Ulkonäön vanheneminen ja ikääntyminen ärsyttää
Olen 33-vuotias, ihoni on vielä suhteellisen nuorekas ja haluaisin pitää sen sellaisena mahdollisimman pitkään. Pieniä ikääntymisen merkkejä on jo näkyvillä kuten juonteita ja ryppyjä. Ihoni on aika herkkä ja kuivahko eikä se kestä aurinkoa. Olen käyttänyt paljon erilaisia kosteuttavia kasvovoiteita mutta mietin että pitäisikö jo ajoissa siirtyä anti-age tuotteiden puoleen?
Kommentit (726)
Itse olen yli 60 mutta ulkonäköni ei mitenkään häiritse. Minulla ei ole edes silmäkulmissa vielä ryppyjä, tosin nauraessa näkyy. En ota ikääntymisestä kuitenkaan mitään stressiä. Se kuuluu elämään.
Tuota minäkin ihmettelin. Niitähän olisi kaikkialla tuolla.
Ystävät hyvät rauhoittukaaa ja lopettakaa minun alapeukuttaminen
Mitä sä ap siis teit siellä Hesessä?
E. Couen ihmeellisellä menetelmällä olen alkanut nuorentua. Peilistä ja ottamistani olen todennut näyttäväni nuoremmalta kuin aiemmin kuvistani. Todella väkevä voima, kun sitä käyttää.
Vierailija kirjoitti:
E. Couen ihmeellisellä menetelmällä olen alkanut nuorentua. Peilistä ja ottamistani olen todennut näyttäväni nuoremmalta kuin aiemmin kuvistani. Todella väkevä voima, kun sitä käyttää.
Lue menetelmästä kirjassa: https://www.teosofia.net/e-kirjat/coue.pdf
Tän nykyisen hallituksen lanka palaa jo. Sano mun sanoneen pian on edessä ennenaikaset vaalit.
Kukin tehköön mitä haluaa ja tulkoon tänne kun siltä tuntuu.
Filmi katkee Biiffis