Ulkonäön vanheneminen ja ikääntyminen ärsyttää
Olen 33-vuotias, ihoni on vielä suhteellisen nuorekas ja haluaisin pitää sen sellaisena mahdollisimman pitkään. Pieniä ikääntymisen merkkejä on jo näkyvillä kuten juonteita ja ryppyjä. Ihoni on aika herkkä ja kuivahko eikä se kestä aurinkoa. Olen käyttänyt paljon erilaisia kosteuttavia kasvovoiteita mutta mietin että pitäisikö jo ajoissa siirtyä anti-age tuotteiden puoleen?
Kommentit (726)
Tämä.ei ole trolli.
Olen mies, 54 v. Lopetin tupakanpolton n vuosi sitten, muutin ruokailutapoja ja vähensin alkoholin käyttöä. Lisäsin myös liikuntaa ja aloin käyttämään naisystävän neuvomia kasvonhoitotuotteita. Moni ihminen on sanonut että se on tehnyt tosi isoja muutoksia ulkonäköön ja nuorentanut todella paljon.
Suosittelen naiset että patistakaahan niitä teidän miehiä tekemään sama.
Voi taivas mitkä loiston päivät Suomella on vielä edessään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen elänyt koko elämäni terveellisesti ja ihoni on vieläkin rypytön. Tarkoitan siis liikuntaa enkä mitään fitness hömppää. Syön myös terveellisesti (kasviksia, hedelmiä, marjoja) ja juon paljon vettä. Olen käyttänyt 20-vuotiaasta asti eri ihonhoitotuotteita ja minua luullaan 10 vuotta nuoremmaksi. Nyt testissä on tällainen ikääntyvän ihon hoitopakkaus https://tinyurl.com/tnfkhdfp Myös yksi asia mikä vaikuttaa paljon on se etten ole polttanut tupakkaa ja olen suojannut ihoni vaatteilla auringolta. En myöskään ole koskaan ollut sellainen auringonottaja tyyppi.
Kiitos tästäkin, vinkkaan vaimolle että liikuntaa. Jos on hyvä tuo ikääntyvä ihon hoitopakkaus, niin olisitko ystävällinen ja kertoisit sen tähän ketjuun? T:Mies 44, kolmen vuoden päästä Herra 47
sulle tomaattia joka pvä, eturauhasen liikakasvun ennaltaehkäisyyn
100% ketjusta on tunteikasta olkiukkoilua ja projisointia
Vierailija kirjoitti:
100% ketjusta on tunteikasta olkiukkoilua ja projisointia
Taidat vaan projisoida omaa tunteilutaipumustasi.
Onko oikeasti epäselvää miten viikonpäivät kirjoitetaan?
Tuli syrran kaa jotai biiffii ku frendi oli nyysiny sen rintsikat.
Joudutaan ärsyttelemään kaikki yhdessä, ellei koeta pikanuorennosta. Kasvovoide? Se ei tosin vie iho-ongelmia pois tai hormonien aiheuttamia juttuja.
Tuota minäkin ihmettelin. Niitähän olisi kaikkialla tuolla.
Vanheneminen on demokraattista. Jokainen vanhenee.
Lähetäänkö fiilisteleen pikku kruisailulle!
Netin käyttö pitäisi kieltää alle 25 vuotiaita. Tai jos käyttää alle tuon iän, se pitäisi tapahtua aina jonkun aikuisen ja valvovan silmän alla.
Huvitti lukea jonkin lehden nettilööppiä, jossa väitettiin, että veden juominen vaikuttaa ikääntymiseen.
No, kaikki me ikäännymme, mutta toki, jos nestetasapaino on kunnossa, ikääntymisen merkit voivat olla erilaisia kuin kuivaan kehoon syntyneet merkit. Ikääntymistä se veden juominen ei siis estä.
Lähetäänkö fiilisteleen pikku kruisailulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä alapeukutetaan sitä että haluan pitää vaimoni ihosta huolta? T:Mies 44
No ehkäpä siksi että sun täytyis nyt keskittyä pitämään huolta omasta ulkonäöstäsi. Testot alkaa tippumaan just tossa iässä. Kannattaa hankkia korvaushoitoa tai ainakin lisätä lihaskuntotreeniä koska lihakset eivät pysy enää itsestään.
Hyvin kiteytit asian!
Ootko nyt aivan varma?