Ulkonäön vanheneminen ja ikääntyminen ärsyttää
Olen 33-vuotias, ihoni on vielä suhteellisen nuorekas ja haluaisin pitää sen sellaisena mahdollisimman pitkään. Pieniä ikääntymisen merkkejä on jo näkyvillä kuten juonteita ja ryppyjä. Ihoni on aika herkkä ja kuivahko eikä se kestä aurinkoa. Olen käyttänyt paljon erilaisia kosteuttavia kasvovoiteita mutta mietin että pitäisikö jo ajoissa siirtyä anti-age tuotteiden puoleen?
Kommentit (726)
Vaikuttaa miehen kirjoittamalta...
itseasissa tällä palstan lukemisella voi säästääkin kun saa aina hyvät ALE-vinkit....jos ei osta sitten överiksi : )
Annan koiralle jolla on kultaiset hampaat.
Vierailija kirjoitti:
Olen elänyt koko elämäni terveellisesti ja ihoni on vieläkin rypytön. Tarkoitan siis liikuntaa enkä mitään fitness hömppää. Syön myös terveellisesti (kasviksia, hedelmiä, marjoja) ja juon paljon vettä. Olen käyttänyt 20-vuotiaasta asti eri ihonhoitotuotteita ja minua luullaan 10 vuotta nuoremmaksi. Nyt testissä on tällainen ikääntyvän ihon hoitopakkaus https://tinyurl.com/tnfkhdfp Myös yksi asia mikä vaikuttaa paljon on se etten ole polttanut tupakkaa ja olen suojannut ihoni vaatteilla auringolta. En myöskään ole koskaan ollut sellainen auringonottaja tyyppi.
Ehkä olet vain muuten lapsellinen parikymppinen, jota luullaan 10-vuotiaaksi?
Yleensä 30-40-kymppiset haluavat kuulla, että he ovat muka nuorempia. Totuus on se, että
kyllä se ikä näkyy naamasta aivan taatusti. Kehujen kalastelu on toinen juttu ja usko mitä haluat uskoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä alapeukutetaan sitä että haluan pitää vaimoni ihosta huolta? T:Mies 44
No ehkäpä siksi että sun täytyis nyt keskittyä pitämään huolta omasta ulkonäöstäsi. Testot alkaa tippumaan just tossa iässä. Kannattaa hankkia korvaushoitoa tai ainakin lisätä lihaskuntotreeniä koska lihakset eivät pysy enää itsestään.
Miksi sinä olet minun ulkonäöstä huolissasi, mitä se sinulle kuuluu ja miten vaimosta huolehtiminen sulkee itsestä huolehtimisen pois? Järjen käyttäminen on sallittua sinullekkin. T:Mies44
Minullekkinko? Just.
Jos olet se ketä lainasin, niin kyllä. Kysyinkin jo, että miten vaimon naamarasva sulkee minulta itsestäni huolehtimisen pois? Osaatko avata tuota sinun ajattelua? T:Mies44
Mä en käytä aikaani puhuakseni vajakeille jotka eivät hallitse edes alkeellisinta kielioppia. Jos tämä nyt täytyy vääntää rautalangasta. Muut tajusi kyllä.
Et taida tajuta itsekkään. Jatka haukkumista, minä kestän sen kyllä, mutta mielummin kuulisin suosituksia noista tuotteista. T:Mies44
Rauhoitu. Kukaan ei voi suositella yhtään mitään, kun kukaan ei tiedä vaimosi ihotyyppiä eikä mitään muutakaan hänen ulkonäöstään ja muusta.
Osta vaimolleni riittävän arvokas lahjakortti hyvälle kosmetologille ja anna tämän suositella oikeat tuotteet. Kosmetologeilla on hyvät valikoimat. Esim. Excuviance on hyvä merkki, jos kosmetologeilla on sen edustus.
Ja sen jälkeen älä puutu asiaan. Ei oikeastaan ole miehisen miehen asia häslätä vaimonsa ihonhoitotuotteiden kanssa.
Ja jos vaimosi on samoja ikiä kanssasi, hänellä ei ole vielä mitään hätää ulkonäkönsä suhteen. Kyllä hän on varmasti sinulle ihan riittävän kaunis.
Eikös se sanonut että vaimo täytti 30 ja alkaa olla ryppyinen.
Ottaisin kyllä melkoisena loukkauksena jos mies toisi ryppyvoiteita, ja vielä jos se itse on paljon vanhempi...
Opettele käyttämään välimerkkejä
Meidän lapinkoira Nemo haukkuu näin syksyllä myös lentävät lehdet.
Voisko noi intia-jutut jo loppua >:(
Minusta tuossa pitäisi olla vähän tilannetajua:
Hiphopin juuret löytyvät Jamaikalta.
TÄÄ palstal??? :DDD