteluita.

Olen tällä hetkellä euroopassa hoitamassa työtehtävää ja tyttäreni linkkasi tämän ketjun.

Minulla on kasvoissa sekä kaulalla tatuointeja. Molemmat käteni, jalkani, sekä selkä on myös tatuoitu.

Olen kirurgi.

Läheinen ystäväni on erään yrityksen toimitusjohtaja ja hänellä on myös useampi näyttävä tatuointi.

Herätät kirurgina varmasti luottamusta asiakkaissasi. Varmana rauhoittava vaikutus kun potilas on henkitoreissa ja keskustelet tilanteesta potilaan omaisten kanssa. Oletko ehkä psykopaattikin? Toimitusjohtaja voi olla kuka vaan joka perustaa yrityksen paperilla.

Ei vie luottamusta. Lääkärilläni on komeita tatuointeja. Samoin kun olin sairaalassa, niin hoitajilla tatuointeja kellään missäkin. Eletään tätä päivää. Nykyää kukaan normaali ei mouruaa kenenkään tatuoinneista. Amen.

Kyllä se vaan joillain vie kuten minulla. Tatuoitujen tulee nyt vaan ymmärtää että muillakin on oikeus mielipiteeseen.

Se, että toteaa etteivät tatuoinnit ole enää työmarkkinoilla töitä tai ammatillista uskottavuutta vievä asia, ei ole sama kuin kieltäisi jonkun ilmaisemasta mielipiteensä tatuoinneista.

Vierailija
62/83 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itä-Helsinki, Kontula

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä ovat aina hauskoja keskusteluita.

Olen tällä hetkellä euroopassa hoitamassa työtehtävää ja tyttäreni linkkasi tämän ketjun.

Minulla on kasvoissa sekä kaulalla tatuointeja. Molemmat käteni, jalkani, sekä selkä on myös tatuoitu.

Olen kirurgi.

Läheinen ystäväni on erään yrityksen toimitusjohtaja ja hänellä on myös useampi näyttävä tatuointi.

Juu varmasti on, uskotaan. Kummasti en ole täällä euroopassa (sic) nähnyt ikinä näkyvästi tatuoitua lääkäriä, pankkivirkailijaa, konsulttia, enkä ylipäätään ketään joka toimisi ns akateemisessa ammatissa. Ne tatuoidut on tarjoilemassa kahvia ja enintään myymässä skeittilautoja.

T. Itsekin oman yhdennaisenfirmani toimitusjohtaja

Vierailija
64/83 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kommentteja. Hauskaa että tatuoinneilla on näköjään edelleen jotain shokkiarvoa, vaikka niitä on muka kaikilla nykyään.

Vierailija
65/83 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku yli 60 vuotias ryppykaula täynnä tatuointei.onpas tosi kaunista...

Tää just... miksei mediassa ole kuvia näistä, niin että nuoremmat tajuaisivat jo etukäteen, minkälainen tulevaisuuden kuva on oottamassa.

Vierailija
66/83 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työväenluokka

Vierailija
67/83 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin kuinka pitkän tuomion istunut.

Tämä ja liukastuiko saippuaan?

Vierailija
68/83 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 54 vuotias ja olen siitä lähtien kun katsoin parikymppisenä Draculan halunnut "vampyyrin suudelman" merkit kaulaani. Kun täytin 50 unelmani toteutui tatuoinlikkeessä enkä voisi olla onnellisempi. Aikuinen poikani totesi vaan "äiti sä olet outo" ja vanha isäni ihmettel, että  "mikäs kaulaasi on käynyt" .D

Meillä on vain yksi elämä, yksi iho, ihmiset! Miksi  pelätä muiden mielipiteitä? Kohta maataan haudassa ja ollaan samoja luukasoja kaikki.

Vierailija
69/83 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläluokkaa Suomessa ei juuri ole, mutta globaalisti tatuointeja ei yläluokalla ole, joitakin kapinallisia haihattelijoita lukuunottamatta. Alaluokassa ja pohjasakassa niitä sen sijaan on, vaikka muille jakaa.

Vierailija
70/83 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boomereilla on tatskoi.

Vierailija
71/83 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan tatuoinnit oli merimiesten juttu. Sitten vankilakundit ja rikollisjärjestöt. Nyt kaikki h orat ja varkaatkin haluaa sellaisia. Japanissa ei pääse kylpylään, jos on tatuointeja. Voisko saman säännön lanseerata täälläkin?

Vierailija
72/83 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen joku liskoihminen

Vierailija
73/83 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha sh oli todella tyly ja kovakourainen kun  lapsestani ei saatu verinäytettä, apuun tuli nuorempi hoitaja jolla oli pieni tatuointi kulmakarvan päällä. Oli rauhallinen ja lempeä  ja sai verinäytteen heti.

Älytöntä vinkua  että tatuoinnit muka vaikuttaisi ammattitaitoon!

Vierailija
74/83 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen päättää itse mutta wt vaikutelmahan kaulatatuoinneista tulee.

Vierailija
75/83 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen vanhaan tatuoinnit oli merimiesten juttu. Sitten vankilakundit ja rikollisjärjestöt. Nyt kaikki h orat ja varkaatkin haluaa sellaisia. Japanissa ei pääse kylpylään, jos on tatuointeja. Voisko saman säännön lanseerata täälläkin?

Nykyään pääsee, osaan ainakin koska tatuoinneista on sielläkin tullut valtavirtaa.

Vierailija
76/83 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme kommentteja. Hauskaa että tatuoinneilla on näköjään edelleen jotain shokkiarvoa, vaikka niitä on muka kaikilla nykyään.

Sääliä vaan aiheuttaa paremmassa väessä mutta teidän WT piireissä normaalia.

Vierailija
77/83 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveitä, varsinkin jos kaula on ihan niiden peitossa. Näyttää ihan siltä kuin naama leijuisi

Luurangon laihalla ihmisellä poolopaita antaa hullun kuvan, aivankuin pää killuisi tikun nokassa, olisi irti ja tarvitsee tiukkaa tukea.

Vierailija
78/83 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuointien kantajat perustelevat itseaiheutettua tilaansa aina sillä että "ilmaisevat persoonallisuuttaan"

Tämä on minusta erittäin kannatettavaa koska nykyään ei tarvitse odottaa enää edes sitä että avaavat suunsa tajutakseen millainen persoonallisuushäiriö tälläkin on. Voi vaihtaa pöytää jo siinä vaiheessa kun se on tulossa kohti.

Ei se nyt mikään todiste persoonallisuushäiriöstä tai mistään mielenterveysongelmasta ole. Ja vaikka tatuoidulla olisikin jotain mt-ongelmia, eivät välttämättä liity mitenkään tatuointiin tai ole olleet olemassa tatuoimisen aikaan. Itsellä pari pientä tatuointia, ei mitään mt-häikkää. Uskon kyllä että on yleisempää tatuoiduilla kuin tatuoimattomilla (tosin eipä se puhdas iho mt-ongelmia estä). Jotkut vain pitävät jonkinlaisista tatuoinneista. Ei sen kummempaa.

Mulle tulee mieleen kaulatatuoinneista, että henkilö ei ole ajatellut loppuun asti tai sitten ei ole ajatellut olla täällä keskuudessamme pitkään. Ne näyttää alkujaankin 99% karmeilta ja vielä karmeammilta kun ikää tulee. Jossain tv-haastattelussa näin sellaisen seta-translähettiläsnaisen(ei ehkä omasta mielestään) ja oli todella lihava, paksu kaksari mihin tatuoitu... jotain? Koko ajan kun puhui niin se oikein tärisi se tatuointi siinä läskissä kaksoisleuassa. Hirvittävä näky.

Vierailija
79/83 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kaula on yksi maailman kauneimpia asioita, en kauheasti tykkää jos se on tatuoitu.

t mies tietty

Vierailija
80/83 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit joita ei voi normaalilla vaatetuksella peittää ovat vaaran merkki.  Vaara siis siitä, että henkilössä on jotakin pahasti vialla. 

Oikeasti huvittavia nämä joidenkin vanhanaikaiset ja lapselliset ennakkoluulot. :D 

Olen välillä katsonut pätkiä jostakin Alaskan syrjäseudulla asuvista ihmisistä. Siinä on joku nainen joka on intiaani tai inuiitti ja hänellä on leuassa tatuointi. Siis joku heimojuttu se tatuointi. Tatuointejahan on ollut vuosituhansia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi