Ulkonäön vanheneminen ja ikääntyminen ärsyttää
Olen 33-vuotias, ihoni on vielä suhteellisen nuorekas ja haluaisin pitää sen sellaisena mahdollisimman pitkään. Pieniä ikääntymisen merkkejä on jo näkyvillä kuten juonteita ja ryppyjä. Ihoni on aika herkkä ja kuivahko eikä se kestä aurinkoa. Olen käyttänyt paljon erilaisia kosteuttavia kasvovoiteita mutta mietin että pitäisikö jo ajoissa siirtyä anti-age tuotteiden puoleen?
Kommentit (726)
Mites tää emäntä?
https://www.metropoli.net/app/uploads/2021/04/1.03973238-scaled-e161840…
Miss Suomi Heidi ei ollut kaunis edes kruunattuna ja vielä vähemmän nyt.
Vierailija kirjoitti:
Siihen on vain yksi vaihtoehto. Kuolema. Jos haluaa elinikänsä olla nuori ja kaunis, on kuoltava 25-ikävuoden jälkeen, sillä silloin alkaa vanheneminen.
Kakkua ei voi syödä ja säästää.
Minä näen työssäni päivittäen kauniita vanhoja ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Mites tää emäntä?
https://www.metropoli.net/app/uploads/2021/04/1.03973238-scaled-e161840…
Miss Suomi Heidi ei ollut kaunis edes kruunattuna ja vielä vähemmän nyt.
Mutta hänellä on nyt SAALIS!
Kauankohan Pikkarainen jaksaa olla kuvattavana ja käkätys vaan kuuluu taustalla.
Tai sitten huohotusvideo, kun ollaan niin reippaita!
Tuli tästä mieleen sohvakäärmeen synty
hei ei jäbäl ois mitään mitään ihan akuuttii jeesii joku ihan skidi kulma vaan mä jeesaan sit takas kyl sä tiiät et mä heitän sit bäkkii muistaksä ku mä jeesasin sillon joku iha akuutti pala vaa
Vierailija kirjoitti:
Tupakki vanhentaa ja liika laihuus. Olen nelikymppinen ja ylipainoinen mutta kaikki laihat näyttää paljon vanhemmilta.
Juu niin varmaan :'D
Sellaiset läskin voimafantasiat sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä aloin käyttämään anti age tuotteita jo 23-vuotiaana. Nyt olen 30 ja ihoni on todella hyvässä kunnossa. En tosin tiedä miltä näyttäisin nyt jos en olisi hoitanut ihoani hyvin.
Ihan noin niin kuin keskimäärin 30-vuotiaalla on iho hyvässä kunnossa.
Mulla oli jo 22 vuotiaana todella kuiva ja juonteinen iho mutta löysin hyvät ihonhoitotuotteet ja kosmetologin. Nykyään ihoni on parempi mutta uusia juonteita toki ilmestyy.
N26
jooojooojooojoooojojojojojojjj...
Mutta arvaapa ap mitä. Minä olen ansainnut luxuselämän. Minä todella olen ansainnut ja nautin siitä.
Suurin ongelma on kateelliset ja tyhmät ihmiset jotka eivät osaa keskittyä omiin asioihinsa.
kato tuolla menee yks kassialma
Siihen on vain yksi vaihtoehto. Kuolema. Jos haluaa elinikänsä olla nuori ja kaunis, on kuoltava 25-ikävuoden jälkeen, sillä silloin alkaa vanheneminen.
Kakkua ei voi syödä ja säästää.