Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet kaulatatuoinneista?

Vierailija
03.03.2023 |

Tuleeko kaulatatuointeja omaavasta ishmisestä joku tietty mielikuva?

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää epäsiistiltä.

Vierailija
42/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit pitäisi aina ottaa paikkoihin, joissa ne on tarpeen vaatiessa mahdollista piilottaa nopeasti ja helposti.

Ei missään nimessä piiloon!

Nykyään ylpeinä esitellyt kaula- ja naamatatuoinnit tarjoavat ihan mieletöntä ajan- ja vaivansäästöä niin parisuhde- kuin työmarkkinoillakin.

Nykyään tällaiseen taipuvaisen tyypin erottaa 100% varmuudella jo korttelin päästä kun ennen tarvittiin kalliita psykologisia testejä joista osa aina meni läpi ja mt-ongelmat huomattiin vasta koeajalla.

Tai treffeillä saattoi haaskata muutamankin illan ennen kuin vaatteita vähennettiin sen verran että lähiöräkälän miesten vessan seinäksi ihonsa sutannut tapaus paljastui.

On se näinkin. Väritukallaan viestii sen että on feministi ja elämässä on muutenkin ollut sellaista väriä jota itse välttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kasvoissa sekä kaulalla tatuointeja. Molemmat käteni, jalkani, sekä selkä on myös tatuoitu.

Olen kirurgi.

Mihin Saudi-Arabian suurlähetystöön sinut tällä kertaa kutsuttiin keikkahommiin?

Se Ankaran keikka meni vähän vituix että noin näkyvällä lärvillä kannattaisi pitää aika matalaa profiilia vielä muutama vuosi.

Vierailija
44/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä ovat aina hauskoja keskusteluita.

Olen tällä hetkellä euroopassa hoitamassa työtehtävää ja tyttäreni linkkasi tämän ketjun.

Minulla on kasvoissa sekä kaulalla tatuointeja. Molemmat käteni, jalkani, sekä selkä on myös tatuoitu.

Olen kirurgi.

Läheinen ystäväni on erään yrityksen toimitusjohtaja ja hänellä on myös useampi näyttävä tatuointi.

Herätät kirurgina varmasti luottamusta asiakkaissasi. Varmana rauhoittava vaikutus kun potilas on henkitoreissa ja keskustelet tilanteesta potilaan omaisten kanssa. Oletko ehkä psykopaattikin? Toimitusjohtaja voi olla kuka vaan joka perustaa yrityksen paperilla.

Ei vie luottamusta. Lääkärilläni on komeita tatuointeja. Samoin kun olin sairaalassa, niin hoitajilla tatuointeja kellään missäkin. Eletään tätä päivää. Nykyää kukaan normaali ei mouruaa kenenkään tatuoinneista. Amen.

Vierailija
45/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit ovat yököttäviä ihan missä päin kehoa tahansa.

Vierailija
46/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä ovat aina hauskoja keskusteluita.

Olen tällä hetkellä euroopassa hoitamassa työtehtävää ja tyttäreni linkkasi tämän ketjun.

Olen kirurgi.

Läheinen ystäväni on erään yrityksen toimitusjohtaja ja hänellä on myös useampi näyttävä tatuointi.

Herätät kirurgina varmasti luottamusta asiakkaissasi. Varmana rauhoittava vaikutus kun potilas on henkitoreissa ja keskustelet tilanteesta potilaan omaisten kanssa. Oletko ehkä psykopaattikin? Toimitusjohtaja voi olla kuka vaan joka perustaa yrityksen paperilla.

Ei vie luottamusta. Lääkärilläni on komeita tatuointeja. Samoin kun olin sairaalassa, niin hoitajilla tatuointeja kellään missäkin. Eletään tätä päivää. Nykyää kukaan normaali ei mouruaa kenenkään tatuoinneista. Amen.

Kyllä se vaan joillain vie kuten minulla. Tatuoitujen tulee nyt vaan ymmärtää että muillakin on oikeus mielipiteeseen.

Vierailija
47/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamatatuoitu dermatologi herättää ihan samanlaista luottamusta kuin Jammu-setä perhepäivähoitajana.

Ja samoin kaikki joiden ammatissa edellytetään edes jonkin tason lääketieteen opintoja.

Mutta ihan samanlaisia nistejä, alkoholisteja sekä mt-tapauksia lääkäreissäkin on kuin muussa väestössä. Muutamat yrittävävät tappaa lapsensakin ajamalla kaasu lattiassa kolera-altaaseen.

Vierailija
48/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi olla jotain mieltä. Jokaisen oma kaula, tehkööt mitä lystää. Ei ole minulta pois. Jos on Sinulla pois, niin kerro miten , tai anna ihmisten olla.. 👍👍

Jos noin vähän välittää mitä muut ajattelee että tatskaa itseään, niin täytyy olla narsisti ja narsistit on paskaa sakkia.

Ei ole narsisti, vaan fiksu ja sivistynyt ettei puutu ihmisten henkilökohtaisuuksiin. 👍

Vierailija
49/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa tatuointi on noloa. Kaulatatuointi tuplanoloa.

Vierailija
50/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä tatuoinneista elleivät ne ole todella hienoja ja "fiksussa" paikassa. Nuo kaulatautuoinnit ovat näyttäneet, ne joita olen nähnyt, siltä että olisi korkeakaluksinen paita koko ajan päällä.

Vierailija
51/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Badass

Vierailija
52/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tahansa tatuointi on noloa. Kaulatatuointi tuplanoloa.

Vain arkajalka nolot sanoo noin. Fiksut ja sivistyneet eivät kajoa.

Vierailija
53/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henk.koht en pidä. Naama tatuoinnit vielä kamalampia. Niitä näkee usein Hu*rilla,kun pimp isäntä on kirjannut nimensä naisen naamaan. Ihan kamalaa. Ja ghettoa.

Siis toi kulttuuri on kamala.

Eikä tarvitse vetää hernettä nenään. Tässä kysyttiin mielipidettä.

Vierailija
54/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin kuinka pitkän tuomion istunut.

Vierailija
55/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii rikollisille.

Vierailija
56/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointi on pysyvä muistutus omasta tyhmyydestä

Vierailija
57/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ällöt. Ogumilla ja AndyPyrolla.

Vierailija
58/83 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku yli 60 vuotias ryppykaula täynnä tatuointei.onpas tosi kaunista...

Vierailija
59/83 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestii vaaraa, kierrän ne kaukaa

Vierailija
60/83 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghettotyyliä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän