Ulkonäön vanheneminen ja ikääntyminen ärsyttää
Olen 33-vuotias, ihoni on vielä suhteellisen nuorekas ja haluaisin pitää sen sellaisena mahdollisimman pitkään. Pieniä ikääntymisen merkkejä on jo näkyvillä kuten juonteita ja ryppyjä. Ihoni on aika herkkä ja kuivahko eikä se kestä aurinkoa. Olen käyttänyt paljon erilaisia kosteuttavia kasvovoiteita mutta mietin että pitäisikö jo ajoissa siirtyä anti-age tuotteiden puoleen?
Kommentit (726)
Ei se teidän ruma leuka siitä kapene eikä kaunistu, vaikka läpeensä sen täyteen botoxia piikitätte.
40 ikä on se, että ulkonäkö alkaa todella romahtaa. Ei siinä botoksit auta, iho vanhenee kyllä.
Lisäksi kumista botoxkasvoa ei voi jumpata ja kaikki tietää , miltä treenaamaton pakaralihas näyttää!
Voi luoja. Jos haluat ikinä päästä treffeille sun on lopetettava tuo heti.
Kannattaa ottaa siliarit. Auttaa jonkun verran. Myös botoxit yms. auttaa tosi paljon. Perseestäkin saa tosi näyttävän, kun vaan jaksaa salilla treenata.
Elämä on loppujen lopuksi töissä käymistä ja kotitöitä. Kai se on sama minkä näköisenä niitä tekee.
The MEANING of life is to give LIFE a meaning
Mullakin oli tuo sama ahdistus. No sitten 41-vuotiaana pamahti molemmat polvet, eivätkä leikkauksesta huolimatta kuntoutuneet. Liikunta jäi ja liikkuminen muutenkin hankalaa. Kummasti unohtui ulkonäön rapistuminen.
No byyhyy. Mikä tässä nyt sulle on ongelma?
Vierailija kirjoitti:
No byyhyy. Mikä tässä nyt sulle on ongelma?
Ilmeisesti ongelma on se että AP:n ulkonäkö on alkanut iän myötä rapautua, ja tämä harmittaa häntä.
Olen joutunut kaveripiiristäni poistamaan köyhiä kun en jaksa kuunnella heiltä aina sitä samaa valitusta ja sitten ihastelua kun "teillä on niin varaa hankkia ja tehdä kaikenlaista".
Tän nykyisen hallituksen lanka palaa jo. Sano mun sanoneen pian on edessä ennenaikaset vaalit.
Olen huomannut ihan saman asian!
Mutta arvaapa ap mitä. Minä olen ansainnut luxuselämän. Minä todella olen ansainnut ja nautin siitä.
Trendikästä mutta sitä haukkuja ei tiedä ;).