Ulkonäön vanheneminen ja ikääntyminen ärsyttää
Olen 33-vuotias, ihoni on vielä suhteellisen nuorekas ja haluaisin pitää sen sellaisena mahdollisimman pitkään. Pieniä ikääntymisen merkkejä on jo näkyvillä kuten juonteita ja ryppyjä. Ihoni on aika herkkä ja kuivahko eikä se kestä aurinkoa. Olen käyttänyt paljon erilaisia kosteuttavia kasvovoiteita mutta mietin että pitäisikö jo ajoissa siirtyä anti-age tuotteiden puoleen?
Kommentit (726)
On kivaa olla vammanen koska saan olla aito ja sellanen just ku haluan
Joillakin on asiat huonommin. Älä valita.
Vähän surullista minusta, että vasta 33-vuotias pitää itseään vanhan näköisenä ja on huolissaan ikääntymisestä. Tuossa iässä pitäisi olla muuta ajateltavaa.
Ja en minä tykkää tästä asioiden jauhamisesta olen ihan kyllästynyt ja haluaisin jo käyttää energiaani muuhun kuin taustalla mieltä painaviin asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä alapeukutetaan sitä että haluan pitää vaimoni ihosta huolta? T:Mies 44
No ehkäpä siksi että sun täytyis nyt keskittyä pitämään huolta omasta ulkonäöstäsi. Testot alkaa tippumaan just tossa iässä. Kannattaa hankkia korvaushoitoa tai ainakin lisätä lihaskuntotreeniä koska lihakset eivät pysy enää itsestään.
Miksi sinä olet minun ulkonäöstä huolissasi, mitä se sinulle kuuluu ja miten vaimosta huolehtiminen sulkee itsestä huolehtimisen pois? Järjen käyttäminen on sallittua sinullekkin. T:Mies44
Anna vaimon olla
Vierailija kirjoitti:
Mullakin oli tuo sama ahdistus. No sitten 41-vuotiaana pamahti molemmat polvet, eivätkä leikkauksesta huolimatta kuntoutuneet. Liikunta jäi ja liikkuminen muutenkin hankalaa. Kummasti unohtui ulkonäön rapistuminen.[/quote
Sama täällä, liikuntakyky mennyt se toki harmittaa eniten. Harmittaa kyllä ulkonäön repsahtaminenkin liikkumattomuuden vuoksi.
Vahva on voimakkain yksinään - Roope Ankka
Minua on nyt, 71 -vuotiaana alkanut ärsyttää.
No mikä tässä sitten on ongelma.
Jannu skodaa kopiksilla helmee!
Oikeinkirjoitusvirhe? Miksei vain kirjoitusvirhe
Vierailija kirjoitti:
Ap kiitos ideasta! Vaimo täytti juuri 30v, ja taidan hankkia hänelle noita anti-age tuotteita. Valittelee myös kuivaa ihoa ja juonteet ovat alkaneet jo näkyä. Onko suosituksia hyvistä anti-age tuotteista T: Mies 44
Nuorempi kolli tietenkin. Kurttuisuus ja kärttyisyys tarttuu..
Nyt 52v on ihan yks lysti miltä näyttää. Seksinsaannin takia vastakkaisen sukupuolen miellyttäminen loppui jo vuosia sitten.