Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet kaulatatuoinneista?

Vierailija
03.03.2023 |

Tuleeko kaulatatuointeja omaavasta ishmisestä joku tietty mielikuva?

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että älykkyysosamäärä on alle keskitason.

Vierailija
22/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkkuchakran vuoksi ja herkkiä alueita muutenkin kurkussa, ei ehkä joka kohtaan kannattaisi laittaa tai mitä tahansa tatuointia. Joillakin näyttää katu-uskottavalta ja joillakin ehkä väärä tatuointi. Mitä myrkkyjä siinä musteessa on, vai onko tutkittua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miellytä omaa silmää, mutta jokainen ilmaiskoon itseään miten haluaa. Luonne ja hyväsydämisyys on ihmisessä tärkeintä, vaikka tyyli olisikin omaan makuun vähän erikoinen.

Kaulatattoo on varma merkki, että hyväsydämisyys ei asu siinä kehossa. Luonne on väkivaltainen ja rikollista elämäntapaa ihannoiva, jos kantajansa olisikin vain vätys. Ne ovat niin persuja.

Vierailija
24/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole hienoja. Tatuoinnit pitäisi aina ottaa paikkoihin, joissa ne on tarpeen vaatiessa mahdollista piilottaa nopeasti ja helposti.

Eli siis sille alueelle, minkä pitkähihainen t-paita ja housut peittää. Kämmenissä, kasvoissa ja kaulalla olevat tatuoinnit huutaa elämämkoulua.

Muutoin en vastusta, vaikka en kyllä välttämättä haluaisi että esim lapseni päättäisivät tatuoida koko käsivartta täyteen tms.

Vierailija
25/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon haaveillu, että sais joskus panna kunnolla semmosta tauoitua goottinaista.

Vierailija
26/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä oon haaveillu, että sais joskus panna kunnolla semmosta tauoitua goottinaista.

Tällaisen fantasian voi toteuttaa vaikka streffien kautta. Siellä näitä ihmisparkoja on pantavaksi sinulle pervo. Pidä hyvänäs, tai pahanas.

Vierailija
27/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto! Tulee renttu mieleen. 

Vierailija
28/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaulatatuoitu haluaa varmistaa sen, että hänen kaularangastaan tai päästään ei voida ottaa magneettikuvaa. 

Vierailija
29/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jotenkin ruvennut tykkäämään niistä. Ensin en voinut sietää, mutta viimeisen vuoden aikana olen alkanut pitämään niitä milteipä seksikkäinä. En tiedä miksi mieleni on muuttunut näin voimakkaasti.

Itselleni en ikipäivänä ottaisi.

Vierailija
30/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimmillaan näyttää todella hyvältä, pahimmillaan kamalalta. Riippuu ihan siitä millainen tatuointi ja sen kantaja ovat.

Vierailija
31/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä äitilleen esittelisi. Eikä frendeille. Noloa.

Vierailija
32/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat aina hauskoja keskusteluita.

Olen tällä hetkellä euroopassa hoitamassa työtehtävää ja tyttäreni linkkasi tämän ketjun.

Minulla on kasvoissa sekä kaulalla tatuointeja. Molemmat käteni, jalkani, sekä selkä on myös tatuoitu.

Olen kirurgi.

Läheinen ystäväni on erään yrityksen toimitusjohtaja ja hänellä on myös useampi näyttävä tatuointi.

Vierailija
33/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla jotain mieltä. Jokaisen oma kaula, tehkööt mitä lystää. Ei ole minulta pois. Jos on Sinulla pois, niin kerro miten , tai anna ihmisten olla.. 👍👍

Vierailija
34/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh. Naisillakin noita näkyy. Yäk.

Vierailija
35/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä äitilleen esittelisi. Eikä frendeille. Noloa.

Missä tumpelo porukassa elät. Mitä ihmeen noloa.. En ymmärrä.

Vierailija
36/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä ovat aina hauskoja keskusteluita.

Olen tällä hetkellä euroopassa hoitamassa työtehtävää ja tyttäreni linkkasi tämän ketjun.

Minulla on kasvoissa sekä kaulalla tatuointeja. Molemmat käteni, jalkani, sekä selkä on myös tatuoitu.

Olen kirurgi.

Läheinen ystäväni on erään yrityksen toimitusjohtaja ja hänellä on myös useampi näyttävä tatuointi.

Herätät kirurgina varmasti luottamusta asiakkaissasi. Varmana rauhoittava vaikutus kun potilas on henkitoreissa ja keskustelet tilanteesta potilaan omaisten kanssa. Oletko ehkä psykopaattikin? Toimitusjohtaja voi olla kuka vaan joka perustaa yrityksen paperilla.

Vierailija
37/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit pitäisi aina ottaa paikkoihin, joissa ne on tarpeen vaatiessa mahdollista piilottaa nopeasti ja helposti.

Ei missään nimessä piiloon!

Nykyään ylpeinä esitellyt kaula- ja naamatatuoinnit tarjoavat ihan mieletöntä ajan- ja vaivansäästöä niin parisuhde- kuin työmarkkinoillakin.

Nykyään tällaiseen taipuvaisen tyypin erottaa 100% varmuudella jo korttelin päästä kun ennen tarvittiin kalliita psykologisia testejä joista osa aina meni läpi ja mt-ongelmat huomattiin vasta koeajalla.

Tai treffeillä saattoi haaskata muutamankin illan ennen kuin vaatteita vähennettiin sen verran että lähiöräkälän miesten vessan seinäksi ihonsa sutannut tapaus paljastui.

Vierailija
38/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaisen fantasian voi toteuttaa vaikka streffien kautta. Siellä näitä ihmisparkoja on pantavaksi sinulle pervo. Pidä hyvänäs, tai pahanas.

Vai että pervo. Itsehän näytät paremmin tietävän nämä paikat, mistä tuollaista panoseuraa löytyy xD

Vierailija
39/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaimmillaan näyttää todella hyvältä, pahimmillaan kamalalta. Riippuu ihan siitä millainen tatuointi ja sen kantaja ovat.

Näyttäkööt miltä lystää. On heidän oma asia. Mitä noista meuhkaa.

Vierailija
40/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi olla jotain mieltä. Jokaisen oma kaula, tehkööt mitä lystää. Ei ole minulta pois. Jos on Sinulla pois, niin kerro miten , tai anna ihmisten olla.. 👍👍

Jos noin vähän välittää mitä muut ajattelee että tatskaa itseään, niin täytyy olla narsisti ja narsistit on paskaa sakkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme